Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Tip na výlet
Až se někdo budete motat kolem Ječné, nechcete zkusit někak přesněji odhadnout vzdálenost inframajáků na měření rychlosti (asi nebude potřeba pásmo, stačí vizuálně přiměřit k délce vozu). Vypadá to totiž, že granularita odečítání časů průjezdů je ještě mnohem horší, než 1s... Tak ať to víme přesně
Jinak mě napadlo, že namísto RADARů by bylo nejjednodušší vyměnit majáky vysílací za majáky přijímací a někde poblíž postavit "chytrou bednu", co by přesně měřila doby průjezdů. Bylo by to určitě levnější a podle mě i na tak krátkém úseku, co je na ječné by se chyba mohla pohybovat max. v řádu procent.
Jinak mě napadlo, že namísto RADARů by bylo nejjednodušší vyměnit majáky vysílací za majáky přijímací a někde poblíž postavit "chytrou bednu", co by přesně měřila doby průjezdů. Bylo by to určitě levnější a podle mě i na tak krátkém úseku, co je na ječné by se chyba mohla pohybovat max. v řádu procent.
No to mi spíš připomíná M1 než 14TKarotka píše:Když jsem poprvé slyšel zvuky výzbroje 14T, byly mi něčím vzdáleně povědomé, leč nedokázal jsem si vybavit, kterému vozidlu se podobají... heuréka, je to Berliner S-Bahn typ 481: http://www.youtube.com/watch?v=A3snGvk6ReA (hlavně ty pazvuky při rozjezdu)
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Když jsem poprvé slyšel zvuky výzbroje 14T, byly mi něčím vzdáleně povědomé, leč nedokázal jsem si vybavit, kterému vozidlu se podobají... heuréka, je to Berliner S-Bahn typ 481: http://www.youtube.com/watch?v=A3snGvk6ReA (hlavně ty pazvuky při rozjezdu)
Není to ještě moc složité, co takhle jen KN - Kloubová nízkopodlažní, nebo při nejlepším KTN, ale ta osmička je tam úplně redundantní.syverin píše:S tím se nedá než souhlasit. Přesné typové označení je dobré pro Drážní úřad a ortodoxní šotouše, normálním lidem stačí obchodní název. A v Praze by nebyl problém vyjít z evidenčního čísla, třeba serie 9050 (KT8N).
Tak mi odpověděli ohledně toho typového označení na stránkách DPP:
Dobrý den,
názvy TRAM, které jsou na webových stránkách DP, jsou obchodními názvy. Jinak samozřejmě technické typové označení je KT8D5.RN2P, nicméně oddělení marketingu a komunikace, které mi dodávalo tyto podklady, považovalo za srozumitelnější použít tento technicky "jednodušší" název. S pozdravem
Břetislav Svoboda, správce internetových stránek DP
Dopravní podnik hl. m. Prahy, a. s.
Centrální dispečink, Na Bojišti 5, Praha 2,
tel.: 296 193 124,
e-mail: svobodabr@dpp.cz
Já mám pocit, že to je takový ten Dorisový název. Toho, kdo tvoří jízdní řády, totiž asi nezajímá, jestli je v tom Progress, nebo Europulse, nebo jestli je to rekonstrukce. Navíc třeba nejsou přípustné tečky v názvu.admirak píše:Proč se píše na stránky DPP "KT8D5N2" místo "KT8D5.RN2P" ??
Odkaz zde>> http://www.dpp.cz/cz/akce_det.asp?ID=508
Je to podobné, jako když pro T3R.PLF (která by se stejně spíš měla jmenovat T3R.PVN ) se použije název 1T3N - čti sólo té trojka nízkopodlažní...