Taky nejdecwapa píše:Mám dotaz jde někomu "Káčko"? Mě to od včerejška nejde.
EDIT 19:28 - Už jde
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Taky nejdecwapa píše:Mám dotaz jde někomu "Káčko"? Mě to od včerejška nejde.
Jsi opět vtipný , ale dík za potvrzení.Petrpes píše:Copak nemaj slevy v Kauflandu, že chceme na Káčko Ale fakt nejde
Asi jo, ale když v roce 2013 Ropid toužil po páteřních svazcích typu 5+26, měl šanci . Ono by to určitě vydrželo jen do těch větších změn po metru, kdy tu pětku nahradí na Podbabě směrově něco jiného typu 6, 18, 20, tj. teď by se tam jezdilo v prokladu sice jedním směrem, ale ten proklad by tam byl. Pořád víc lidí z Podbaby bude kvitovat ten proklad, do Karlína pojedou spíše jednotlivci. Navíc 8 jede k Nádraží Libeň, kam jede z Podbaby i vlak.DG7021 píše:Nevznikla by pak stížnost, že z Podbaby jezdí vše nejen na Republiku, ale i na Žižkov?
Aha , já už to chápu: oni si soudruzi na ROPIDu asi myslí, že na Hradčanské je pořád to nádraží, a že tam u dvou perónů stanicují 4 vlaky najednou a cestující přestupují. Nikdo jim nenahlásil, že už tam nádraží x let není. Sami na to přijít nemůžou, protože MHD nepoužívají, takže skutečný provoz nikdy neviděli.MM-Mikulovsky píše:že takovéto "shluky/sjezdy - respektive rozjezdy" spojů různých linek nařídil ROPID po vzoru "velké" železnice.
100% souhlasvon Špilberk píše:......
Budu se opakovat: problém JŘ to je, protože 5 vlaků ve 2 minutách na Hradčanské neodstanicuje. Možná to není vina DP, ale ROPIDu a těch jeho prokladů a půlení a bla bla bla, ale je to problém jízdních řádů.
....
Však jsem to už na podzim do preference psal:willyjeff píše:A to s prašňákem, to patří do sekce Preference MHD pro pana Grossáka, to by vůbec přes JŘ nemělo jít, nebo si to vážně myslíš, že když je někde slibovaná preference a přitom funguje tak nějak divně polovičatě, tak je to chyba jízdního řádu?
S tím, že Grossák na to reagoval, že detekce už je v pořádku.von Špilberk píše:Na Prašném mostě je detekce jen jeden problém. Druhý problém je, že díky skvělým prokladům linek od ROTOPEDu je potřeba, aby směrem k Hradčanské projelo 5 linek TRAM ve 2 minutách( ve špičce jsou to 4 linky ve 2 minutách), což nejde. Realita pak je, že 3 linky od Kuláťáku jednou najednou, protože je křižovatka pustí, a až pak jedou 2 linky od Střešovic. Ta pátá je obvykle l.18 (s mou osobou v kokpitu) a pak jde JŘ úplně do
Takže ať se s SSZ udělá cokoliv, tak to nikdy nebude ono. Řešením by mohlo být posunutí odjezdů l.8 a l.18 tak, že by 8 jela z Podbaby o 1 minutu dřív a 18 z Petřin o 1 minutu později. Pak by bylo na Prašňáku 5 linek ve 4 minutách, což by ušlo. A taky by to zlepšilo plynulost na Hradčanské DC.
To mi křivdíte oba. Hodně. Bohužel u tebe nevím s kým doopravdy jednám, u ostatních tu jistotu mám. Když si něco zjišťuji já, mrknu se, kdy to dotyčné pořadí/linku ten řidič měl a v dorisu se můžu podívat na historii průjezdů přes zastávky. To mi neřikej, že je to hledání, co se mi hodí. Pokud někdo řekne, že nejde vyjet třeba úsek Lazarská - Moráň za 4 minuty v noci, tak se prostě podívám, kdy měl nějakou linku, která tam jela, mrknu na jeho průjezdy a vidím o čem mluví. Třeba i týden zpátky. Ano, dá se říct, že tam najdu, že může mít pravdu, že ten úsek jel třeba 6 minut, ale když je to jednou za 8 pokusů, mám na to brát nějaký ohled? Proč?von Špilberk píše:On je jaksi problém, že vy si můžete ve služebním počítači najít to, co se vám hodí. Já ani Filip jako "pouzí" řidiči nemůžeme. To je pak těžká diskuze.
Helejtse, k těm pocitům. Když jsem se snažil najít podporu pro tu změnu u 16/31 a čekačky na Ledovci (mluvil jsem o tom o trochu výše v této diskuzi), tak jsem si ve službách řidičů našel kolegy, kteří tuto směnu měli. Od pondělí až do neděle. Tedy 6 kolegů (já ji měl v pátek). Všech jsem se zeptal, jestli si pamatují (bylo to po týdnu), jak se jim vyjížděla ta 16/31 na Ledovec a jestli přijeli v čase. Všichni si klepali na čelo, že ty jízdní doby dělá nějakej hydyot, že na Ledovec přijeli šíleně pozdě, někteří se dokonce sotva stihli otočit do času. Pár jich bylo i mými velmi dobrými přáteli, jsou jimi do teď, protože se na ty lidi nezlobím, nezlobil bych se ani zde na vás, kdybyste uznali svoje pochybení. Pak jsem se bohužel podíval do Dorisu. Všichni, mimo mě (já přijel s +6:20) byli v čase (se S<60 sec po celou dobu jízdy linky 16), jeden dokonce přijel na konečnou -1:02. Od té doby na tyhle pocity absolutně nedám a jedině co ti můžu odvětit, že jako velmi častý řidič a pozorovatel na lince 25 můžu jasně potvrdit, že se předjetí linky 18 děje jen ve velmi malém počtu a pokud se ti to děje častěji, jseš smolař a pokud ti to tvrdí kolegové, tak úplně bych jim nevěřil. Bohužel. (Důkazem budiž odhalení pana Hercíka, který radši zběhnul, když si uvědomil, že můžu jednoduše potvrdit opak jeho tvrzení)von Špilberk píše:No ve všední den má l.25 z Hládkova k vozovně 3 minuty, a obvykle tam je před l.18 , jak jsem už napsal. Většinou projíždí Octárnu, když já s l.18 jsem někde mezi Sibeliovou a Octárnou.
Ale další problém je Prašný most, který je schopen pustit i 3 linky od Kuláťáku najednou ale linky od Střešovic drží. Tak to taky někde zařiďte.