Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Tak u Blanky se taky říkalo, že původní inzerovaná cena byla bez DPH, pak se řeklo, že cena je (byla) ještě bez MÚK Malovanka, a snad bez Trojského mostu a blablabla... Kdežto ta cena, co se hlásá teď, je prý se vším všudy.
Blanka je asi 5,5 km a většina v tunelu. To, co chybí, je asi 8,5 km, v tunelu určitě míň než polovina. No uvidíme, hlavně aby se něco začalo dít...
U metra D: to jsou ceny bez souprav nebo s nákupem nových vlaků (a s DPH nebo bez, a s depem nebo bez depa)
Blanka je asi 5,5 km a většina v tunelu. To, co chybí, je asi 8,5 km, v tunelu určitě míň než polovina. No uvidíme, hlavně aby se něco začalo dít...
U metra D: to jsou ceny bez souprav nebo s nákupem nových vlaků (a s DPH nebo bez, a s depem nebo bez depa)
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Mně spíš zaráží ta cena. Vysoká cena Blanky byla zdůvodňována mimo jiné špatně nastavenou smlouvou s indexací cen, kdy se platilo víc i v době krize, kdy ceny stavebních prací jinde klesaly. Tady už se rovnou hází s 50mld, přitom inflace je za poslední roky minimální. Takže kolik to bude stát, až se to postaví? 100mld?
I cena metra D narůstá každým rokem mnohem víc než by odpovídalo inflaci.
I cena metra D narůstá každým rokem mnohem víc než by odpovídalo inflaci.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Jenže vnější okruh staví stát (ŘSD) a vnitřní město.petr03 píše: Jsem určitě všemi deseti pro, aby se řešil vnější okruh před vnitřním a před metrem D. Tyto dvě stavby jsou ještě hodně dlouhá hudba budoucnosti.
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Nedokážu posoudit, zda je to zrovna nejpalčivější problém Prahy, možná asi jo, nějak jsem ještě nezažil problém s dopravou z této strany, když tudyma jedu, a to po Praze jezdím dost, ale podle mě je největší problém vnější okruh od Říčan směr Hradec a Boleslav. Ten by měl být určitě postaven dříve než tento tunel. Tady vidím základ toho, jak dostat auta z Prahy, hlavně ty, co jen projíždí. Klidně i bez dostavění severní trasy. Prostě propojit D10 až D7. Záměrně nepíšu D8, neboť ta je částečně propojená dočasným řešením, i když né úplně ideálním, ale je. Do centra města to moc nezasahuje. Jestli se nemýlím, tak je propojena tak, že na trase nejsou semafory, a to je taky důležitý fakt.von Špilberk píše:Blanka 2 bude. Praha po letech rozjíždí přípravu tunelů za 50 miliard a hledá projektanty
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/mesto ... 1479972900
Že by se konečně něco začalo v Praze chystat
Jsem určitě všemi deseti pro, aby se řešil vnější okruh před vnitřním a před metrem D. Tyto dvě stavby jsou ještě hodně dlouhá hudba budoucnosti.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Blanka 2 bude. Praha po letech rozjíždí přípravu tunelů za 50 miliard a hledá projektanty
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/mesto ... 1479972900
Že by se konečně něco začalo v Praze chystat
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/mesto ... 1479972900
Že by se konečně něco začalo v Praze chystat
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Trať na Barrandov je moje prohra, přiznává muž, který mění Prahu. Česká architektura je plná závisti
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/trat- ... 1479909099
[quote]Pojďme se teď spolu podívat na vaše další dílo ~– tramvajovou trať na Barrandov. Jak hodnotíte její stav po dvanácti letech provozu?
Ta trať nebyla od počátku koncipována jako standardní tramvajová trať, ale jako rychlodráha na pomezí tramvaje a metra. Tento záměr byl podle mě v pořádku. Velké zklamání a určitý díl mého osobního selhání vidím v tom, že se nám nepodařilo zvolit takové materiály a takovou koncepci, aby to i po dvanácti letech provozu vypadalo mnohem lépe. Jestli jsem já osobně někdy prohrál a cítím trochu pocit zmaru, tak právě tady. Koncept byl správný, realizace ne.
[/quote]
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/trat- ... 1479909099
[quote]Pojďme se teď spolu podívat na vaše další dílo ~– tramvajovou trať na Barrandov. Jak hodnotíte její stav po dvanácti letech provozu?
Ta trať nebyla od počátku koncipována jako standardní tramvajová trať, ale jako rychlodráha na pomezí tramvaje a metra. Tento záměr byl podle mě v pořádku. Velké zklamání a určitý díl mého osobního selhání vidím v tom, že se nám nepodařilo zvolit takové materiály a takovou koncepci, aby to i po dvanácti letech provozu vypadalo mnohem lépe. Jestli jsem já osobně někdy prohrál a cítím trochu pocit zmaru, tak právě tady. Koncept byl správný, realizace ne.
[/quote]
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
V Praze ano jak je zde zmineno. Treba v Liberci lezou lidem do a tak se to pocita na vagony. Pokud budu stat za soupravou ci kloubakem, tak musim zastavit zase. Lidi jsou liny udelat krok. Kdyz byla vyluka a prestup bus - tram na nadrazi, tak se prestupovalo treb dve minuty a stejne se nasel *****, co stal u sloupku a pak se divil, že jsem ho tam nechal
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Podle nějakého "dépůlky", pokud se u označníku nachází osoba s holemi / sníženou pohyblivostí jsme povinni mu zastavit. Pokud běžný cestující v zastávce pro 2 vlaky cumi do mobilu a pak se probere když odjíždím, tak má smůlu. Pokud stanicuji jako 3. vlak (umožňuje-li to situace a dispozice zastávky) pak podruhé musím stavit vždy. Podle Tvého popisu byl v právu muž na zastávce.
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Dnes jsem byl svědkem toho jak na zastávku přijely dvě soupravy tramvají a na zastávce stál invalida s dvěma fr. holemi. Chtěl jet druhou soupravou a bylo vidět, že by mu dělalo potíž jít přes celé nástupiště do druhé soupravy a tak čekal vepředu. První souprava odjela a on po tom kdy vyjela i druhá souprava na tramvajáka mával holemi a čekal, že mu zastaví. Jaké bylo ale překvapení když tramvaják na něj jen zazvonil a projel. Teď by mě zajímalo, protože dotyčný tvrdil, že tramvaják je prase protože měl podle nějakého nařízení zastavit, kdo měl pravdu. Měl tedy ten tramvaják zastavit nebo nemusel?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Tak dnes jsem konečně jel přes Národní divadlo, pondělní a úterní kolaps se mne naštěstí osobně nedotkl, protože mám teď ranní a hlavně jsem jezdil mimo. S hrůzou jsem ale zjistil, že je uzavřena ulice Karolíny Světlé. Schválně o tom zkuste někde najít nějaké info.
Jediné info z Magistátu je na předchozí etapu, kde je ulice Karolíny Světlé dokonce vedena jako objízdná trasa. Že se 4.10. uzavře taky, není skoro nikde k nalezení. Navíc kolega, který měl tu pochybnou čest jezdit v úterý přes Divadlo, říkal, že v oblasti bylo naprosto tragické DZ a navíc i některé směry křižovatky Národní divadlo byly pro auta uzavřeny.
Takže: kolaps nezpůsobilo ani moc tramvají, ani jedna díra, jak se psalo na zelených (teď spíš na šedivých), ale
1. nekoordinace akcí, protože rozkopat křižovatku u ND a zároveň ulici Karolíny Světlé může jen magor
2. špatným DZ v oblasti
a hlavně 3. totální neinformovaností lidí, co všechno bude kde rozkopáno, uzavřeno a od kdy do kdy.
Např. zde se kolem Divadla neděje vůbec nic.
Jediné info z Magistátu je na předchozí etapu, kde je ulice Karolíny Světlé dokonce vedena jako objízdná trasa. Že se 4.10. uzavře taky, není skoro nikde k nalezení. Navíc kolega, který měl tu pochybnou čest jezdit v úterý přes Divadlo, říkal, že v oblasti bylo naprosto tragické DZ a navíc i některé směry křižovatky Národní divadlo byly pro auta uzavřeny.
Takže: kolaps nezpůsobilo ani moc tramvají, ani jedna díra, jak se psalo na zelených (teď spíš na šedivých), ale
1. nekoordinace akcí, protože rozkopat křižovatku u ND a zároveň ulici Karolíny Světlé může jen magor
2. špatným DZ v oblasti
a hlavně 3. totální neinformovaností lidí, co všechno bude kde rozkopáno, uzavřeno a od kdy do kdy.
Např. zde se kolem Divadla neděje vůbec nic.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Protože ty informace nemá ani organizátor. Holt "dědictví z minulosti", kdy ta data jsou majetkem firmy, co "provozuje" řídící systém, která za ta data chce příslušnej (a ne malej) bakšiš. Proto třeba taky dosud nefunguje zobrazování podle aktuální polohy. Proto třeba u busů se Ropid rozhodl jít cestou instalace vlastního systému na sledování polohy (je to ve výsledku řádově levnější). A podobně.ElWapp píše: A tady by mě zejména zajímalo, proč Praha nechává takovou aplikaci vyvíjet jednoho z dopravců a ne svého vlastního organizátora? Vždyť už z principu ten dopravce nemůže mít k dispozici aktuální info z celého integrovaného systému.
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Problémem není to, že má DPP svou aplikaci. Problémem je, že
a) se to prezentuje jako aplikace PID, a přitom to rozsahem PID prostě nezabírá. Fajn, umí to vyhledat spojení z horní dolní pomocí ČSAD Franta Vomáčka, ale to umí dnes snad každá aplikace. Ta přidaná hodnota - výluky, mimořádnosti, tarif - to všechno se potichu omezuje jen na DPP a jen na Prahu.
b) tahle aplikace, jak DPP sám píše na svém webu, vznikla za podpory hl. m. Prahy. A tady by mě zejména zajímalo, proč Praha nechává takovou aplikaci vyvíjet jednoho z dopravců a ne svého vlastního organizátora? Vždyť už z principu ten dopravce nemůže mít k dispozici aktuální info z celého integrovaného systému.
Takže jsme zpět u situace, kde je na jedné straně DPP a na straně druhé "ti ostatní". Prostě integrovaný systém po česku...
a) se to prezentuje jako aplikace PID, a přitom to rozsahem PID prostě nezabírá. Fajn, umí to vyhledat spojení z horní dolní pomocí ČSAD Franta Vomáčka, ale to umí dnes snad každá aplikace. Ta přidaná hodnota - výluky, mimořádnosti, tarif - to všechno se potichu omezuje jen na DPP a jen na Prahu.
b) tahle aplikace, jak DPP sám píše na svém webu, vznikla za podpory hl. m. Prahy. A tady by mě zejména zajímalo, proč Praha nechává takovou aplikaci vyvíjet jednoho z dopravců a ne svého vlastního organizátora? Vždyť už z principu ten dopravce nemůže mít k dispozici aktuální info z celého integrovaného systému.
Takže jsme zpět u situace, kde je na jedné straně DPP a na straně druhé "ti ostatní". Prostě integrovaný systém po česku...
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
A proč by taky měla dělat práci za ROPID, který DPP jen buzeruje a držkuje. Takováhle aplikace měla dávno vzniknout na ROPIDu a pak by si jí nemusel DPP dělat pro sebe, že ?!ElWapp píše:..
Prostě si DP hraje na svém písečku a ostatní ignoruje....
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Aplikace dokáže zobrazit polohu spoje na trase, ale pozor, toto je poloha pouze teoretická - vypočtená z jídního řádu. S realitou to nemá nic společného.
Pro klienty docela matoucí.
Pro klienty docela matoucí.