Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Co se nevešlo. Pokud chcete znát názory jiných i na netramvajová témata, ptejte se zde. Máte něco, o co se chcete podělit s ostatními? Pak pište sem...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět

Kolikrát jste byli v Muzeu MHD ve vozovně Střešovice?

Nebyl
52
14%
Jednou
53
15%
2-3x
72
20%
3-5x
58
16%
Více než 5x/nespočetněkrát
112
31%
Klikací koutek
18
5%
 
Celkem hlasů: 365

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od P_V » 14.9.2012 21:58

MM-Mikulovsky píše:...pokud však někomu vadí nečeské slovo "multi", tak významově správný je "Mnohoúčelová aréna"
Pozor, ani "aréna" není české slovo. :)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od 9001 » 14.9.2012 21:38

MM: Myslíš jako přesun zastávky Šterboholy a podobný kraviny... :roll:

Osobně si myslím, že Multiaréna Praha je naprostá kravina... Pořád si stojím za tím, že to není zastávka jako Sparta, Slavia mají historii, ale tady bych přešel název O2 Arena. Nebo jak už jsem napsal, dát tam natvrdo Českomoravská a bude klid. Stanici metra jen tak někdo nepřejmenuje.
Jenom kdyby náhodou Morava vyhlásila samostatný stát :lol: :lol: :lol:

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od gabuliatko » 14.9.2012 20:44

MM-Mikulovsky píše:"Mnohoúčelová aréna"
chudák zahraniční návštěvník hokeje nebo koncertu :roll:

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od MOp » 14.9.2012 20:33

MM-Mikulovsky píše:Ovšem já trvám, že Multiarána Praha je název výstižný - pokud však někomu vadí nečeské slovo "multi", tak významově správný je "Mnohoúčelová aréna" (at již s či bez dodatku "Praha").
Kdyz uz chces doslovne prekladat do cestiny tak 'viceucelova' je dle meho lepsi.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 14.9.2012 20:29

9001: A proč by nešlo název Harfa přesunout k aréně a obratiště nazvat jinak?
Vždyť k podobným posunům názvů v PID již určitě došlo několikrát!

Ovšem já trvám, že Multiarána Praha je název výstižný - pokud však někomu vadí nečeské slovo "multi", tak významově správný je "Mnohoúčelová aréna" (at již s či bez dodatku "Praha").

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od 9001 » 14.9.2012 12:46

Harfa nejde, to už je smyčka za nádražím Libeň

Uživatelský avatar
chlapecx
problémový jedinec
Příspěvky: 113
Registrován: 16.8.2012 22:14

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od chlapecx » 14.9.2012 12:39

9001 píše:Jedna dábělská myšlenka. Co ji pojmenovat Českomoravská :lol: Docházková vzdálenost kratší než u Hlavního nádraží a zabilo by to dvě mouchy jednou rano...
Já souhlasím - dávalo by to smysl :-) a nebo co prostě Na Harfě? :-) nebo Harfa?

Blaueminence
Uživatel
Příspěvky: 107
Registrován: 04.3.2012 21:48

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od Blaueminence » 10.9.2012 22:00

P_V píše:
Blaueminence píše:Víte někdo, jakým způsobem se přesně v Praze došlo k přidělování evidenčních čísel jedntlivým typům vozů? Nedává to smysl chronologicky a je v tom spousta "děr". Proč se třeba nikdy nic nečíslovalo od 7300 nebo 8800 a pak se T3R.PV "vecpaly" těsně mezi T3M a T3R.P? Musí to mít svůj důvod, ale nemůžu k tomu nikde nic moc najít...
Nepochybně to určuje nějaký vrchní šotouš s mírnou obsesivně kompulzivní poruchou :)
Na počátku byl tisícovkový systém - 6xxx T3, což bylo bohatě využito. 7xxx SU (ach to plýtvání...), 8xxx 1/2vodičové terezky, 9xxx kačeny (těch mělo být mnoho...). Pak přišly nové typy, ale tisícovky došly, pět cifer by bylo ošklivé a začít znova od jedničky zpátečnické, tak se začaly vyplňovat mezery. 9xxx se zobecnilo na článkové vozy.
RT6 je článková a kačen už víc nebude, neb je to vedle tohoto zcela nemoderní kraxna - 91xx.
T6 přece nepude k suchojům, má polovodiče, tak 8. A to 86xx, co kdyby rekonstrukcí T3 přibylo. Prozíravé! Ale jen tak tak to později vyšlo... Zóna od 86xx je tak navždy vyhrazena hranatým tvarům.
Pokusné rekonstrukce T3 - 82xx. Má to přeci jen blíž k terezkám.
Finální rekonstrukce T3 - moc místa už nezbývá, co když je nakonec rekonstruujeme všechny, neb ČKD se v prach řítí a konkurence je drahá, tak pokračujeme 821x.
Přesun výroby do ÚD - tento naprosto zásadní fakt se přece musí odlišit, bujně poskočíme 83xx. No ještě že včas skončili, jinak by jim čísla došla.
Nové skříně T3, ach, nouze o čísla, tak je někam vmáčkneme, 815x budou vysoké a 825x budou nízké, ty jsou pokročilejší, tak musí mít vyšší číslo. Už to není krásné, celkové pořadí ztrácí systém...
Reko KT8 - +50, akorát to vyjde.
14T - 911x, radši šetříme místem, RT6 už víc nebude.
15T 92xx, protože 14T už taky víc nebude.
A jestli ještě přibudou nějaká sólo varia, neboť ropid mnohde větší tramvaj neobjedná a vysokopodlažní tramvaj bude zanedlouho v běžném provozu ostuda, tak vážně nevím kam to nacpou, aby nevhodným číslem nesnížili důstojnost tramvaje a nepřerušili řadu :)
Dík za vysvětlení :) potvrdila se mi teze, že to všechno se událo naprosto živelně. Myslel jsem, že dodávky Varií skončily už definitivně, ale další wanny to asi chtít bude, když lepší krátká nízká asi neexistuje...

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od XSC » 10.9.2012 20:58

P_V píše:T6 přece nepude k suchojům, má polovodiče, tak 8. A to 86xx, co kdyby rekonstrukcí T3 přibylo. Prozíravé!
To by mě zajímalo, jestli se v době příchodu T6 o nějakých rekonstrukcích T3 uvažovalo. Vždyť tehdy to ještě s ČKD vypadalo slibně, T6 byla sice jen z nouze ctnost, ale RT už se chystaly.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od P_V » 10.9.2012 20:46

Blaueminence píše:Víte někdo, jakým způsobem se přesně v Praze došlo k přidělování evidenčních čísel jedntlivým typům vozů? Nedává to smysl chronologicky a je v tom spousta "děr". Proč se třeba nikdy nic nečíslovalo od 7300 nebo 8800 a pak se T3R.PV "vecpaly" těsně mezi T3M a T3R.P? Musí to mít svůj důvod, ale nemůžu k tomu nikde nic moc najít...
Nepochybně to určuje nějaký vrchní šotouš s mírnou obsesivně kompulzivní poruchou :)
Na počátku byl tisícovkový systém - 6xxx T3, což bylo bohatě využito. 7xxx SU (ach to plýtvání...), 8xxx 1/2vodičové terezky, 9xxx kačeny (těch mělo být mnoho...). Pak přišly nové typy, ale tisícovky došly, pět cifer by bylo ošklivé a začít znova od jedničky zpátečnické, tak se začaly vyplňovat mezery. 9xxx se zobecnilo na článkové vozy.
RT6 je článková a kačen už víc nebude, neb je to vedle tohoto zcela nemoderní kraxna - 91xx.
T6 přece nepude k suchojům, má polovodiče, tak 8. A to 86xx, co kdyby rekonstrukcí T3 přibylo. Prozíravé! Ale jen tak tak to později vyšlo... Zóna od 86xx je tak navždy vyhrazena hranatým tvarům.
Pokusné rekonstrukce T3 - 82xx. Má to přeci jen blíž k terezkám.
Finální rekonstrukce T3 - moc místa už nezbývá, co když je nakonec rekonstruujeme všechny, neb ČKD se v prach řítí a konkurence je drahá, tak pokračujeme 821x.
Přesun výroby do ÚD - tento naprosto zásadní fakt se přece musí odlišit, bujně poskočíme 83xx. No ještě že včas skončili, jinak by jim čísla došla.
Nové skříně T3, ach, nouze o čísla, tak je někam vmáčkneme, 815x budou vysoké a 825x budou nízké, ty jsou pokročilejší, tak musí mít vyšší číslo. Už to není krásné, celkové pořadí ztrácí systém...
Reko KT8 - +50, akorát to vyjde.
14T - 911x, radši šetříme místem, RT6 už víc nebude.
15T 92xx, protože 14T už taky víc nebude.
A jestli ještě přibudou nějaká sólo varia, neboť ropid mnohde větší tramvaj neobjedná a vysokopodlažní tramvaj bude zanedlouho v běžném provozu ostuda, tak vážně nevím kam to nacpou, aby nevhodným číslem nesnížili důstojnost tramvaje a nepřerušili řadu :)

Blaueminence
Uživatel
Příspěvky: 107
Registrován: 04.3.2012 21:48

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od Blaueminence » 10.9.2012 18:26

Víte někdo, jakým způsobem se přesně v Praze došlo k přidělování evidenčních čísel jedntlivým typům vozů? Nedává to smysl chronologicky a je v tom spousta "děr". Proč se třeba nikdy nic nečíslovalo od 7300 nebo 8800 a pak se T3R.PV "vecpaly" těsně mezi T3M a T3R.P? Musí to mít svůj důvod, ale nemůžu k tomu nikde nic moc najít...

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od Petrpes » 10.9.2012 7:39

Taky si někdy říkám, zda-li tady dnešní hypermoderní výrobky budou za 30-40 let, jako T3...:]
To už ale budu v důchodu, nebo pod drnem...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od Bobik » 10.9.2012 7:08

9001 píše:Ale vážně. 15T má ještě čas. I slavná T3 měla dost dlouhou dobu než jezdila bezproblémově...
To si, bohužel, nemyslím, neboť se obávám že se to na rozdíl od T3 rozpadne dřív, než k tomu stačí dojít...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od 9001 » 09.9.2012 19:45

Proxy: Otázka je jestli není víc českých součástek v imperialistacké AUDI a nebo VW než v tom tomhle výkvětu :lol: :lol:

Ale vážně. 15T má ještě čas. I slavná T3 měla dost dlouhou dobu než jezdila bezproblémově...

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od Proxy » 09.9.2012 19:21

Jak si někdo dovoluje znevažovat kvalitní český výrobek a podkopávat tak plán národního hospodářství :smt025

Odpovědět