Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Co se nevešlo. Pokud chcete znát názory jiných i na netramvajová témata, ptejte se zde. Máte něco, o co se chcete podělit s ostatními? Pak pište sem...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Kolikrát jste byli v Muzeu MHD ve vozovně Střešovice?

Nebyl
49
13%
Jednou
52
14%
2-3x
70
19%
3-5x
58
16%
Více než 5x/nespočetněkrát
108
30%
Klikací koutek
16
4%
 
Celkem hlasů : 353

Odeslatod pawel v 10.12.2006 23:02

ovšem změna na connex - to je jako z bláta do louže, ne? i když pořád lepší ta louže.. :)
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
 
Založen: 15.7.2004 22:10
Bydliště: M22 / U8

Odeslatod Tombus v 10.12.2006 22:51

Zatím neslavte, nákupní linky a NAD mu nejspíš zůstanou.
Tombus
Uživatel
 
Založen: 02.12.2003 21:04

Odeslatod Mapl v 10.12.2006 21:47

Tentokrát je to definitivní. :)
Je to již oficiálně na http://www.ropid.cz Z:idea:
Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
 
Založen: 11.5.2005 19:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady

Odeslatod Káem v 10.12.2006 18:41

Petr napsal:Dopravce Hotliner, s.r.o. zakončí dne 31. prosince 2006 svoji dosavadní činnost v provozování linek PID. Tyto linky bude od od 1. ledna 2007 zajišťovat pražská pobočka společnosti Connex. Zdroj: Ropid

Už asi desátý definitivní odchod. To už tu bylo... :-)
Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
 
Založen: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE

Odeslatod demon v 10.12.2006 12:22

Tom 11 napsal:Začínám přemýšlet o vlastním DP....
No,za 5-10 let se začnou vyřazovat T3...

O tom už tu básnil Good, takže už teď máš vážnou konkurenci...
Počítá se se začátkem vyřazování v roce 2012, do té doby jedou rekonstrukce.
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Odeslatod DavidD v 10.12.2006 11:45

Petr napsal:Dopravce Hotliner, s.r.o. zakončí dne 31. prosince 2006 svoji dosavadní činnost v provozování linek PID. Tyto linky bude od od 1. ledna 2007 zajišťovat pražská pobočka společnosti Connex. Zdroj: Ropid

Ach ta úleva....,ale taky trochu nostalgie. :D
Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
 
Založen: 10.5.2006 16:36

Odeslatod Petr v 10.12.2006 11:35

9001 napsal:Důvod?
Dopravce Hotliner, s.r.o. zakončí dne 31. prosince 2006 svoji dosavadní činnost v provozování linek PID. Tyto linky bude od od 1. ledna 2007 zajišťovat pražská pobočka společnosti Connex. Zdroj: Ropid
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
 
Založen: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat značky a při tý příležitosti ho tam natáhnem....

Odeslatod 9001 v 10.12.2006 11:27

Tombus napsal:Od 31.12. je Hotliner už jen jako nákupní linky :cry:.


Důvod?
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Odeslatod Tombus v 10.12.2006 9:07

Tom 11 napsal:No,za 5-10 let se začnou vyřazovat T3,takže by nastoupil Hotliner ? :D


Od 31.12. je Hotliner už jen jako nákupní linky :cry:.
Tombus
Uživatel
 
Založen: 02.12.2003 21:04

Odeslatod Tom 11 v 10.12.2006 2:49

Isidor napsal:Pokud mám správné informace, tak nejpozději za pár (5?10?) let bude podle evropské legislativy město povinné umožnit i jiným dopravcům využívat kolejovou síť (nebo třeba trolejbusovou)...


Začínám přemýšlet o vlastním DP.... :lol: :lol: :lol:

Pryč s DP Praha... @3657

No,za 5-10 let se začnou vyřazovat T3,takže by nastoupil Hotliner ? :D
Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
 
Založen: 19.8.2006 17:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 10.12.2006 2:42

Isidor napsal:Pokud mám správné informace, tak nejpozději za pár (5?10?) let bude podle evropské legislativy město povinné umožnit i jiným dopravcům využívat kolejovou síť (nebo třeba trolejbusovou)... přesně tak jako je (bude) liberalizována i železniční doprava, včetně mezinárodní.
To asi těžko. Tohle totiž zavání "znárodněním", ale v opačném gardu, hodně v úvozovkách. DP je akciová společnost jako celek, sám o sobě, v současné době vlastněný městem, nemusí tomu tak být věčně jelikož první krok k rozprodání byl vytvořen, právě tím, že se podnik převedl na a.s. Rozdíl mezi železnicí je ten, že kraje si objednávají a dotují místní dopravní obsluhu. A u koho? U toho, kdo je schopen zajistit nejmenší cenu, tou jsou na železnici zřejmě stále ČD. Jenže u koho si bude objednávat město dopravní obsluhu? No přece u toho dopravce, kterého vlastní tím je DP. Cizí dopravní podnik, nebude mít dotace, tudíž nikdo nepojede z Karláku na Lehovec za 40 Kč, když dotovaným dp to bude za 20. Aby mohla být konkurence na městské drážní síti, tak kroky:
-město by muselo prodat DP
-ten by se musele rozdělit na jednotlivé samostatné podniky (tratě by měl jeden vlastník, pravděpodobně město, vozy by zkoupily dopravci)

v tu chvíli je město objektivní k vybrání dopravce, kterého bude podporovat dotacemi. V tomto vidím nejpodstatnější rozdíl. Pakliže si město ponechá DP, tak veřejná kolejová síť teoreticky být může, ale cizí dopravce se na ní nemůže uživit.

RT expresy se také mohou uživit pouze na dálkové dopravě, protože konkuruje spojům IC (ČD), a ty jedou ČD na svoje triko, bez dotací.
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod Isidor v 10.12.2006 2:03

Quetzalcoatl napsal:Je možné, aby se po pražských tram. tratích proháněli jiných dopravců, jako je tomu u ČD?
Pokud mám správné informace, tak nejpozději za pár (5?10?) let bude podle evropské legislativy město povinné umožnit i jiným dopravcům využívat kolejovou síť (nebo třeba trolejbusovou)... přesně tak jako je (bude) liberalizována i železniční doprava, včetně mezinárodní.
Uživatelský avatar
Isidor
Uživatel
 
Založen: 03.11.2004 20:44

Re: Cena

Odeslatod P_V v 10.12.2006 0:53

Quetzalcoatl napsal:Je možné, aby se po pražských tram. tratích proháněli jiných dopravců, jako je tomu u ČD?
Domnívám se že ano. Ale co ekonomická stránka věci: Dopravce by musel lobbovat u ROPIDU, aby objednal dopravu také prostřednictvím něj, a tedy mu pak byly uhrazeny "ztráty" za provoz. Jinak by musel jezdit za tržní jízdné, a těžko předpokládat že by za 100 Kč jízdenku měl vozy plné kaštanstva, i kdyby měly první třídu, klimatizaci a občerstvení v ceně. A možná že by si město účtovalo i poplatek za ošoupání kolejí a zaclánění v zastávkách... Také kde by ty tramky garážovaly.
Vzpomeňme také na pana Křižíka, který musel pro svůj konkurenční provoz v Karlíně postavit novou trať souběžně s existující, protože ho na koňku nechtěli pustit...
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Cena

Odeslatod Quetzalcoatl v 09.12.2006 23:57

Tom 11 napsal:Taková představa: 14T v muzeu a po ulicích se prohání reko z T3R.P. (rok 2040)
To by nejspíš byla v oddělení "Slepé větve tramvajového vývoje" společně s maketami T3A,R,G a opravdovou RT6.

Tom 11 napsal:A co takhle koupit si RT6N1? :D
<fikce>To by se mi líbilo. Pak ji zprovoznit, upravit a bude jezdit na tratích ČD jak CitySlon LIGHT. </fikce>
P_V napsal:(protože kdyby ji dali i s papírama, mohli byste DP konkurovat Laughing )
To by se pak mohla založit Obnovený Hotliner, aby si kaštani nezvykali na přílišnou modernu. Ale teď vážně. Je možné, aby se po pražských tram. tratích proháněli jiných dopravců, jako je tomu u ČD?[/quote]
Quetzalcoatl
Uživatel
 
Založen: 23.6.2006 14:23
Bydliště: Praha

Re: Cena

Odeslatod P_V v 09.12.2006 21:35

Kovošrot Praha má výkupní cenu 4000 Kč / t. Takže za T3 nejspíš vysolíte 60 000,- Je možné, že vám ji ani tak neprodají, protože v rámci nějakého ISO či co, musíte doložit licenci na zpracování odpadu, a jinak než jako odpad vám ji neprodají (protože kdyby ji dali i s papírama, mohli byste DP konkurovat :lol: )
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

PředchozíDalší

Zpět na Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 5 návštevníků

cron