Samozřejmě se použila, jako ukázka síly a třeba u 14T zkouška uvolnění tlačítka (mírné pootočení pro uvolnění). Fořtík určitě myslel v běžném provozu, to jsme na tom stejně. Teda vlastně ne, jednou jsem se o ten bumlík opřel při vyklánění a omylem jsem uvedl ZB v činnost uprostřed Strossu.gabuliatko píše:Chceš tímto napsat že se v kurzu neškolí brzda pomocí záchranné brzdy? (vím že když většina z Vás dělala kurz tak záchranná brzda ještě nebyla, ale snad při seznámení s novým typem by se mohlo ...).Fořtík píše:Záchrannou brzdu většina z nás v životě nepoužila, takže je téměř jasné, že by si na ní v takové stresové situaci vzpomněl málokdo.
Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Chceš tímto napsat že se v kurzu neškolí brzda pomocí záchranné brzdy? (vím že když většina z Vás dělala kurz tak záchranná brzda ještě nebyla, ale snad při seznámení s novým typem by se mohlo ...).Fořtík píše:Záchrannou brzdu většina z nás v životě nepoužila, takže je téměř jasné, že by si na ní v takové stresové situaci vzpomněl málokdo.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Pokud vím, tomu člověku se při nárazu do auta údajně zaklínila noha mezi panel a pedál. A jelikož vždycky nejdřív děláš to, co obvykle, tak je naprosto logické, že se snažil tu nohu vyndat. Tolik informace, které ke mě dopluly. Záchrannou brzdu většina z nás v životě nepoužila, takže je téměř jasné, že by si na ní v takové stresové situaci vzpomněl málokdo. Jenom chytráci se mohou plácat po ramenou, jak by se jim to nikdy nestalo.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Prosím, moc prosím, nedělejme zde z toho novinky.MM-Mikulovsky píše:jinak k chybám obecně - chybovat je vlastně základní lidská vlastnost = "nic co je ovládáno či jen sestrojeno člověkem nemůže být 100% bez chyb" - viz odkaz na článek informující o nedání přednosti letadla na ranveji letiště = hrozící srážce, kterou jen díky shodě příznivých okolností (zejména rozhledových/světelných podmínek) pilot 2. letadla dokázal takřka v poslední moment odvrátit
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Samozřejmě, že ne. To nemělo vůbec vyznít dohromady. Proto jsem napsal "...pokus nebo někdo, kdo...", ale omlouvám se pokud to tak vyznělo.MM-Mikulovsky píše:1.) k "tlačí tramvají pod jízdou auto dvě stě metrů a nedojde mu to", již nějaký čas vím o koho se jedná - je to kolega, který kdysi (cca 20 a víc let zpět) dělal i strojvedoucího na "velké dráze" = opravdu myslíš, že chyba bude v psychotestech?
Chyby se stávají, to snad nikdo nepopírá, pouze mi není jasné, jak se může držet jízda téměř dvě stě metrů, aniž by si to člověk uvědomil.
ZXS91: No, jen tak bych si to nevymýšlel.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
MM: Tak proč to auto tlačil? To neumí použít záchranou brzdu?
Video z Barcelony je prý hodně zkreslené pohledem kamery. Letadla od sebe byla prý až 2 km... Tam bych skoro přirovnal ty rozhledové podmínky k té "tlačící" nehodě.
Video z Barcelony je prý hodně zkreslené pohledem kamery. Letadla od sebe byla prý až 2 km... Tam bych skoro přirovnal ty rozhledové podmínky k té "tlačící" nehodě.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
jinak k chybám obecně - chybovat je vlastně základní lidská vlastnost = "nic co je ovládáno či jen sestrojeno člověkem nemůže být 100% bez chyb" - viz odkaz na článek informující o nedání přednosti letadla na ranveji letiště = hrozící srážce, kterou jen díky shodě příznivých okolností (zejména rozhledových/světelných podmínek) pilot 2. letadla dokázal takřka v poslední moment odvrátit
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Co se týče psychotestů na třetí pokus, to je jen tak do větru nebo na někoho konkrétního?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
1.) k "tlačí tramvají pod jízdou auto dvě stě metrů a nedojde mu to", již nějaký čas vím o koho se jedná - je to kolega, který kdysi (cca 20 a víc let zpět) dělal i strojvedoucího na "velké dráze" = opravdu myslíš, že chyba bude v psychotestech? dle mne to z uvedeného sotva (byť vím, že ten samý kolega po čase nějakého přerušení své práce řidiče TRAM u DPP způsobil tzv. železárnu na vjezdu do obratiště Smíchovské nádr. od Hlubočep, kdy si nevšiml nezměněného příznaku pro ROV na APEXU po výjezdu z toho obratiště DC - respektive "podhozené ROV do levé odbočky - obratiště přes protisměrnou kolej ZC, kde "trefil" KTN).Afterman píše:.... Mně poslední dobou připadá, že je. Jak jinak si vysvětlit, že se do kurzu dostanou lidi co prošli na psychotestech až na třetí pokus nebo někdo, kdo tlačí tramvají pod jízdou auto dvě stě metrů a nedojde mu to, nebo někdo kdo vyjede ráno z vozovny s výjezdovým kódem, který se mu automaticky nepřehodil na normální linkový a tak se z něj stal zatahovací, zatáhne do vozovny a jde domů a nepřijde mu to divné...
2.) k "někdo kdo vyjede ráno z vozovny s výjezdovým kódem, který se mu automaticky nepřehodil na normální linkový a tak se z něj stal zatahovací, zatáhne do vozovny a jde domů a nepřijde mu to divné..." - neslyšel jsem o takovém případě, ale díky DPP (nadřízenými pracovníky) preferovanému přístupu zaměstnanců k práci "nevyčnívat = neupozorňovat = nemyslet" se takové situaci naprosto nedivím!
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Modroko: To je prostá realita... Zkuste si někdy udělat cvičmo testy na auto. Od dob a,b,c a jedné správné odpovědi je test fraška... A tohle jenom potvrzuje to, že se to dostalo i k tram...
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Mně poslední dobou připadá, že je. Jak jinak si vysvětlit, že se do kurzu dostanou lidi co prošli na psychotestech až na třetí pokus nebo někdo, kdo tlačí tramvají pod jízdou auto dvě stě metrů a nedojde mu to, nebo někdo kdo vyjede ráno z vozovny s výjezdovým kódem, který se mu automaticky nepřehodil na normální linkový a tak se z něj stal zatahovací, zatáhne do vozovny a jde domů a nepřijde mu to divné...modroko píše:dělat závěry z jedné pitomé otázky že je kurz pro cvičené opice je smutné
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Koukám že je tu veselo, tak že navrhuji jiné téma, např.: Nákladní lanová dráha v Krkonoších
http://fotopes.rajce.idnes.cz/Nakladni_ ... nad_Labem/
Též jsem dnes přidal pár fotek tramvají:
http://fotopes.rajce.idnes.cz/Cervnove_tramvaje_2014/
http://fotopes.rajce.idnes.cz/Nakladni_ ... nad_Labem/
Též jsem dnes přidal pár fotek tramvají:
http://fotopes.rajce.idnes.cz/Cervnove_tramvaje_2014/
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Kdepak první otázka vůbec je:
Na co jezdí tramvaj typu T3? a) Benzín b) LPG c) flinstone pohon
Zatím jsem na to nepřišel.
P.S. dělat závěry z jedné pitomé otázky že je kurz pro cvičené opice je smutné
Na co jezdí tramvaj typu T3? a) Benzín b) LPG c) flinstone pohon
Zatím jsem na to nepřišel.
P.S. dělat závěry z jedné pitomé otázky že je kurz pro cvičené opice je smutné
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
To jsou hodně záludné otázky, jako z té televizní soutěže, kam diváci telefonují odpověď na placenou linku, a když se náhodou dovolají až do studia, tak uváznou na chytáku
přeci zelenou, už někdo viděl louku jiné barvy?willyjeff píše:Na louce se pase bílý kůň, jakou má barvu
3 válce pro písty, 6 válcových průduchů s ventily, válcové plochy na rozvodovém hřídeli a to ani nevíme jaký rozvod tam je, klikový hřídel který má 4 různé válcové plochy, 3 ložiska klik na pístech, válcový průřez mají sací a výfuková trubka, díry pro šrouby co to drží všechno pohromadě, válečky v ložiskách...willyjeff píše: nebo že motor má 3 válce, kolik má válců?
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Samozřejmě, že jsou tam jen otázky tohohle typu. Pak je tam taky otázka: Na louce se pase bílý kůň, jakou má barvu nebo že motor má 3 válce, kolik má válců? Tyhle otázky jsou tam skopírované pro jistotu 190x a třeba někdo tipne správnou odpověď9001 píše:
Ale jestli ten test bude a,b,c a otázka jako co byla na Krepu, tak to by snad dal i průměrný řidič IAD
Pro ty kdo nečtou zelené.
Vozidlu před vámi se rozsvítí brzdová světla. Jak se zachováte?
a) Použijete zvonec a pokračujete v jízdě za nezměněných podmínek. - b) Snížíte rychlost jízdy. - c) Zvýšíte rychlost jízdy.