Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Co se nevešlo. Pokud chcete znát názory jiných i na netramvajová témata, ptejte se zde. Máte něco, o co se chcete podělit s ostatními? Pak pište sem...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět

Kolikrát jste byli v Muzeu MHD ve vozovně Střešovice?

Nebyl
51
14%
Jednou
53
15%
2-3x
72
20%
3-5x
58
16%
Více než 5x/nespočetněkrát
112
31%
Klikací koutek
18
5%
 
Celkem hlasů: 364

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od Bobik » 13.12.2014 7:26

willyjeff píše: Není jednodušší se podívat do Provozních Záznamů Zaměstnance (tzv. PZZ), kde jsou veškerý informace o řidiči, ale to přece může udělat už nyní.
Fajn, tak ale proč se tak neděje? A "dřív" to šlo. Dobře, já chápu výhody plánovačů v jedný cimře. Ale např. když po mě (párkrát) plánovač něco chtěl, tak mu řikám O.K. není problém, vezmu ti to, ale potřeboval bych v tom případě to a to (abych stíhal domů děti, třeba, nebo tak něco). Na což mi odpověděl fajn, pokud tu budu já, není problém, ale jestli tu místo mě bude někdo jinej, tak ti to nezaručím. Tak jsem mu slušně poděkoval a taktéž slušně mu odvětil, že v tom případě je mi líto, ale ať se teda jdou s tímhle systémem bodnout. Už mi nevolaj. Nevím proč. :D
Stejnětak když jsem jednou za uherák něco chtěl a napsal si to do knihy. Většinou jsem to nedostal. (Na rozdíl od těch, co se tam píšou furt. Tak jsem si z toho dělal legraci, že to je tím, protože se nepíšu, tak mě neznaj. :lol: Ale neřešil jsem to, mávnul nad tím rukou, že to prostě asi nešlo )
willyjeff píše:Já prostě nechápu jednu věc, kterou mi asi musíte vysvětlit polopaticky: Jak ten plánovač umístěný na vozovně ty lidi najednou začne poznávat, když je vůbec nepotká, protože jsou v jeho pracovní době na trati?
No teď už blbě, no. Dřív je znal, ale uznávám, že vrátit to zpátky by nějakou chvíli zabralo (než by je zas poznal). A ano, uznávám výhody jedný cimry. Jen mi to proti dřívějšímu systému přijde takový odosobnělý. Dřív je fakt znal, věděl kdo maká, kdo je lemp a tak a mohl se podle toho zařídit.
willyjeff píše: To se ale ozval jeden náš/váš kolega, kterýmu se to nelíbilo...
No a jsme zase u toho. Jeden řvou to podělá všem. (ve skutečnosti byli dva, víme o koho jde, ale to je buřt) Proč se pitomci nemohla zavřít huba častější šichtou ve VO (když už nic jinýho), aby tolik nedržkoval a zbytek nechat být? Vždyť si to stejně prohazujeme (a na ně "za to" kašlem).
willyjeff píše:Jasně na přístupu zaměstnavatele určitě vidím rezervy, ale zrovna co se rozvrhu směn týče, tak je mi líto ale tady jde v první řadě o to, obsloužit metropoli a ne o to, aby se Kladeňák, Slaňák, Pardubičák...vyspinkal dorůžova...
Dobrá, dobrá, tak mi ale zase ty vysvětli, proč dřív se ta metropole obsloužila úplně stejně a žádný hrůzy typu MD, šejdra od čtyř a podobně nebyly? Tohle totiž nechápu.
Tady obvykle uvádím můj "oblíbený" případ s linkou dvě, která byla jeden týden normálně ranní/odpolední, pak přišla změna a druhý týden to samé pořadí (ty samé časy, ten samý čas výjezd/zátah) najednou byli roztrhaný do šejdra na 3 lidi. Proč, proboha? (podotýkám že žádná střídaná přestávka tam nepřibyla, pauzy normálně na Červeňáku vnitřní)
willyjeff píše:Já bych řekl, že je dost dobrý už jen to, že se u nás na zákoník práce vůbec dbá. V kolika zaměstnáních se ti to poštěstí? Všude tě vyždímou zákon nezákon a když se ti to nelíbí, může jít tam platí taky.
Mno tak to teda opravdu promiň, ale v tomhle teda skutečně hrubě nesouhlasím. Co je dost dobrýho na tom, že se tu dodržuje ZP? To je snad normální, ne? To jsme skvělí jenom proto, protože jinde na ZP kašlou? To myslíš vážně? Vždyť je to úplně stejný, jako chtít pochvalu za to, že s tramvají/busem jezdím načas, na rozdíl od jiný firmy, která má věčně zpoždění. A chtěl za to plácat po zádech.

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od willyjeff » 13.12.2014 2:05

Fořtík píše:Protože jsem černá ovce a dovolil jsem si plánování kritizovat, v důsledku čehož jsem měl možnost se tam aktivně podívat Z:arrow: souhlasím s willyjeffem. 8-)

Na vysokou klidně, obzvlášť když je to pokračování oboru, ve kterém děláte. Ale tady budete muset být učedníkem, abyste získal praxi. A kdo si vezme 35 letého učedníka? Kdybych měl možnost vrátit se do roku 2000, tedy do doby, kdy jsem se rozhodoval, co dál dělat, rozhodně bych si vybral řemeslo. Bohužel patřím do dozvuku generace dětí, jejichž rodiče z nějakého důvodu "nemohli" studovat. A zároveň - nevím, jak to bylo na jiných školách - jsem nedisponoval žádným "dys-". Bylo nám vtloukáno do hlavy, že my jsme předurčeni pro SŠ, zatímco ti "dys-" půjdou na učňáky... Když na to zpětně koukám, praštil bych ty pedagogy tyčí po hlavě... :roll: #-o
Fíha, Jendo, teď smě dostal, to sem nečekal. Já když viděl v online lidech tvoje jméno, tak jsem čekal, že tu zas budu za "agitátora" :wink:

Já jsem třeba při vejšce zkoušel programovat, protože mě počítače bavěj, dodnes si spoustu věcí v PHP, SQL a jinejch blbinkách udělám, ale na reálnou pozici to nikdy nebylo. Pak jsem VŠ nechal, protože jsem pochopil, že by mi ten papír z hnojárny byl k hovnu, protože mě to prostě nebavilo - zvolil jsem tramvaje. Řemeslo určitě ne, protože jsem nešikovnej až hanba povědět! Ale přesně jak řikáš, řemeslo je furt pro ty "méně myslící", což je nesmysl, protože co jsem se setkal s lidma od fochu, tak jsou to chytrý lidi, který když jsou šikovný, tak si přijdou na fakt slušný prachy a ty jsou určitě zasloužený, protože makaj tvrdě a za sebe. Nikdo je v neschopence nezastoupí, prostě jsou pak na suchu.

Jinak ještě k Bobíkovi:

Chápu, že jako Vokovickej nočník cítíš frustraci z vaší situace, ale shodneme se na tom, že plánovači (a vlastně i JŘ) jsou v tomhle nevinně. Mě to taky sejří, to se neboj, spoustu lidí to dere. Není nic zábavnýho večer vypravovat 14 nočních a ráno jim odklepávat štítky, když máš spoustu starostí s výjezdama. Můžu ti tu docela povyprávět příběh, jak to s váma vlastně bylo. Když se objevil ten problém, že nemůžete zatahovat při ranních výjezdech a rozhodlo se, že půjdete do Hloubětína, tak jsem dostal do emailu zprávu o bydlištích a celkové ochotě vás, vokovických, do HL chodit. Jenže, těch Ochotných bylo furt málo, protože se bere 5 nebo 6 VO řidičů a ne vždycky jdou ty Ochotní do práce. Takže se samozřejmě muselo brát i z Kladenských. Také se stalo, že v jízdních řádech nebyla žádná Vokovická noční pod 8 hodin, takže se k tomu nedalo přidávat Sklad Oděvů či jiné překážky. To se ale ozval jeden náš/váš kolega, kterýmu se to nelíbilo a prohlásil: "proč já chodim furt do Hloubětína, když je tu spoustu ochotnějších lidí, co tam dokonce bydlí". Tak se stalo, že jsem ten email měl zahodit a začlo se čárkovat do excelovského souboru, aby všichni měli tak nějak stejně a ty ochotní měli nejvíc (vlastně jsou v HL nastálo), aby se dosáhlo vyrovnaného "skóre" u tohoto řidiče a nemohl prohlašovat, jak je tam furt a ostatní né. To, že si to pak stejně prohazujete už je nezávisle na plánování a nikdo to nekontroluje, je to pod tichým souhlasem výpravčích, kteří to tolerují. Bohužel je ta situace v dohlednu neřešitelná. Ale zase jsme u toho, vyhovělo se řidičům (několikrát) a furt je to špatně, ba co hůř, ještě horší...

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od Fořtík » 13.12.2014 1:45

Protože jsem černá ovce a dovolil jsem si plánování kritizovat, v důsledku čehož jsem měl možnost se tam aktivně podívat Z:arrow: souhlasím s willyjeffem. 8-)

Dále mne v diskusi zaujala tato část:
XSC píše:
gabuliatko píše:Znám ve svém okolí mnoho lidí co ve 30 šli na vysokou.
Na vysokou klidně, obzvlášť když je to pokračování oboru, ve kterém děláte. Ale tady budete muset být učedníkem, abyste získal praxi. A kdo si vezme 35 letého učedníka?
Kdybych měl možnost vrátit se do roku 2000, tedy do doby, kdy jsem se rozhodoval, co dál dělat, rozhodně bych si vybral řemeslo. Bohužel patřím do dozvuku generace dětí, jejichž rodiče z nějakého důvodu "nemohli" studovat. A zároveň - nevím, jak to bylo na jiných školách - jsem nedisponoval žádným "dys-". Bylo nám vtloukáno do hlavy, že my jsme předurčeni pro SŠ, zatímco ti "dys-" půjdou na učňáky... Když na to zpětně koukám, praštil bych ty pedagogy tyčí po hlavě... :roll: #-o

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od willyjeff » 13.12.2014 1:11

Bobik píše:Wilijef Z:arrow: Je mi buřt, od kdy do kdy bude plánovač na vozovně, stejně jako je mi buřt, od kdy do kdy je na Bojišti. Jenže na tý vozovně ten plánovač ty lidi alespoň znal, věděl kdo kde bydlí a podle toho mohl plánovat. Pak moc nedochází k excesům, že člověk, co to má do práce 2 hodiny, nastupuje ve 3:30 a člověk co bydlí za vozovnou v půl osmý. Jistě, taky byl omezenej délkou a typem šichet a vím, že za věci, ktyrý tady nakous Filip (MD, rozsekaný šichty do nesmyslnejch šejdrů a pod) plánovač prostě nemůže, bo je nevymejšlí. Tohle je výtka na vedení. Kde jsou ty doby, kdy bylo nepsaným pravidlem, že šejdr nezačíná před šestou a nejdýl v osm jsi doma. Dneska jsou šejdry uměle a nesmyslně rozsekaný šichty, aby se to dobře skládalo do počítače (a "lidi" jsou až na posledním místě).

Nebo tobě tenhle systém vyhovuje, že ho tak bráníš?
Já prostě nechápu jednu věc, kterou mi asi musíte vysvětlit polopaticky: Jak ten plánovač umístěný na vozovně ty lidi najednou začne poznávat, když je vůbec nepotká, protože jsou v jeho pracovní době na trati? Není jednodušší se podívat do Provozních Záznamů Zaměstnance (tzv. PZZ), kde jsou veškerý informace o řidiči, ale to přece může udělat už nyní. Takže já prostě nechápu, co očekáváte za zlepšení (někdo dokonce mluví o razantním zlepšení), když jen touto změnou zhoršíte/stížíte komunikaci mezi jednotlivými plánovači.

Nyní stačí zahlásit v té jedné místnosti: "Tak pánové, chybí mi do Hloubětína 21 lidí, nemáte tam někoho?" a buď se domluvíme nebo ne. Pokud tohle budou plánovači dělat naprosto odděleně, asi si budou chatovat nebo se udělá nějaká videokonference.

Proto se ti zdá, že ten systém bráním, já jen nechápu, co chcete vlastně dokázat.
Bobik píše:Jinak ano, lidem se všem nezavděčíš, to znám taky, že jsem "noční výhodář", ale jen do té chvíle, než dotyčnej tu noční dostane taky. To pak pro změnu řve, proč má noční, když na to jsou stálý lidi. Jenže takových je naprostá menšina, proto si jich nevšímat.
Ale většina lidí řve na to, jak jsou směny hrozný, jak jsou jen čísla atp. Tak se z nich snažim vypáčit kloudnou odpověď, čím jim plánovač uškodil a víš co se nakonec dozvim? "No když něco potřebuju, tak mi vyhověj" a teď babo raď. Co je vlastně špatně?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od Karosák » 12.12.2014 21:42

Bobik píše:Afterman - jo, to je přesně ten přístup, co mi vadí. Přizpůsob se, nebo táhni. Nám v počítači vychází, že máš mezi šichtama 8 hod, což je v pořádku. Že jedeš domů hodinu a hodinu do práce a reálně spíš sotva 5-6 hodin je tvůj problém...
Trochu mě mrzí, že se s Tebou Bobiku tentokrát neshodnu, proto se na mne prosím nezlob, ale souhlasím s Aftermanem a patrně i optikou pana 9001. Co čekáš? Není to snad tvůj problém? Já bych řekl, že je dost dobrý už jent to, že se u nás na zákoník práce vůbec dbá. V kolika zaměstnáních se ti to poštěstí? Všude tě vyždímou zákon nezákon a když se ti to nelíbí, může jít tam platí taky. Ač se nám to leckdy nezdá, podnik nabízí opravdu solidní flákárnu za slušnou odměnu. Jo, jsou rizika a specifika, ale pravidla profese jsou daný. Jasně na přístupu zaměstnavatele určitě vidím rezervy, ale zrovna co se rozvrhu směn týče, tak je mi líto ale tady jde v první řadě o to, obsloužit metropoli a ne o to, aby se Kladeňák, Slaňák, Pardubičák...vyspinkal dorůžova a ještě si mohl vyjezdit v Praze slušný peníz, protože nechce otrokařit u Osnada...například...a v místní kovozemědělce mu tolik nedají. Buď jsem na samotě u lesa se svým standardem spokojen, nebo si chci přilepšit a budu dojíždět až do horoucích pekel, ale pak rozhodně nebudu/nemůžu čekat, že mi tam někdo bude zametat chodníček. WTF? V tomhle jsme asi vyrostli každý jinak! :) Jo, když dělám na brigádě v infocentru, tak se můžu s Frantou domluvit, že v úterý mi tam půlhodinku počká, protože v úterý jede místo linky "ústečák" o chvíli později....ale tady jde o to, zorganizovat cirka 1200 lidí denně, vypravit na 400 vlaků a ty chceš rodinný přístup? Promiň, za tohle se prostě postavit nemůžu.
A navíc všem se opravdu nikdy nezavděčíš. Takže já myslím, že plánovači zůstanou kde jsou, protože jsme o pár let jinde, ředům se udělali papíry na všechno a z jednoho fleku se to prostě dělá líp okoučovat. Návratem na vozovny by se možná někomu zavonělo nostalgií, ale určitě to není (provozní) problém, který je třeba řešit a tak k tomu myslím přistoupí i JPT-dobrý a co tam máte dál?

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od Bobik » 12.12.2014 20:02

gabuliatko píše: .....že to byly zrovna odbory kdo začal ječet že když řidič popojíždí na konečné tak nemůže čerpat přestávku.
Ani ne tak odbory, jako pár uřvanejch pitomců. Jasně, přestávky by musely být nějak pořešený dříve nebo později tak jako tak (kvůli legislativě), ale moje, pravda asi naivní, představa byla, že se to nejdřív pořádně promyslí a až pak zavede. Ne obráceně. A pak mít zvěrstva typu střídání Anděl, bouda až kdesi Na Knížecí, navíc jako dlaň. Hlavně aby to stálo co možná nejmíň. A ty přestávky, no taky bomba, moc dobře si pamatuju pauzy 6:40 - 7:00 na Pavláku. Nebo ranní část šejdru výjezd VO - BH - Pavlák pauza - NH - z centra VO. To byly dvě šichty, ta třetí to měla naštěstí bez tý pauzy. No hlavně že se dobře skládaj bambajky v PC, na lidi kašlat. Když se jim to nelíbí, ať táhnou. Znamenitý přístup. :roll:
gabuliatko píše: Mohl by pokud mu to nevadí a pokud se to s ním domluví, ale jinak si myslím že je třeba se prostě o první spoje podělit.
Jenže většinou jim to právě nevadilo a domluva byla. Takže těch šichet, o který bylo třeba se podělit, bylo o to míň.
gabuliatko píše:To byly ale od 7 interval 20 minut, nebyly střídaný přestávky a omezení řízeni na 4 hodiny.
S int 20min si nejsem jist, ale myslím že ee, střídaný přestávky v tom roli nehrajou a dýl jak 4 hod řídit nesmíš tak jako tak.

Jinak ano, lidem se všem nezavděčíš, to znám taky, že jsem "noční výhodář", ale jen do té chvíle, než dotyčnej tu noční dostane taky. To pak pro změnu řve, proč má noční, když na to jsou stálý lidi. Jenže takových je naprostá menšina, proto si jich nevšímat.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od gabuliatko » 12.12.2014 19:42

Bobik píše:Kde jsou ty doby, kdy bylo nepsaným pravidlem, že šejdr nezačíná před šestou a nejdýl v osm jsi doma.
To byly ale od 7 interval 20 minut, nebyly střídaný přestávky a omezení řízeni na 4 hodiny. Tohle si ani plánovači nevymysleli a mám takový pocit že to byly zrovna odbory kdo začal ječet že když řidič popojíždí na konečné tak nemůže čerpat přestávku.
Jinak nevidím nejmenšího důvodu proč by člověk bydlící za vozovnou měl vyjíždět prvním spojem. Mohl by pokud mu to nevadí a pokud se to s ním domluví, ale jinak si myslím že je třeba se prostě o první spoje podělit.

Plánoval jsem směny u 20ti lidí asi 4 roky taky jsem psal prémie. Upřímně jsem obě činnosti nesnášel (tedy ještě horší bylo lepit známky ROH) a můj první pokus nalajnovat papír a ať se každý napíše kam chce velice záhy ztroskotal protože za mnou přišli z odpolední jakto že jsem ten papír vyvěsil ráno. Moje odpověď že příští měsíc třeba ten den bude mít ranní dotyčnou dámu neuspokojila. Nezbylo než si lámat hlavu jak to rozepsat spravedlivě.
Stejně tak prémie, byl určený balík peněz a každý pracovník musel mít procentuální koeficient který se pak násobil počtem odpracovaných hodin a mzdou.
A pak zas přišla madam, proč má její kolegyně o 200,- (psal se rok 1987) za 1/4 roku víc než ona. Jí nezajímalo, že má vyšší koeficient a že byla 14 dní doma s dítětem, jí zajímalo proč má kolegyně o 200 víc.
Předpokládám že s řidiči (a teď nemyslím Vás co zde diskutujete) to bude podobné.
Taky jsem na vedlejšák tvořil rozvrh hodin, doporučuji vyzkoušt a zažít argumenty proč která učitelka nemůže učit v úterý odpoledne. Já si ale počet hodin pro jednotlivé ročníky nevymyslel a čeština odpoledne být nemůže.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od Bobik » 12.12.2014 19:05

Afterman - jo, to je přesně ten přístup, co mi vadí. Přizpůsob se, nebo táhni. Nám v počítači vychází, že máš mezi šichtama 8 hod, což je v pořádku. Že jedeš domů hodinu a hodinu do práce a reálně spíš sotva 5-6 hodin je tvůj problém. A běda jak způsobíš nehodu, koho zajímá, že sis málo odpočinul, nám zákonné volno vyšlo. :roll:

Afterman
Uživatel
Příspěvky: 149
Registrován: 14.9.2012 21:43

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od Afterman » 12.12.2014 18:32

Bobik píše:Wilijef Z:arrow: Je mi buřt, od kdy do kdy bude plánovač na vozovně, stejně jako je mi buřt, od kdy do kdy je na Bojišti. Jenže na tý vozovně ten plánovač ty lidi alespoň znal, věděl kdo kde bydlí a podle toho mohl plánovat. Pak moc nedochází k excesům, že člověk, co to má do práce 2 hodiny, nastupuje ve 3:30 a člověk co bydlí za vozovnou v půl osmý. Jistě, taky byl omezenej délkou a typem šichet a vím, že za věci, ktyrý tady nakous Filip (MD, rozsekaný šichty do nesmyslnejch šejdrů a pod) plánovač prostě nemůže, bo je nevymejšlí. Tohle je výtka na vedení. Kde jsou ty doby, kdy bylo nepsaným pravidlem, že šejdr nezačíná před šestou a nejdýl v osm jsi doma. Dneska jsou šejdry uměle a nesmyslně rozsekaný šichty, aby se to dobře skládalo do počítače (a "lidi" jsou až na posledním místě).

Nebo tobě tenhle systém vyhovuje, že ho tak bráníš?

Proč by měl řidič, který bydlí dvacet minut od vozovny dostávat automaticky nástupy ve 3:30?? Ať se přizpůsobí ten kdo bydlí dvě hodiny od práce, jeho mínus. Nevidím důvod proč by se měl plánovač zajímat o to kdo kde bydlí a jak to komu vyhovuje.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od Bobik » 12.12.2014 17:56

Wilijef Z:arrow: Je mi buřt, od kdy do kdy bude plánovač na vozovně, stejně jako je mi buřt, od kdy do kdy je na Bojišti. Jenže na tý vozovně ten plánovač ty lidi alespoň znal, věděl kdo kde bydlí a podle toho mohl plánovat. Pak moc nedochází k excesům, že člověk, co to má do práce 2 hodiny, nastupuje ve 3:30 a člověk co bydlí za vozovnou v půl osmý. Jistě, taky byl omezenej délkou a typem šichet a vím, že za věci, ktyrý tady nakous Filip (MD, rozsekaný šichty do nesmyslnejch šejdrů a pod) plánovač prostě nemůže, bo je nevymejšlí. Tohle je výtka na vedení. Kde jsou ty doby, kdy bylo nepsaným pravidlem, že šejdr nezačíná před šestou a nejdýl v osm jsi doma. Dneska jsou šejdry uměle a nesmyslně rozsekaný šichty, aby se to dobře skládalo do počítače (a "lidi" jsou až na posledním místě).

Nebo tobě tenhle systém vyhovuje, že ho tak bráníš?

Filip

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od Filip » 12.12.2014 17:41

9001 píše:Filip: Jako bych slyšel pana Absoulta :lol: I když práci máte rádi, tak vás stejně po čase začne **** :lol:
Uvidím za 30-40 let jestli mě to ještě bavit bude. Ale neumím si představit, že bych odešel z nočních služeb, natož z podniku.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od 9001 » 12.12.2014 15:09

Filip: Jako bych slyšel pana Absoulta :lol: I když práci máte rádi, tak vás stejně po čase začne **** :lol:

Filip

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od Filip » 12.12.2014 14:53

Tak odbory by mohly něco udělat s plánováním služeb. Rozhodně zrušit manipulační den - k čemu je dobrý ? Častokrát mi to přišlo jako plánovačova pomsta.

MD-VOLNO-RANNÍ = MD odpolední do 21 hodin, volno, ranní od 4. OK, ještě snesu.
6 dní kombinace R-Š poté den volna a zase 4x ranní. Proč první služby s délkou 6-7 hodin a ke konci 10-11 hodin ?
Proč ranní část šejdru může začínat už po půl čtvrté, proč odpolední část šejdra končí ve 22 hodin ??!! Proč mezi ranní a odpolední částí šejdra je i 8 hodin volna ?

Taky jeden z důvodů, proč jsem nejdřív odešel ze šejdrů na řádek a poté na noční (tam takové úlety naštěstí nejsou).

Ale nic proti plánovačům nemám, taky to jsou lidi. Možná ale by to chtělo někdy se dívat i na služby řidiče dopředu jak má turnus a ne to tam plácat jak to přijde.


A ještě k panu 9001 - proč bych měl měnit práci ? Dělám to, co mě baví a mám to jako koníček, pro peníze to nedělám a dělám to s vědomím, že rodinu nebo vlastní barák nebudu mít. Stejně jako vědomí, že další 2/3 lidí (možná ještě více) jsou na tom hůř než já. Dělám si své povinnosti a když se mi něco nelíbí, tak držím hubu a krok (nebudu si přece zbytečně dělat sám sobě problémy). Nevadí mi to, na to mám tu práci až moc rád :wink:

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od Bobek » 12.12.2014 11:03

A teď si vemte: já jak dorazím ze zaměstnání, stává se ze mě živnostník! (Nemusel bych, ale baví mě to.) Parazituju sám na sobě, no jak k tomu přijdu?! :lol:

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od willyjeff » 12.12.2014 10:57

9001 píše:W: Faktem je, že živnostníci odvádí na daních podstatně méně než zaměstnanci... Ale uznávám, že mezi FOP finančním poradcem, co má ztrátu a dvě porsche v garáži, že zedníkem co jezdí v otřískaném autě je rozdíl, ovšem z pohledu státu ne.
Jenže oni taky od toho státu dostanou méně (nebo dokonce dostanou jen větší buzeraci) :-)

Odpovědět