Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Co se nevešlo. Pokud chcete znát názory jiných i na netramvajová témata, ptejte se zde. Máte něco, o co se chcete podělit s ostatními? Pak pište sem...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět

Kolikrát jste byli v Muzeu MHD ve vozovně Střešovice?

Nebyl
51
14%
Jednou
53
15%
2-3x
72
20%
3-5x
58
16%
Více než 5x/nespočetněkrát
112
31%
Klikací koutek
18
5%
 
Celkem hlasů: 364

Akribius
Uživatel
Příspěvky: 196
Registrován: 16.8.2004 15:57
Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben

Příspěvek od Akribius » 25.1.2007 22:05

Někdy mě také štve,že se třeba,jak píše R31,neodkloní jedna tramka,co zdržuje,aby mohly jet ostatní.Ale DPP je placen za vozokm,ale ne za to,jak moc včas tam ty tramky jezdí.Takže paradoxně lze říci,že spoje byly vykonány (a peníze budou inkasovány) i když se jelo dost v chaosu a dost pozdě.Náhradní ixka už nejsou a v zálohách řidiči taky příliš nejsou a tak se někdy nesmyslně sune vláček 7 tramvají ke konečné,místo toho,aby se třeba první 3 obrátily dříve a byly dříve zpět v centru,kde chybí více než na okraji,kam jedou ještě zbývající čtyři.
Také mě zaráží (ne)vytápění výhýbek.Pamatuju si,že když se pustilo topení do vexlí,tak kolem bylo "suché kolo".Dneska jen nepatrně sucho či mokro kolem jazyků a jinak nic.Ve výhýbkách byla břečka od aut a doloval jsem jí šroubovákem (kolega zase lžičkou na kafe).Nevím čím to je,ale vytápějí se výhýbky nějak méně než v jiných zimách?Sněhu sice padlo dost,ale že by to působilo 2 denní kalamitu nepamatuju.

Akribius
Uživatel
Příspěvky: 196
Registrován: 16.8.2004 15:57
Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben

Příspěvek od Akribius » 25.1.2007 21:24

Jednu věc dispečink ale umí dobře-dneska jsem s jedním z Vás kecal za jízdy a hlídka v ulici si to napsala,kontaktovali mě vysílačkou,že to posílají :D
A já si ještě poučen z minulého dne vzal šroubovák s kladívkem na čištění obtížně přístupných míst uzamykatelných výhýbek.Manželka mi říkala,že jsem *****,že snahu ještě u DPP nikdy nikdo neocenil.
Asi zase najedu na systém "mám zpoždění,chci přestávku" :(

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 25.1.2007 13:51

Sirka píše:A nejen u tramvají: Cca v 7 hod se na křižovatce ul. Nárožní a Bucharova (při zatáčení z Nárožní směrem do Motola) zlomil kloubák vejpůl => zablokovaná křižovatka a sjezd z D5, další přijíždějící vozy dostaly příkaz zastavit a stát. Na můj dotaz, proč neodbočí průjezdnou částí křižovatky a na prvnim obratišti se neotočí a nevrátí správným směrem, řidič řekl, že má příkaz stát a sám nemůže nic dělat. Po asi čtvrtym pokusu o volání na dispečink to dispečink domluvil s nějakym jinym řidičem a jelo se tak, jak jsem navrhoval. Bohužel v době od 7 do 7:55 se tam nahromadilo asi 8 kloubáků, desítky naštvanejch lidí chodili pěšky a rozhozenej diagram se táhl až do večera...
No,jsem se díval včera na TN a celkem zajímavý obrázky...

Kamarád popsal kolony od Hradčanské na Štross-"příprava na průvod 140 let MHD" :D

Sirka
Uživatel
Příspěvky: 525
Registrován: 11.6.2005 15:55
Bydliště: Praha 13

Příspěvek od Sirka » 25.1.2007 13:44

radek31 píše:ty skupinky vznikají jednoduše - kombinací výhybka+dispečink
např.: v cca 14:00 chtěla nějaká najíždějící tramvaj odbočit na Andělu doprava směr Buranov - výhybka nešla
myslíte, že ho dispečer pošle jinou trasou? neexistuje, nechá to 35 minut stát!! už předtím nejela asi 20 minut žádná 9 z Řep (přijela skupinka až když jsem odjížděl - asi 10 souprav), takže když připočítám 35 minut na Andělu, tak 9 přes centrum nejela skoro hodinu - vše pouze proto, že bylo nutné najet s jednou 20 (nebo co to bylo)
to samé předvedl dispečink v podstatě při každém problému...
A nejen u tramvají: Cca v 7 hod se na křižovatce ul. Nárožní a Bucharova (při zatáčení z Nárožní směrem do Motola) zlomil kloubák vejpůl => zablokovaná křižovatka a sjezd z D5, další přijíždějící vozy dostaly příkaz zastavit a stát. Na můj dotaz, proč neodbočí průjezdnou částí křižovatky a na prvnim obratišti se neotočí a nevrátí správným směrem, řidič řekl, že má příkaz stát a sám nemůže nic dělat. Po asi čtvrtym pokusu o volání na dispečink to dispečink domluvil s nějakym jinym řidičem a jelo se tak, jak jsem navrhoval. Bohužel v době od 7 do 7:55 se tam nahromadilo asi 8 kloubáků, desítky naštvanejch lidí chodili pěšky a rozhozenej diagram se táhl až do večera...

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 25.1.2007 10:30

9001 píše:A otevřít h... a zavolat na dispečink, že s výhybkou je problém a jestli by byla možnost z důvodu lepší propustnosti jet po jiné koleji.

Taky trochu iniciativy ze strany řidičů a ne jenom skučet jaký jste chudáci.
každý podobný problém má samozřejmě dispečink hlášený, takže nevím co řešíš
btw proč se v každém příspěvku projevuješ jako i.diot?

Uživatelský avatar
pan Vedoucí
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 07.12.2006 10:23
Bydliště: Praha

Příspěvek od pan Vedoucí » 25.1.2007 10:01

kombi píše:Nevíte, jestli je někde vyrobený souhrnný přehled všech vozidel DPP?

Něco jako:

3004 - 34xx: Citybus 12M
...
4100 - 4199: M1.1
...
8600 - 8750: T6

Dali byste to někdo, prosím, dohromady?
http://www.citybus.cz

kombi
Uživatel
Příspěvky: 16
Registrován: 29.10.2006 22:56
Bydliště: Toho času Fort Lauderdale, FL

Příspěvek od kombi » 25.1.2007 10:00

Nevíte, jestli je někde vyrobený souhrnný přehled všech vozidel DPP?

Něco jako:

3004 - 34xx: Citybus 12M
...
4100 - 4199: M1.1
...
8600 - 8750: T6

Dali byste to někdo, prosím, dohromady?

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 25.1.2007 9:27

7080 píše:...
Taky nechápu proč PDT nestáhnul všechny cvičáky z města, jezdilo jich 11 a to lidi muselo docela štvát, že je potkávají.
A nejen cvičáky obyčejné, já jsem potkal i 2110 na své pomalu už pravidelné cvičné jízdě. Byla to taková pěkná sněhová koule (chudák posádka).

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 25.1.2007 8:34

radek31 píše:tak to má dispečink oficiálně povolit (což se nakonec stalo, slyšel jsem to gen. volbou) - dokud vládne u DP naprostá buzerace a trestání sebemenší iniciativy, tak se nemůžeš divit (kolega z MO vyprávěl, jak jel na levé nástupiště s l. 20, protože tam potkal najíždějící 20 ze ŽI a nevěděl jestli patří před něj nebo za něj - aby jí nepodjel najel vedle, podíval se na pořadí a domluvil s tím řidičem - bohužel je viděl nějaký snaživý dement - a jak to dopadlo - dostal samozřejmě pokutu za sjetí z trasy)
A otevřít h... a zavolat na dispečink, že s výhybkou je problém a jestli by byla možnost z důvodu lepší propustnosti jet po jiné koleji.

Taky trochu iniciativy ze strany řidičů a ne jenom skučet jaký jste chudáci.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 25.1.2007 1:28

syverin píše:Dokázal by někdo spočítat, kolik bylo dnes v šest večer v Praze reálně fungujících elmag výhybek? Já vím o jedné - Oerlikon na Albertově. Jinak to byla bída s nouzí, s patnáctkou od Malovanky k Výstavišti jsme bez problémů projeli snad jenom Štross.

Jinak hlášení z dispečinku byla taky hustá. Pořád samé "páni řidiči, buďte kolegiální a běžte pomoct té a té řidičce s tou a tou výhybkou", "nehlašte nám, že opravdu nejste předjetí, my víme, že jste o kolo zpátky, po šesté se to možná srovná"
já jel mezi 6 a 7 večer z Kobylis na Řepy a co si pamatuju:
Ke Stírce - házel dispečer
dolní Palmovka nešlo rádio, ale jel jsem za 24
horní Palmovka - ta doleva přestavila v pořádku (po 24 co jela otáčet okolo bloku) a pravou jsem nechával
Ohrada přestavila v pořádku
NNŽ jsem nestavěl
Želivského přestavila v pořádku
Olš. nám., Flora, Blanická, I.P.P za l. 16
Karlák přestavil v pořádku
Moráň jsem nechával (ráno šla dobře)
Palačák jsem nechával
Anděl zablokovaná, musel jsem ven
Kotlářku a Voz. MO jsem nechával
Sídl Řepy (stará) přestavila dobře
Voz. MO při zatažení přestavila (hlavně díky tomu, že výpravčí z MO čistil tyto 2 výhybky do vozovny - přitom to není v jeho popisu práce - pochvala)
dvůr vozovny sice není elektricky, ale byla to hrůza! vyhřívané výhybky zasypané směsí sněhu a soli téměř nepřestavitelné - pomohla jen kombinace 2x tágo - všude 20 cm sněhu, že se nedalo ani projít - fakt nic moc

jo a ještě jsem kolem 3 čistil dolní Palmovku směr Kobylisy - levá výhybka zamkla, ale na návěstidle bod

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 25.1.2007 1:25

No,na 11 se ty pořadí nějak nesrovnávaly

Co já viděl,tak kolem 15.00 na Radhošťské:

Pořadí směr Černokostelecká:9,11,12,1,3,4,5,6

směr Spořlov:2,10

Takže při srovnání:2,10,9,11,12,1,3,4,5,6

Schválně jsem šel na Floru a všechna pořadí jela směr Černokostelecká,žádné neskončilo na Olšanských hřbitovech

A první směrem na Spořilov jelo až po 37 minutách!

Ale stalo se něco mezi Nám.bří Synků a někde na Spořilov,slyšel jsem to v tramvaji,tak nevím přesně(tipoval bych to na výhybku směr voz.Pankrác/Spořilov) a taky další hlášení: na Výstavišti jede kamion s ostatníma autama,tak mu zabraňte k další jízdě,opakuji zabraňte jim tam dál v cestě...tak nějak to bylo,celé to nebylo slyšet

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 25.1.2007 1:12

Dokázal by někdo spočítat, kolik bylo dnes v šest večer v Praze reálně fungujících elmag výhybek ve vozovce pojížděné automobily? Já vím o jedné - Oerlikon na Albertově. Jinak to byla bída s nouzí, stačilo trochu víc břečky s inertním posypem a vznikl obrovský problém.

Jinak hlášení z dispečinku byla taky hustá. Pořád samé "páni řidiči, buďte kolegiální a běžte pomoct té a té řidičce s tou a tou výhybkou", "nehlašte nám, že opravdu nejste předjetí, my víme, že jste o kolo zpátky, po šesté se to možná srovná"

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 25.1.2007 1:03

7080 píše:Oni, taky někteří řidiči nemyslí. Na Hradčanské se neustále snažili jezdit svou kolejí a protože tam výhybka neuzamykala, tak se každý venku snažil s tágem.
tak to má dispečink oficiálně povolit (což se nakonec stalo, slyšel jsem to gen. volbou) - dokud vládne u DP naprostá buzerace a trestání sebemenší iniciativy, tak se nemůžeš divit (kolega z MO vyprávěl, jak jel na levé nástupiště s l. 20, protože tam potkal najíždějící 20 ze ŽI a nevěděl jestli patří před něj nebo za něj - aby jí nepodjel najel vedle, podíval se na pořadí a domluvil s tím řidičem - bohužel je viděl nějaký snaživý dement - a jak to dopadlo - dostal samozřejmě pokutu za sjetí z trasy)

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 25.1.2007 0:58

7080 píše:Oni, taky někteří řidiči nemyslí. Na Hradčanské se neustále snažili jezdit svou kolejí a protože tam výhybka neuzamykala, tak se každý venku snažil s tágem. Zrovna na Hradčanské, kde je to tak trochu jedno a kde není problém pro cestující veřejnost v klidu přejít na druhé nástupiště. Já takovouhle kalamitu zažil už podruhé, poprvé to bylo před třemi lety a to se jezdilo tou kolejí, na kterou bylo zrovna postaveno.
Taky nechápu proč PDT nestáhnul všechny cvičáky z města, jezdilo jich 11 a to lidi muselo docela štvát, že je potkávají.
Jedno to neni. Už vidim, jak některý švícka čekají na babičku s holí než přejde... :oops:

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 25.1.2007 0:52

Oni, taky někteří řidiči nemyslí. Na Hradčanské se neustále snažili jezdit svou kolejí a protože tam výhybka neuzamykala, tak se každý venku snažil s tágem. Zrovna na Hradčanské, kde je to tak trochu jedno a kde není problém pro cestující veřejnost v klidu přejít na druhé nástupiště. Já takovouhle kalamitu zažil už podruhé, poprvé to bylo před třemi lety a to se jezdilo tou kolejí, na kterou bylo zrovna postaveno.
Taky nechápu proč PDT nestáhnul všechny cvičáky z města, jezdilo jich 11 a to lidi muselo docela štvát, že je potkávají.

Odpovědět