syverin píše:Dokázal by někdo spočítat, kolik bylo dnes v šest večer v Praze reálně fungujících elmag výhybek? Já vím o jedné - Oerlikon na Albertově. Jinak to byla bída s nouzí, s patnáctkou od Malovanky k Výstavišti jsme bez problémů projeli snad jenom Štross.
Jinak hlášení z dispečinku byla taky hustá. Pořád samé "páni řidiči, buďte kolegiální a běžte pomoct té a té řidičce s tou a tou výhybkou", "nehlašte nám, že opravdu nejste předjetí, my víme, že jste o kolo zpátky, po šesté se to možná srovná"
já jel mezi 6 a 7 večer z Kobylis na Řepy a co si pamatuju:
Ke Stírce - házel dispečer
dolní Palmovka nešlo rádio, ale jel jsem za 24
horní Palmovka - ta doleva přestavila v pořádku (po 24 co jela otáčet okolo bloku) a pravou jsem nechával
Ohrada přestavila v pořádku
NNŽ jsem nestavěl
Želivského přestavila v pořádku
Olš. nám., Flora, Blanická, I.P.P za l. 16
Karlák přestavil v pořádku
Moráň jsem nechával (ráno šla dobře)
Palačák jsem nechával
Anděl zablokovaná, musel jsem ven
Kotlářku a Voz. MO jsem nechával
Sídl Řepy (stará) přestavila dobře
Voz. MO při zatažení přestavila (hlavně díky tomu, že výpravčí z MO čistil tyto 2 výhybky do vozovny - přitom to není v jeho popisu práce - pochvala)
dvůr vozovny sice není elektricky, ale byla to hrůza! vyhřívané výhybky zasypané směsí sněhu a soli téměř nepřestavitelné - pomohla jen kombinace 2x tágo - všude 20 cm sněhu, že se nedalo ani projít - fakt nic moc
jo a ještě jsem kolem 3 čistil dolní Palmovku směr Kobylisy - levá výhybka zamkla, ale na návěstidle bod