Řidič by musel být úplně neschopný aby i přes případné varování dohlížejících pracovníků zásadněji vybočil...Karotka píše:Není to tím, že by se mohlo poškodit spřáhlo při vybočení nekolejového vozidla mimo osu koleje? Je v takovém případě bergeří tažná oj schopná přenést příčnou sílu na podélnou, anebo se i se spřáhlem dostane do "střihu"?
Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Není to tím, že by se mohlo poškodit spřáhlo při vybočení nekolejového vozidla mimo osu koleje? Je v takovém případě bergeří tažná oj schopná přenést příčnou sílu na podélnou, anebo se i se spřáhlem dostane do "střihu"?P_V píše:A jaký je vlastně technický důvod paušálního zákazu sunutí nekolejovým vozidlem?
O těch UD bych raději mlčel. Kdyby se mělo jet striktně podle předpisů, tak se tam nehne ani kolo. A zajímalo by mě, zda i slavná zkušební kolej má nějakou oporu v D1/2. Je fakt, že se to neřeší a nejspíš se to nebude řešit do doby, než se něco utrhne, jak to bude rozjeté, tak to prorazí vrata vrátnice a šup už to bude šupajdit z kopce až někam na Vinici, pokud to ovšem cestou nezbrzdí nějaké gumokoly či tramvaj na lince.
I když je maximálně nepravděpodobné, že by se to mohlo stát (jedině lidskou chybou = že by šíbovačům jeblo, rozjeli to s vozem na jalovinách tak 50 a cukli, aby se utrhlo spřáhlo - aby to získalo dostatečnou energii na proražení vrat a projetí až do oblouku, kde už to je z kopce), tak tam chybí nějaké zajištění (třeba kusá kolej na výjezdu s vratnou výhybkou, která by pro výjezd musela být venku držena pracovníkem (jako je v myčáku na Žižkově a ve Střešovicích).
I když je maximálně nepravděpodobné, že by se to mohlo stát (jedině lidskou chybou = že by šíbovačům jeblo, rozjeli to s vozem na jalovinách tak 50 a cukli, aby se utrhlo spřáhlo - aby to získalo dostatečnou energii na proražení vrat a projetí až do oblouku, kde už to je z kopce), tak tam chybí nějaké zajištění (třeba kusá kolej na výjezdu s vratnou výhybkou, která by pro výjezd musela být venku držena pracovníkem (jako je v myčáku na Žižkově a ve Střešovicích).
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
A taky se strkají nekolejovým vozidlem, že...MF píše:Divim se, že se hnidopichové z DP areny a z Ospey pozastavují zrovinka nad tímto.
Stačí se podívat na provoz třeba v UD, kde se strkají odkopané vozy, nebo skříně na jalových podvozcích a také tam není krycí vlak, brzdař apod....
Ani já v tom problém fakt nevidim, spíš sem čekal zdůvodnění od tebe.
Přijde mi to jen jako další v řadě zviditelňování se p.Koupila, kterého se chytli ještě další.
Asi je to teď v módě...
Já bych to s tím sunutím jeřábem neviděl tak tragicky. V době kdy se na závadu přišlo už byly všechny vlaky obsazené cestujícími a čekalo se na odjezd a tak by se muselo sunout vozem T3RP, který stál opodál za T1. To že to čapnul jeřáb mi nepřijde tak divné. Co se týče sunutí jeřábem, tak vážně nevím proč to není povolené (nesmyslné asi jako kdysi zákaz zpětného pohybu T3 s cestujícími). S ohledem na až přehnaný počet poučených pracovníků, kteří jízdu zajistily bych si troufal tvrdit, že to proběhlo nadmíru bezpečně. Dále bych si troufal tvrdit, že vedoucí pracovníci na místě jsou natolik fundovaní a zkušení, že sami dokáží zhodnotit co je bezpečná a nebezpečná manipulace a vzhledem k tomu, že p. Stůj je i vedoucím odboru DK, tak má zcela jistě možnost udělit vyjímku z provozních předpisů a i kdyby nebyl, tak tam bylo dosti pracovníků DK, kteří toto právo mají. Stejné právo má i vedoucí směny PDT.
Divim se, že se hnidopichové z DP areny a z Ospey pozastavují zrovinka nad tímto.
Stačí se podívat na provoz třeba v UD, kde se strkají odkopané vozy, nebo skříně na jalových podvozcích a také tam není krycí vlak, brzdař apod. Nebo se tyto vozy bez brzd ani neklínují a jsou tam vesele odstavené na dvorku. Něco ale vyplývá z logiky věci. Těžko by někam na halu byl dosunut vůz a krycí by za ním zůstal až do doby kdy by se odsunutém voze udělalo třeba GO To by těch vozů ke krytí dílny musely mít celou flotilu... Neznám sice žádnou vyjímku z předpisu upravující provoz v UD, ale i kdyby došlo k odtržení vozu při postrku, tak je lepší když to bouchne do jiného vozu, který se mu připlete do cesty, než do zdravého krycího vozu. S ohledem na malou rychlost při manipulacích s vozy a taky s tím, že UD je v rovině, tak by se případný odtržený vůz zastavil v nějakém oblouku...
Divim se, že se hnidopichové z DP areny a z Ospey pozastavují zrovinka nad tímto.
Stačí se podívat na provoz třeba v UD, kde se strkají odkopané vozy, nebo skříně na jalových podvozcích a také tam není krycí vlak, brzdař apod. Nebo se tyto vozy bez brzd ani neklínují a jsou tam vesele odstavené na dvorku. Něco ale vyplývá z logiky věci. Těžko by někam na halu byl dosunut vůz a krycí by za ním zůstal až do doby kdy by se odsunutém voze udělalo třeba GO To by těch vozů ke krytí dílny musely mít celou flotilu... Neznám sice žádnou vyjímku z předpisu upravující provoz v UD, ale i kdyby došlo k odtržení vozu při postrku, tak je lepší když to bouchne do jiného vozu, který se mu připlete do cesty, než do zdravého krycího vozu. S ohledem na malou rychlost při manipulacích s vozy a taky s tím, že UD je v rovině, tak by se případný odtržený vůz zastavil v nějakém oblouku...
A jaký je vlastně technický důvod paušálního zákazu sunutí nekolejovým vozidlem?PvvS píše:http://www.ospea.cz/clanek.php?page=389
Boze, uz vidim , jak po celym dvore litaji s posunovakem a tlacej to do haly..
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
http://www.ospea.cz/clanek.php?page=389
Boze, uz vidim , jak po celym dvore litaji s posunovakem a tlacej to do haly..
Boze, uz vidim , jak po celym dvore litaji s posunovakem a tlacej to do haly..
DVOU, T1, T3RP, T6A5, KT8N, T3RP.LF, 14T. Bez možnosti nástupu a výstupu na trase. Takže nástup jen v HL a výstup na Mánes. mostě.Paulie píše:Chtěl bych se zeptat, jestli někdo víte, co bude zařazeno do "průvodu" v rámci DOD? Nikde jsem o tom nenalezl ani zmínku. Děkuji
Trasa: HL - Vysočanská - Palmovka (Žertvy) - Karlín - Václavák - Národní - Staroměstská - Mánesův most.