no o zábavu bude rozhodně postaráno.... http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/docas ... 181-a-183/Bobek píše:Za týden už mají rozebírat půlku mostu (sudé koleje) přes Průmyslovou, což bude asi celkem zábava.
O stavbu se stará p. Janeba (Nové spojení), takže by mělo být informačně hutno. http://hostivar.eu
Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Taky vás dráždí strhnutí staré tapety, nebo fólie z nového displaye či spotřebiče? Na nové diodové lampě ROV Karláku od Štěpánské je ještě fólie a já na ní nedosáhnu. A další je na rozjezdovce ve smyčce Vypich. Snad to před zprovozněním strhnout, nebo tam budu muset vyšplhat
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Bavíme se o poezii Kolovrat? Já jako (nejen) železniční nostalgii rozumím, ale že by mi zrovna krmelec v Kolovratech připadal hodný zachování - podotýkám, že mi nejde o zobrazený stav, ale tak nějak úroveň a význam obecně:
(sorry za tu poštovní známku, ale zdejších 500px...)
Ostatně co s tím, dráha to nepotřebuje, obec to nechce... A tady na příměstě už (naštěstí) na ten vlak není zvykem čekat hodinu, jako bývalo v dobách minulých, aby bylo potřeba si zalézt ke kamnům.
Zkrátka pokud někde potenciál železnice lze opuštěním stávající zastávky zvýšit, nechť se tak učiní. Zamávejme poslednímu vlaku, zamáčkněme slzu, zkusme najít smysluplné využití pro budovu, ale jděme do toho. Protože pokud budeme dogmaticky lpět na historické poloze (ale mnohdy i funkci) nádraží jen proto, že to tak je odnepaměti, uděláme tím dráze medvědí službu. Na údržbu 9000 km turistických tratí peníze nejsou a nikdy nebudou...
2) Stane se, jen mě spojení "zastávky byli" příliš zatahalo za oko.
Fuj, to jsem se rozkecal.
(sorry za tu poštovní známku, ale zdejších 500px...)
Ostatně co s tím, dráha to nepotřebuje, obec to nechce... A tady na příměstě už (naštěstí) na ten vlak není zvykem čekat hodinu, jako bývalo v dobách minulých, aby bylo potřeba si zalézt ke kamnům.
Zkrátka pokud někde potenciál železnice lze opuštěním stávající zastávky zvýšit, nechť se tak učiní. Zamávejme poslednímu vlaku, zamáčkněme slzu, zkusme najít smysluplné využití pro budovu, ale jděme do toho. Protože pokud budeme dogmaticky lpět na historické poloze (ale mnohdy i funkci) nádraží jen proto, že to tak je odnepaměti, uděláme tím dráze medvědí službu. Na údržbu 9000 km turistických tratí peníze nejsou a nikdy nebudou...
1) Nepochybně, v podstatě obecně nejsme ve sporu. Ale zkrátka jakkoliv je mi opuštění třeba zrovna Podbaby líto (už i kdyby jen kvůli Erichovi a jeho neuvěřitelné nádražce), rozumím tomu, že provozně je nová zastávka pro většinu obecenstva podstatně přívětivější (kupříkladu zpříjemněním dopravy ku Kulaťáku, ale i přiblížením vlaků podstatně hustší zástavbě).Jenda1989 píše:ad1) Já jsem uváděl pouze příklady. To by ten seznam byl rozhodně delší.
ad2) Pokud jsem se spletl v pravopise tak se za to velmi omlouvám.
2) Stane se, jen mě spojení "zastávky byli" příliš zatahalo za oko.
Fuj, to jsem se rozkecal.
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
ad1) Já jsem uváděl pouze příklady. To by ten seznam byl rozhodně delší.Bobek píše:A ony jsou dnes ausgerechnet Kolovraty snad někde jinde?
(Jendo, Jendo, ten pravopis...)
ad2) Pokud jsem se spletl v pravopise tak se za to velmi omlouvám.
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
To ani ne, ale už tam není nádraží, jen nástupiště a PHS.
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
A ony jsou dnes ausgerechnet Kolovraty snad někde jinde?
(Jendo, Jendo, ten pravopis...)
(Jendo, Jendo, ten pravopis...)
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Co třeba Kolovraty, když už jsme u této trati...9001 píše:Jenda1989: A které nádraží bylo v zástavbě? Zrovna Hostivař byl celkem mimo...
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Já jsem tu větu myslel všeobecně, ale klidně mohu konkretizovat:9001 píše:Jenda1989: A které nádraží bylo v zástavbě? Zrovna Hostivař byl celkem mimo...
Praha - Vinohrady, Praha - Vyšehrad, Nádraží Těšnov a Praha - Bubeneč. Ty všechny byli v obytné zástavbě. Vím, že nádraží Praha - Bubeneč nově nahradila zastávka s názvem Praha - Podbaba, ale ty ostatní byli bohužel zrušeny bez náhrady a své lidi by si určitě našli.
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Já toto v plné míře chápu, neb můj děda před mnoha a mnoha lety dělal u železničního stavitelství, ale je mi líto té nádražní budovy. Vím, že pokrok se nedá zastavit, ale může se v nějakých rozumných mezích spojit i z historií (např. vyvedením podchodu do té budovy).gabuliatko píše:Myslím že v případě Hostivaře jde o geometrii osy koleje. Laicky řečeno, aby se mohlo jezdit rychleji, je třeba omezit nechráněné úrovňové přejezdy a ostré oblouky. Bohužel, pokud se do toho začne vrtat, tak se muusí zohlednit nové hlukové normy a výsledkem je cos napsal. Sám však musíš uznat, že v dnešní době nádraží kde se chodí na protisměrnou kolej přechodem přes koleje a ne podchodem, kde je perón pruh asfaltu o šíri 1/2 metru v dnešní době na koridorové trati prostě nemá místo.Jenda1989 píše:Jo, jo pomalu nám mizí romantická nádraží, která byla postavena v obydlené oblasti a jsou nahrazována prefabrikovanými zastávkami nejlepe mimo zástavbu a s "úžasným" betonovým odhlučněním.
Jen přemýšlím nad tím proč se původní budova Nádraží Hostivař nedela do této přestavby nějak zakomponovat.?
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
U nové zastávky Hostivař chybí k dokonalosti toto pěší spojení, od obytné čtvrti k podchodu. Ideální by byl chodník na hraně železničního mostu, nebo aspoň navázat na chodník při východní straně Průmyslové.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Myslím že v případě Hostivaře jde o geometrii osy koleje. Laicky řečeno, aby se mohlo jezdit rychleji, je třeba omezit nechráněné úrovňové přejezdy a ostré oblouky. Bohužel, pokud se do toho začne vrtat, tak se muusí zohlednit nové hlukové normy a výsledkem je cos napsal. Sám však musíš uznat, že v dnešní době nádraží kde se chodí na protisměrnou kolej přechodem přes koleje a ne podchodem, kde je perón pruh asfaltu o šíri 1/2 metru v dnešní době na koridorové trati prostě nemá místo.Jenda1989 píše:Jo, jo pomalu nám mizí romantická nádraží, která byla postavena v obydlené oblasti a jsou nahrazována prefabrikovanými zastávkami nejlepe mimo zástavbu a s "úžasným" betonovým odhlučněním.
Jen přemýšlím nad tím proč se původní budova Nádraží Hostivař nedela do této přestavby nějak zakomponovat.?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Jenda1989: A které nádraží bylo v zástavbě? Zrovna Hostivař byl celkem mimo...
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Jo, jo pomalu nám mizí romantická nádraží, která byla postavena v obydlené oblasti a jsou nahrazována prefabrikovanými zastávkami nejlepe mimo zástavbu a s "úžasným" betonovým odhlučněním.
Jen přemýšlím nad tím proč se původní budova Nádraží Hostivař nedela do této přestavby nějak zakomponovat.?
Jen přemýšlím nad tím proč se původní budova Nádraží Hostivař nedela do této přestavby nějak zakomponovat.?
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Za týden už mají rozebírat půlku mostu (sudé koleje) přes Průmyslovou, což bude asi celkem zábava.
O stavbu se stará p. Janeba (Nové spojení), takže by mělo být informačně hutno. http://hostivar.eu
O stavbu se stará p. Janeba (Nové spojení), takže by mělo být informačně hutno. http://hostivar.eu
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Mám tu dotaz z jiného soudku..též se týká reko v Hostivaři, ale tentokrát ne TT. Postřehli jste někdo začátek konce starého nádraží v Hostivaři? Dneska už je vymýcená stráň nad autobusovou zastávkou Nádraží Hostivař DC. Berou to celkem hopem. Kdo si chce udělat fotku se starým provozem, moc času asi uplně nebude...