Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
To je dominantou strašnic, co si vzpomenu : 6710,6720,6736,6813,6825 (teď zase kobylisy),6894,6921,6938,6958 všechny mají (měli) orientace za okýnkem.Oskar píše:Aha, tak jsem zas chytřejší. Ono vidět v dnešní době "Genuine" T3 je vůbec takový malý zázrak... Teď jaks to napsal si vlastně vzpomínám, že jsem viděl T3 6XXX, co měla číslo za sklem a že mě to překvapilo.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Momentík.
Všechny T3M jsou přestavby z T3 posledních sérií, konkrétně z řady 6756-6992. To, že vůz nemá některé náležitosti a naopak má novou kabinku, jsou všechno pozdější úpravy, stejně jako na spoustě T3 řady 67xx-69xx, které ještě jezdí !!!!
Vyjímkou jsou T3M2DVC, což ovšem NEJSOU přestavby z T3SU, ale zcela nově postavené vozy na skříni T3SU. Dělalo se to v letech 1996-1999 místo generálních oprav posledních 18 T3, které takovou opravou neprošly. Ironií osudu o několik let později velké opravy PO na vozech s výzbrojí TV1 opět probíhat začaly. Jedná se o nové vozy, na skříních máte rok výroby 1996 a dokončovaly se v letech 1996-1999 postupně v UDDP.
Samostatnou kapitolou je 8029/II, která byla po nehodě původního vozu postavena v PARS Šumperk z Olomoucké T3 (myslím z r. 1966)
Všechny T3M jsou přestavby z T3 posledních sérií, konkrétně z řady 6756-6992. To, že vůz nemá některé náležitosti a naopak má novou kabinku, jsou všechno pozdější úpravy, stejně jako na spoustě T3 řady 67xx-69xx, které ještě jezdí !!!!
Vyjímkou jsou T3M2DVC, což ovšem NEJSOU přestavby z T3SU, ale zcela nově postavené vozy na skříni T3SU. Dělalo se to v letech 1996-1999 místo generálních oprav posledních 18 T3, které takovou opravou neprošly. Ironií osudu o několik let později velké opravy PO na vozech s výzbrojí TV1 opět probíhat začaly. Jedná se o nové vozy, na skříních máte rok výroby 1996 a dokončovaly se v letech 1996-1999 postupně v UDDP.
Samostatnou kapitolou je 8029/II, která byla po nehodě původního vozu postavena v PARS Šumperk z Olomoucké T3 (myslím z r. 1966)
A pak je ještě zajímavý, když přijede T3M, zjišťovat jejich rodokmen. Pod T3M se totiž vyskytují jednak přestavby z T3 (velké střešní klapky, žádné topení vpravo, v zadním voze průhledná kabina řidiče, číslo linky zvenku), přestavby z T3SU (velké střešní klapky, topení vpravo, číslo linky za sklem) a přestavby z T3SUCS (ty jsou nejzajímavější - kvůli zvětšené kabině řidiče z první malé střešní klapky zbyla jen půlka; jinak číslo linky za sklem, topení vpravo)
A propos: Zajímalo by mě, jak takové T3M přestavěné z T3SU(CS) vytápí interiér odpadním teplem. Ty tyristory by se přeci měly hřát podstatně míň, než zrychlovač.
A propos: Zajímalo by mě, jak takové T3M přestavěné z T3SU(CS) vytápí interiér odpadním teplem. Ty tyristory by se přeci měly hřát podstatně míň, než zrychlovač.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak to máte vy?
T3 mají cedule s linkou venku (některé bohužel mají nová čela a mají je také za okýnkem), SUCS i SU vždy vevnitř (za okýnkem), jinak platí to co napsal karotka.2217 píše:Není. Já to rpožívám taky. Jenže já nerozeznám T3, T3SU a T3SUCS, kdybys mě zabil. Perfektně opznám tyristorku, Progress, T6 (sérii ne) a kaťuši (rozliším i NP) a samozřejmě Poršešrot. POdle čeho se pozná t3 od T3SU(CS)? Vozovnu a pořadí poznám tyky, ale ne na t6, tam ho nenacházím. Následně zkoumám stav sběrače (žlutý, špinavy) , zvuk dvařní výstrahy a kastli (reklama, klasika, otlučená). Samozřejmě evidenční číslo zjišťuji jako první. linku a směr jako poslrdní, což se mi už taky vymstilo.
Kachny a T6ky mají pořadovky narozdíl od T3jek nahoře za oknem kabiny.
- 2217
- Uživatel
- Příspěvky: 746
- Registrován: 16.11.2006 23:16
- Bydliště: kousíček od Národní Třídy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak to máte vy?
Není. Já to rpožívám taky. Jenže já nerozeznám T3, T3SU a T3SUCS, kdybys mě zabil. Perfektně opznám tyristorku, Progress, T6 (sérii ne) a kaťuši (rozliším i NP) a samozřejmě Poršešrot. POdle čeho se pozná t3 od T3SU(CS)? Vozovnu a pořadí poznám tyky, ale ne na t6, tam ho nenacházím. Následně zkoumám stav sběrače (žlutý, špinavy) , zvuk dvařní výstrahy a kastli (reklama, klasika, otlučená). Samozřejmě evidenční číslo zjišťuji jako první. linku a směr jako poslrdní, což se mi už taky vymstilo.Oskar píše:Tak by mě zajímalo, jestli jste na tom stejně jak já:
Ještě před tak dvěma měsíci jsem u tramvaje rozlišoval zejména číslo linky a směr no a když jsem nastoupil, zjišťoval sluchem, zda jde o odporovku, tyristorku, nebo tranzistorku.
Pak jsem se začal připravovat na jednuakci a od té doby si na přijíždějící tramvaji ani nevšimnu čísla linky, zato pečlivě rozliším T3 od T3SU a T3SUCS, zjistím, jaká vozovna vlak na jakém pořadí vypravila, a na přijíždějící T6ce zjišťuju, zda je to 1., 2., nebo třetí série.
Tak nevím který stav byl lepší. Ale nemáte pocit, že už je to trochu mánie?
Re: Jak to máte vy?
No tak ten druhý stav prožívám také... Dnes jsem na Koh-i-nooru nastoupil do 22 místo 24,7,6 a jel jsem na Vršovické náměstí místo nádraží Vršovice do školy. Fakt super den, zástupkyně si na mně dost smlsla, že jsem přišel pozdě.Oskar píše:Tak by mě zajímalo, jestli jste na tom stejně jak já:
Ještě před tak dvěma měsíci jsem u tramvaje rozlišoval zejména číslo linky a směr no a když jsem nastoupil, zjišťoval sluchem, zda jde o odporovku, tyristorku, nebo tranzistorku.
Pak jsem se začal připravovat na jednuakci a od té doby si na přijíždějící tramvaji ani nevšimnu čísla linky, zato pečlivě rozliším T3 od T3SU a T3SUCS, zjistím, jaká vozovna vlak na jakém pořadí vypravila, a na přijíždějící T6ce zjišťuju, zda je to 1., 2., nebo třetí série.
Tak nevím který stav byl lepší. Ale nemáte pocit, že už je to trochu mánie?
Jak to máte vy?
Tak by mě zajímalo, jestli jste na tom stejně jak já:
Ještě před tak dvěma měsíci jsem u tramvaje rozlišoval zejména číslo linky a směr no a když jsem nastoupil, zjišťoval sluchem, zda jde o odporovku, tyristorku, nebo tranzistorku.
Pak jsem se začal připravovat na jednuakci a od té doby si na přijíždějící tramvaji ani nevšimnu čísla linky, zato pečlivě rozliším T3 od T3SU a T3SUCS, zjistím, jaká vozovna vlak na jakém pořadí vypravila, a na přijíždějící T6ce zjišťuju, zda je to 1., 2., nebo třetí série.
Tak nevím který stav byl lepší. Ale nemáte pocit, že už je to trochu mánie?
Ještě před tak dvěma měsíci jsem u tramvaje rozlišoval zejména číslo linky a směr no a když jsem nastoupil, zjišťoval sluchem, zda jde o odporovku, tyristorku, nebo tranzistorku.
Pak jsem se začal připravovat na jednuakci a od té doby si na přijíždějící tramvaji ani nevšimnu čísla linky, zato pečlivě rozliším T3 od T3SU a T3SUCS, zjistím, jaká vozovna vlak na jakém pořadí vypravila, a na přijíždějící T6ce zjišťuju, zda je to 1., 2., nebo třetí série.
Tak nevím který stav byl lepší. Ale nemáte pocit, že už je to trochu mánie?
Naposledy upravil(a) Oskar dne 02.4.2007 12:00, celkem upraveno 1 x.