Fajn, tak ale proč se tak neděje? A "dřív" to šlo. Dobře, já chápu výhody plánovačů v jedný cimře. Ale např. když po mě (párkrát) plánovač něco chtěl, tak mu řikám O.K. není problém, vezmu ti to, ale potřeboval bych v tom případě to a to (abych stíhal domů děti, třeba, nebo tak něco). Na což mi odpověděl fajn, pokud tu budu já, není problém, ale jestli tu místo mě bude někdo jinej, tak ti to nezaručím. Tak jsem mu slušně poděkoval a taktéž slušně mu odvětil, že v tom případě je mi líto, ale ať se teda jdou s tímhle systémem bodnout. Už mi nevolaj. Nevím proč.willyjeff píše: Není jednodušší se podívat do Provozních Záznamů Zaměstnance (tzv. PZZ), kde jsou veškerý informace o řidiči, ale to přece může udělat už nyní.
Stejnětak když jsem jednou za uherák něco chtěl a napsal si to do knihy. Většinou jsem to nedostal. (Na rozdíl od těch, co se tam píšou furt. Tak jsem si z toho dělal legraci, že to je tím, protože se nepíšu, tak mě neznaj. Ale neřešil jsem to, mávnul nad tím rukou, že to prostě asi nešlo )
No teď už blbě, no. Dřív je znal, ale uznávám, že vrátit to zpátky by nějakou chvíli zabralo (než by je zas poznal). A ano, uznávám výhody jedný cimry. Jen mi to proti dřívějšímu systému přijde takový odosobnělý. Dřív je fakt znal, věděl kdo maká, kdo je lemp a tak a mohl se podle toho zařídit.willyjeff píše:Já prostě nechápu jednu věc, kterou mi asi musíte vysvětlit polopaticky: Jak ten plánovač umístěný na vozovně ty lidi najednou začne poznávat, když je vůbec nepotká, protože jsou v jeho pracovní době na trati?
No a jsme zase u toho. Jeden řvou to podělá všem. (ve skutečnosti byli dva, víme o koho jde, ale to je buřt) Proč se pitomci nemohla zavřít huba častější šichtou ve VO (když už nic jinýho), aby tolik nedržkoval a zbytek nechat být? Vždyť si to stejně prohazujeme (a na ně "za to" kašlem).willyjeff píše: To se ale ozval jeden náš/váš kolega, kterýmu se to nelíbilo...
Dobrá, dobrá, tak mi ale zase ty vysvětli, proč dřív se ta metropole obsloužila úplně stejně a žádný hrůzy typu MD, šejdra od čtyř a podobně nebyly? Tohle totiž nechápu.willyjeff píše:Jasně na přístupu zaměstnavatele určitě vidím rezervy, ale zrovna co se rozvrhu směn týče, tak je mi líto ale tady jde v první řadě o to, obsloužit metropoli a ne o to, aby se Kladeňák, Slaňák, Pardubičák...vyspinkal dorůžova...
Tady obvykle uvádím můj "oblíbený" případ s linkou dvě, která byla jeden týden normálně ranní/odpolední, pak přišla změna a druhý týden to samé pořadí (ty samé časy, ten samý čas výjezd/zátah) najednou byli roztrhaný do šejdra na 3 lidi. Proč, proboha? (podotýkám že žádná střídaná přestávka tam nepřibyla, pauzy normálně na Červeňáku vnitřní)
Mno tak to teda opravdu promiň, ale v tomhle teda skutečně hrubě nesouhlasím. Co je dost dobrýho na tom, že se tu dodržuje ZP? To je snad normální, ne? To jsme skvělí jenom proto, protože jinde na ZP kašlou? To myslíš vážně? Vždyť je to úplně stejný, jako chtít pochvalu za to, že s tramvají/busem jezdím načas, na rozdíl od jiný firmy, která má věčně zpoždění. A chtěl za to plácat po zádech.willyjeff píše:Já bych řekl, že je dost dobrý už jen to, že se u nás na zákoník práce vůbec dbá. V kolika zaměstnáních se ti to poštěstí? Všude tě vyždímou zákon nezákon a když se ti to nelíbí, může jít tam platí taky.