Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
tlačítko maximální relé je v SA jen na T3M, ale na velké části je po zásahu v ÚD odpojeno (kabely vedou, ale na konci je izolačka),
OIS - Odbavovací a informační systém - ano prostě velký reset, kterým vypneš vše v "bedně" za řidičem (vedle řidiče,...) a to nejenom při zaseknutí, ale hlavně při odchodu z vozu (je to v předpise)
jak říkáš - dříve blokování dveří - označení NIC se objevuje v různých verzích - fix, popiska, samolepka a podobně. řidiči jsou vynalézaví. občas jsou i jiné popisky týkající se palubních zbraní bojových letadel
OIS - Odbavovací a informační systém - ano prostě velký reset, kterým vypneš vše v "bedně" za řidičem (vedle řidiče,...) a to nejenom při zaseknutí, ale hlavně při odchodu z vozu (je to v předpise)
jak říkáš - dříve blokování dveří - označení NIC se objevuje v různých verzích - fix, popiska, samolepka a podobně. řidiči jsou vynalézaví. občas jsou i jiné popisky týkající se palubních zbraní bojových letadel
1. to nevím přesně,ale nejspíš to vyřadí na chvilku nějakou ochranuadmirak píše:Kucíí, vysvětlíte my prosím význam tlačítek:
2. To vím určitě Tlačítko RESET OIS znamená, že se zrestartuje celý Orientační a Informační Systém. Tedy vysílačka, palubní počítač, hlásič zastávek (celý APEX), vnější i vnitřní buse a myslím, že rádiovýhybka.
3. to taky nevím, ale prý je zázračné.
S*kra Johny mě předběhl
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
1-vysvětlí fundovanější, nejspíš bych to spletladmirak píše:Kucíí, vysvětlíte my prosím význam tlačítek:
1. Tlačítko maximální relé
2. Tlačítko RESET OIS
3. Tlačítko "NIC"
2-reset OIS restartuje palubní počítač když se zasekne, totéž co je reset na tvém PC
3-nic je na nic, na tom není co vysvětlovat. Dlužno dodat že především žižkováci připisují tomuto tlačítku neuvěřitelné schopnosti
NJN Tak by to bylo, pokud bych pracoval nekauzálně. Ale já pracuji kauzálně, takže informace, které jsem například z Tebe vytáhl, znám až potom, co se tahle akce odehrála...I.am.good píše:Tak ty tu z nás taháš moudra a pak si to prezentuješ - žádám podíl na honoráři. :D:D:D:D:D:D
Jo a klidně ti dám 100% svého honoráře, který činí 0.
Můžu ti ale přislíbit, že tě budu jmenovat, bude-li nějaká další příležitost
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
No je to pěkná prezentace,jen jsem se v ní nedočetl jaká polarita napětí troleje je v Mostě a Litvínově či Olomouci... Jak kdyby se na ně zapomělo.Oskar píše:Po necelém měsíci je pro ty, co nepřišli, k dispozici záznam akce na http://www.avc-cvut.cz/avc.php?id=4446
Svým obsahem je záznam vhodný spíše pro tramvajové začátečníky. Takže nepočítejte s tím, že se dozvíte něco nového . Připomínky a opravu chyb uvítám.
Naposledy upravil(a) DavidD dne 10.4.2007 22:44, celkem upraveno 1 x.
Po necelém měsíci je pro ty, co nepřišli, k dispozici záznam akce na http://www.avc-cvut.cz/avc.php?id=4446Radek kdesi hluboko píše:http://sut.siliconhill.cz/view.php?cisl ... 2007030002
Svým obsahem je záznam vhodný spíše pro tramvajové začátečníky. Takže nepočítejte s tím, že se dozvíte něco nového . Připomínky a opravu chyb uvítám.