Přesně tak, jedná se stále jen o testovací verzi. Jinak chyby prosím psát do soukromých zpráv, případně na mail info (zavináč) mobilnitabla (tečka) cz - určitě jich tam je ještě dost, tak ať tu neplevelíme fórumgabuliatko píše:Díky za ohlášení každé chyby, čeho si všimnete napište.
Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Díky za ohlášení každé chyby, čeho si všimnete napište.Petrpes píše:Perfektní!!!
Ale třeba sólo 11/411 jede na Spořilov.
Další sólo 11/416 je na mapě 2x, atd...
Díky
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Perfektní!!!
Ale třeba sólo 11/411 jede na Spořilov.
Další sólo 11/416 je na mapě 2x, atd...
Díky
Ale třeba sólo 11/411 jede na Spořilov.
Další sólo 11/416 je na mapě 2x, atd...
Díky
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
pražský iRIS moc díky!
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
GPS sledování pražských tramvají
Zdravím, spříznění šotouši,
jak jistě víte, pražské tramvaje ZATÍM nemají veřejné GPS sledování jako ty brněnské, ale společně s kolegou Gabuliatkem jsme dali hlavy dohromady a vymysleli tuto aplikaci, která tak trochu dění v pražské tramvajové síti sledovat umožňuje. Najdete ji na:
tram.mobilnitabla.cz
Stránka je primárně tvořena pro prohlížeč Firefox, testována byla na prohlížečích Chrome a Opera. Na MS Internet Exploreru má drobné nedostatky, které ale už dále řešit nehodlám.
Na případné dotazy rád odpovím (pokud tedy už nejsou zodpovězeny ve FAQ nebo-li Často kladených otázkách přímo v záložce na uvedené stránce). Také vítám jakýkoliv námět, či připomínku, co zlepšit atd., mějte však na paměti, že toto je testovací verze a není to profi aplikace někoho, kdo se tím živí, nýbrž produkt vzniklý za dlouhých nocí námi, srdcaři. Neklaďte na nás tedy vysoké nároky.
Pokud by se někdo chtěl zapojit do sítě informátorů a pomoci tak tomuto projektu, rádi pomoc uvítáme. Ozvěte se zde do soukromých zpráv, či podle kontaktu na webu.
Předem zodpovídám 4 základní otázky:
Zdroj dat Veřejně dostupné jízdní řády + organizované pozorování v terénu.
Jde zadat konkrétní vůz nebo pořadí Nejde, protože bychom tím de facto zveřejňovali tzv. vozové jízdní řády.
Tramvaje se místy nepohybují po kolejích Ano, mezi zastávkami se pohybují po přímce. Zatím to však necháváme v tomto obstojně vyhovujícím stavu.
Proč to děláte Jednak protože nás to baví, ale hlavně jsme tak trochu naivní a chceme DPP donutit, aby (stejně jako ten brněnský) začal dávat aktuální GPS polohy tramvají k dobru svým platícím zákazníkům - cestujícím.
jak jistě víte, pražské tramvaje ZATÍM nemají veřejné GPS sledování jako ty brněnské, ale společně s kolegou Gabuliatkem jsme dali hlavy dohromady a vymysleli tuto aplikaci, která tak trochu dění v pražské tramvajové síti sledovat umožňuje. Najdete ji na:
tram.mobilnitabla.cz
Stránka je primárně tvořena pro prohlížeč Firefox, testována byla na prohlížečích Chrome a Opera. Na MS Internet Exploreru má drobné nedostatky, které ale už dále řešit nehodlám.
Na případné dotazy rád odpovím (pokud tedy už nejsou zodpovězeny ve FAQ nebo-li Často kladených otázkách přímo v záložce na uvedené stránce). Také vítám jakýkoliv námět, či připomínku, co zlepšit atd., mějte však na paměti, že toto je testovací verze a není to profi aplikace někoho, kdo se tím živí, nýbrž produkt vzniklý za dlouhých nocí námi, srdcaři. Neklaďte na nás tedy vysoké nároky.
Pokud by se někdo chtěl zapojit do sítě informátorů a pomoci tak tomuto projektu, rádi pomoc uvítáme. Ozvěte se zde do soukromých zpráv, či podle kontaktu na webu.
Předem zodpovídám 4 základní otázky:
Zdroj dat Veřejně dostupné jízdní řády + organizované pozorování v terénu.
Jde zadat konkrétní vůz nebo pořadí Nejde, protože bychom tím de facto zveřejňovali tzv. vozové jízdní řády.
Tramvaje se místy nepohybují po kolejích Ano, mezi zastávkami se pohybují po přímce. Zatím to však necháváme v tomto obstojně vyhovujícím stavu.
Proč to děláte Jednak protože nás to baví, ale hlavně jsme tak trochu naivní a chceme DPP donutit, aby (stejně jako ten brněnský) začal dávat aktuální GPS polohy tramvají k dobru svým platícím zákazníkům - cestujícím.
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
V Ženevě zavádějí elektrobusy, které se stíhají dobít v zastávkách.
http://osel.cz/index.php?clanek=6972
http://osel.cz/index.php?clanek=6972
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Tohle je podle mě jen zprasený koncept nadzemky. Výhod minimum, zato rizik a otázek moře. Na zahraďáku vidme jak rádi řidiči dodržují zákaz vjezdu pro nějakou výšku, při odbočování mi bude nějaký tunel co mě nadjede dávat červenou ?!
Navíc už vidím nějaké vidláky co přijedou do města a nejednou nad nima profrčí tunel .. ty ty jdou do svodidel okamžitě !
Nepraktičnost stanic a výměny cestujících v kolosu co má skoro 8 metrů šířku nemusíme vůbec mluvit, to je zřejmé.
A v neposlední řadě množství peněz co by se do toho muselo investovat značně převyšuje postavení klasické nadzemky, nebo nějakého monorailu, který je ovšem výš a na pevné dráze tedy nemá problémy jako tato býkárna.
Navíc už vidím nějaké vidláky co přijedou do města a nejednou nad nima profrčí tunel .. ty ty jdou do svodidel okamžitě !
Nepraktičnost stanic a výměny cestujících v kolosu co má skoro 8 metrů šířku nemusíme vůbec mluvit, to je zřejmé.
A v neposlední řadě množství peněz co by se do toho muselo investovat značně převyšuje postavení klasické nadzemky, nebo nějakého monorailu, který je ovšem výš a na pevné dráze tedy nemá problémy jako tato býkárna.
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Tak predstava je to pekna, ale neprakticka. To by bylo nehod na krizovatkach nebo tech prejezdu z pruhu do pruhu. To se hodi do velkych mest, a ne do Prahy.
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
náhodou mě se to líbí, je to jak ze scifi z blízké budoucnosti, ale nevěřim, že bych se toho v Praze dožil...
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
To je docela humoristický návrh, další z řady těch, kdy navrhuje výtvarník a ne inženýr. Čelo musí být aerodynamické, aby bylo uvnitř méně místa, i když to pojede 60 km/h po ulici. 0:58 prdneme značku Přikázaný směr objíždění do místa, kde je úplně k ničemu. Nástup a výstup se koná vestavěnými výtahy, jinudy to nejde, a co když bude chtít vystoupit víc lidí? Pojede výtah vícekrát? Jak to pozná? A co zdržení v zastávce od toho výtahu? Interiér má křesla jak paluba premium business class, jsou tam dokonce i VIP coupé, no proč si nedopřát pohodlí, jen se to nějak neslučuje s těmi 300 pasažéry. A to místo uprostřed bude asi taneční parket, jelikož se tam není čeho držet. 2:08 si povšimněte mimořádné ohebnosti vozidla při průjezdu obloukem. Při evakuaci automobily zastaví ukázněně mimo nouzové výstupy, a pasažérům nebude dělat problémy se sklouznout po hladkém strmém nerozšláputelném skle a zbylý metr přistát parakotoulem. To už vůbec nerozebírám existenci dodávkových i jinak vyšších automobilů a ukázněnost řidičů, kteří se budou motat pod tramvají aniž by jí vjeli do cesty.cwapa píše:Tento druh tramvaje by se uplatnil i v Praze: http://www.youtube.com/watch_popup?v=t1 ... r_embedded
Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Tento druh tramvaje by se uplatnil i v Praze: http://www.youtube.com/watch_popup?v=t1 ... r_embedded