Petrpes píše:Jenže Milan linku 3 a IAD jako důvod uvedl, ale kamerový záznam říkal něco jiného, prostě vyrazil pozdě, ale to mám z kuloárů
Jinak já včera se zátahem z Modřan tradičně +80, což je za a) akorát, za b) prý volají až nad +80, c) mazák tyhle prkotiny neřeší
No a na Čehové čtvrti KGX Felix: jaký je důvod... PeS: Než jsem se vyčural a nakódoval, tak jsem to nestiCH... no, Felix: Dobře, ale nad minutu je to potřeba hlásit.
Tak že tak, asi se zostřily limity, či čo číčo. Ale to aby se ze Spojovací nebo Kubáně volalo pořád. Ale na Spojku moc nejezdím a na Kubáni se prostě strčí čumák pod světla a jede na panáčka, neb si nepotřebuju vykloubit hlavu.
+ z minulosti si matně uvědomuji, že snad stejný člověk někde na TF psal, jak si (jako brigádník - na rozdíl od kmenových řidičů) "vyhrává" s odjezdem z obratiště Olšanské hřbitovy, aby ve své nástupní zastávce DC tzv. nepodjel spoje jiných linek, pronež je ta zastávka nácestnou = jeho spoj je pro mnohé z jejich cestujících návazným spojem jiným směrem než jede ten jejich původní!Petrpes píše:To víš, čurám pomalu a nebaví mě čekat u nádraží minutu, u nádraží minutu, atd...
+ byl tu, ale nečekaně zmizel, poměrně čerstvý příspěvek (od tohoto člověka), který obsahoval (mimo jiné) cca tyto velmi zajímavá "spojení":
a) Když proti ševcům stojí nejen celé město, ale i jejich dispečeři, DK ..., tak je to špatně!
b) Znám mnoho případů, že když se někdo z řidičů postavil někomu z dispečinku, tak měl kontrol požehnaně, ale naopak znám případy, kdy přístup dispečerů k řidičům byl vyloženě kamarádský.
= NĚKDO TADY ŠÍŘÍ MSTU PDT, PROTOŽE:
1.) byl zástupci OO předložen pouze kamerový záznam zabírající křižovatku, jíž se napojuje výjezd z TRAM obratiště Březiněveská do stejnojmenné zastávky DC s pohledem ZC = se zachycením příjezdu l.17 DC.
Při čemž není vidět:
a) do zastávky DC = tedy odjezd l.17 z ní - a není podstatné, kdy po odstanicování záď TRAM opustila počátek (dle zákona o provozu na PK)/konec (dle D1/2) zastávky, ale kdy projela kolem jejího označníku, protože cca v té době běžně odblokovává ROV nalézající se v prostoru zastávky!!!
b) do výjezdu z obratiště = jestli, tam ta ("má") l.3 vyčkává či nikoliv za sjezdovou výhybkou dvou předjízdných (odstavných či manipulačních - po vzoru BUS zastávek) kolejí
c) není vidět jestli nejedou ZC vozidla, kterým má z obratiště vyjíždějící TRAM povinnost dát přednost, ale ty před křižovatkou následně nečekaně zastavila a TRAM z obratiště pustila
2.) OPRAVDU NIKDO NEPŘEDLOŽIL DŮKAZ "ZASPÁNÍ" MÉ OSOBY V DANÉM PŘÍPADĚ - pomocí záznamu z dostupných/instalovaných technických zařízení:
a) z kamery zabírající dvě předjízdné koleje (odstavné či manipulační - po vzoru BUS zastávek)
b) z DORISU či "tachografu" 15T, že jsem odhlásil nástupní zastávku po čase VJŘ nařízeného odjezdu, protože bez tohoto odhlášení bych s TRAM bezpodmínečně sjel z TRASY, protože jsem určitě vyjížděl z vnitřní/levé předjízdné (odstavné či manipulační - po vzoru BUS zastávek) koleje
3.) NIKOHO NEZARAZILO, ŽE SE TO STALO PŘI CESTĚ NA STŘÍDÁNÍ!!!!
4.) PDT NEMÁ RÁD ODPOR = poukázání (navíc razantní) na chybu v organizaci, která je v rozporu se zákoníkem práce:
a) je-li z čidla zastávky Březiněveská DC vyčten rozdíl mezi průjezdy čel l.17 a mé za ní jedoucí l.3 v řádu 55sek., přičemž l. 3 jela v rozmezí +70 až +79sek = jí předcházející l.17 opouštěla čelem zastávku teprve 5 až 14 sek. potom, co již měla mít možnost tu zastávku opustit l.3
b)
262/2006 Sb. - zákoník práce, § 38 - Povinnosti vyplývající z pracovního poměru píše: (1) Od vzniku pracovního poměru je
a) zaměstnavatel povinen přidělovat zaměstnanci práci podle pracovní smlouvy, platit mu za vykonanou práci mzdu nebo plat, vytvářet podmínky pro plnění jeho pracovních úkolů a dodržovat ostatní pracovní podmínky stanovené právními předpisy, smlouvou nebo stanovené vnitřním předpisem,
..........
= někdo tu nepokrytě preferuje lživé "posypání si hlavy popelem"/"sklopení uší"/"hrbení se" místo hrdého postavení se za svoje práva!