Stránka 9 z 381

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

OdeslatNapsal: 15.1.2018 16:18
od 9001


Jsem trochu skeptický :lol: Při kvalitě některý silnic podle mě řidičům ani nedojde, že to je nějaké výchovné, ale prostě další díra. Navíc co si budeme nalhávat i příčné prahy jdou mnohdy vzít v 50 bez nějakého extra efektu pro komfort...

Škoda, že se spíš nepovedlo prosadit "španělský" model a nacpat tam kruhák :-). To je daleko efektivnější a méně násilné.

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

OdeslatNapsal: 15.1.2018 15:47
od von Špilberk

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

OdeslatNapsal: 10.1.2018 18:00
od Radek
MOp napsal:Náhled a ukázka by nebyla?

Dám to sem záměrně jen z mobilu a v mizerném rozlišení, ať není problém s autorskými právy. Kdyby to i tak vadilo, klidně ať admini smažou.
Celkem 20 stran i s obálkou, cena 40 Kč.

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

OdeslatNapsal: 10.1.2018 17:34
od MOp
Radek napsal:... nyní vyšla třetí, k výročí Ústředních dílen.

Náhled a ukázka by nebyla?

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

OdeslatNapsal: 10.1.2018 16:54
od Radek
Po brožurách o vozovnách Pankrác a Motol vyšla nyní třetí, k výročí Ústředních dílen.
Je docela škoda, že oproti dřívějšímu "hutnému" čtení se brožury omezily na pár stránek, v případě ÚD s překlepy i špatně čitelnými popisky. Ale hlavně že na grafiku byla najatá speciální firma. :cry:
Tak nezbývá než si spravit chuť starými vydáními.
Nezlobím se na autora, myslím, že z jeho hlavy to nebude. :)

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

OdeslatNapsal: 06.1.2018 8:02
od von Špilberk
Díky odkazu jsem si mohl přečíst i další výživný text: https://jankralik.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=641843

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

OdeslatNapsal: 05.1.2018 18:21
od MM-Mikulovsky
Zachraňme Dopravní podnik hl. m. Prahy napsal:Tato iniciativa vzniká jako reakce na neutěšenou situaci v Dopravním podniku hl. m. Prahy, která začíná ohrožovat životaschopnost celé dopravní společnosti. Na tomto stavu se dlouhodobě podepisuje neschopnost pražské politické reprezentace stabilizovat vrcholový management firmy a vytvořit tým odborníků, který by byl způsobilý společnost efektivně řídit. Svůj díl odpovědnosti nesou odborové organizace, které rezignovaly na svou povinnost hájit zájmy zaměstnanců a ztratily zájem táhnout za jeden provaz. V neposlední řadě je potřeba upozornit na nezájem novinářské obce, která nemá odvahu a odbornou erudovanost zabývat se miliardovými kauzami, které v důsledku výše uvedeného přerostly do obludných rozměrů.
Vnitropodnikový časopis DP-kontakt se stal propagandistickým plátkem, kde si někteří manažeři doslova pěstují kult osobnosti místo toho, aby dali prostor pro věcnou diskuzi a objektivně informovali o všech aspektech dopraváckého života. Vozovny jsou napěchovány desítkami nových tramvají ze Škoda Transportation, které pro fatální technické obtíže nemohou jezdit. Nikomu nevadí, že je v této hromadě šrotu už utopeno více než 6 miliard korun z veřejných zdrojů. Stejně tak se nikdo nepozastavuje nad tím, že autobusové garáže přestaly zvládat vypravování autobusů pro nedostatek řidičů. Jediným zájmem managementu a města je, aby se o tom nemluvilo.
Tato inciativa si klade za úkol jmenování vyšetřovací komise na vládní úrovni České republiky, aby bylo objasněno, proč se v prostorách Dopravního podniku hl. m. Prahy hromadí jedny z nejdražších tramvajových vozů na světě a nejsou schopny plnit účel, pro který byly pořízeny. Manažeři dopravce a politici města, kteří jsou odpovědni za tento tristní stav, který nemá jinde na světě obdoby, musí být pojmenováni a potrestáni. Také není možné brečet, že nejsou peníze na mzdy a zároveň utápět desítky a stovky miliónů korun v nesmyslných projektech jako je např. trolejbusová trať pro jeden nefungující elektrobus nebo chystaná demolice a výstavba nového tramvajového depa, které by bylo možné opravit jen za zlomek ceny.
Iniciativa „Zachraňme Dopravní podnik hl. m. Prahy“ přivítá jakékoliv Vaše podněty, které mohou pomoci stabilizovat největší pražskou společnost tak, aby pražští dopraváci opět nabyli prestiže, kterou po desítky let budovali jejich předchůdci.

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

OdeslatNapsal: 29.11.2017 20:04
od 9001
Von: Tak můj názor na současnou radnici je myslím dost známý :lol:
Kéž by tenhle leták byla největší investiční akce vyhozená do koše, tak si myslím, všichni tleskáme...

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

OdeslatNapsal: 29.11.2017 14:02
od von Špilberk
9001 napsal:Von: Dle webu počátek 2019 s pracemi na 4,5 roku. :devilsmokin

Jo děkuji, najít web umím a číst taky. :wink:
Jen jsem asi blbej, protože jaksi neumím ocenit, že město utrácí v roce 2017 peníze za leták k akci, o které si pak přečtu, že možná začne za 2 roky a možná skončí za 6. :evil:

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

OdeslatNapsal: 28.11.2017 20:03
od 9001
Von: Dle webu počátek 2019 s pracemi na 4,5 roku. :devilsmokin

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

OdeslatNapsal: 28.11.2017 15:52
od von Špilberk
Tentokrát raději bez letopočtu... 8-[

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

OdeslatNapsal: 23.10.2017 5:29
od Bobik
demon napsal:Nehledal bych za tim nějaký "vlastní pašaliky"...
No, za "pašalik" považuju i něco ve smyslu "já mám funkci, já jsem někdo", byť je ta funkce třeba co do vlivu sebenicotnější. A OO s deseti členy (obrazně) stačí na to, aby dokázala tak akorát škodit, byť si její představení myslí bůhvíjak nebojují za lidi.
Ostatně víme o čem mluvíme... :D

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

OdeslatNapsal: 22.10.2017 19:25
od demon
Bobik napsal:No já mám spíš pocit, že se příliš mnoho energie věnuje žabomyším válkám mezi sebou a snaze o udržení vlastních pašaliků. Nějaká přílišná spolupráce mezi OO a snaha o koordinovaný postup mi teda nepřijde.

Ano, některé sektářské OO (teď narážim na nejmenovanou motolskou) je schopna předložit požadavky ze kterých nehodlá ustoupit ani o píď (například navýšení o 30%), takže s takovými se skutečně jen velmi těžko hledá kompromis.
Nehledal bych za tim nějaký "vlastní pašaliky"...

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

OdeslatNapsal: 22.10.2017 18:59
od Bobik
von Špilberk napsal:vzhledem ke konjunktuře a všeobecnému nedostatku zaměstnanců mají všichni zaměstnanci nebývalou příležitost snažit se vyrazit ze svého chlebodárce co nejlepší podmínky (platové i jiné). Takže je škoda se o to nepokusit.
No, alespoň někdo to chápe. :)
demon napsal:Já mam teda pocit, že něco takovýho probíhá v naprosto každym vyjednávání...
No já mám spíš pocit, že se příliš mnoho energie věnuje žabomyším válkám mezi sebou a snaze o udržení vlastních pašaliků. Nějaká přílišná spolupráce mezi OO a snaha o koordinovaný postup mi teda nepřijde.

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

OdeslatNapsal: 21.10.2017 20:12
od demon
von Špilberk napsal:Já bych napsal něco jiného: vzhledem ke konjunktuře a všeobecnému nedostatku zaměstnanců mají všichni zaměstnanci nebývalou příležitost snažit se vyrazit ze svého chlebodárce co nejlepší podmínky (platové i jiné). Takže je škoda se o to nepokusit.
Bohužel, když je ve firmě 25 OO, tak to půjde ztuha. #-o

Já mam teda pocit, že něco takovýho probíhá v naprosto každym vyjednávání, jen je třeba nepodlehnout dojmu, že všechno co si každá z 25 OO navymejšlí, musí být nutně vedením odkýváno.
Z toho co tady čtu, by jeden nabyl dojmu, že snad nabízený prebendy někdo z odborů odmítá...