Stránka 102 z 391

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 01.10.2013 14:23
od gabuliatko
Fořtík píše:Milane, můžeš mi vysvětlit jaký důvod či význam má, že sjíždíš Vinohradskou (od Vinohradské tržnice k Italské) s pravým blinkrem?
:!: pozor jedu :!:

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 01.10.2013 13:56
od ElWapp
Dovednosti PR Ropidu mě skutečně dojímají k slzám...
facebook PID píše: Kdo bydlí v oblasti Čakovic nebo Kbel, bude zcela jistě rád za o 1/2 kratší intervaly a častější spoje a bude mu zcela upřímně jedno, zda je cena za vlkm dvoj nebo tříciferná. Ten, kdo se v té oblasti nevyskytuje, nemá důvod toto posílení chválit, takže si vybere samozřejmě kritiku a rozbor cen za vlkm, jestli to je o pár korun více nebo méně, ačkoli u dohod a smluv nebyl a ví o tom bezpochyby méně. I tak se zítra spousta kritiků vydá na novou linku s foťákem, takže tyto negativní ohlasy (ačkoli linka ani ještě nevyjela) nelze brát vážně :)
Aneb O cenách se nemluví, nekecejte nám do toho a buďte rádi, že vůbec něco jezdí!

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 01.10.2013 11:56
od Fořtík
Milane, můžeš mi vysvětlit jaký důvod či význam má, že sjíždíš Vinohradskou (od Vinohradské tržnice k Italské) s pravým blinkrem?

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 30.9.2013 8:41
od MF
Přitom by bylo vhodné pro brzdění vleků používat retardery dle autobusů. Brzda je dobře regulovatelná, náběh - škubnutí brzdy při jejím zadání by zmírnil motorový vůz a kotouče by byly jako záložní brzda či by se na brzdění podílely částečně a pak by nebyly toliko opotřebovávány. Jde o to, jestli by to splnilo požadavky na délku zábrzdné dráhy atp. Zejména když vůz vozí různé zbytečné vybavení...

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 30.9.2013 8:28
od Absolut
S těmi vleky bych viděl základní důvod v tom, že ČKD razilo od šedesátých let koncepci těžkého vleku. V tuzemských DP tak vleky postupně vymizely a jediným štěkem do tmy je pár kousků VV60LF, jenž mají k dokonalosti daleko. Pokud se podívám třeba do Švýcarské Basileje, najdu tam směrově i výškově podobné zhýralosti, jako v CZ městech a s vleky se tam běžně jezdí.

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 30.9.2013 0:05
od Láďa
Vzhledem ke kopcovitému terénu by to rozhodně nebylo dobré. Kvůli absenci TM nejsou vleky vybaveny EDB, nýbrž jen kotouči a magnety a tam pak dochází k vysokému opotřebení brzd. A třeba v Brně je dokonce provoz LF1+VV údajně dražší, než LF1+LF1.

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 29.9.2013 23:46
od cwapa
Jo jen mě tak napadlo, proč se vlastně nejezdí v Praze s vlekem? Je to kvůli členitosti trati nebo proč? Když jinde to jde a to nejen v cizině, ale i v jiných městech u nás.

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 29.9.2013 22:52
od 9001
kruťák píše:Nejhorší na "příčných prazích" je, že jsou zdržovadlem nejvíc pro busy MHD. Autem jdou některé (např. dlouhá varianta alá Kunratice, ale i jiné) projet i v plné rychlosti, ale bus na nich musí skoro zastavit :evil:
Ale přes tyhle musím krokem i s osobákem... Natož co pak musí dělat bus...

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 29.9.2013 22:48
od kruťák
Nejhorší na "příčných prazích" je, že jsou zdržovadlem nejvíc pro busy MHD. Autem jdou některé (např. dlouhá varianta alá Kunratice, ale i jiné) projet i v plné rychlosti, ale bus na nich musí skoro zastavit :evil:

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 29.9.2013 22:11
od gabuliatko
9001 píše: Přijde mi, že stav silnic v Praze velmi zhoršuje a i nové komunikace stojí opravdu za to.
Nejvíc tragické jsou zastávkové zálivy a některá obratiště.

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 29.9.2013 19:58
od 9001
Dovolím si sem zatáhnout trochu automobilové diskuze. Přijde mi, že stav silnic v Praze velmi zhoršuje a i nové komunikace stojí opravdu za to.
1) Uhříněves Kanály se začínají propadat, takže autobusy MHD dostávají slušné rány...
2) Z nových staveb mě dostává Krejcárek. Tam mi přijde jako by si silnice sedla a tomu odpovídají praskliny a prohlubně ve vozovce. Prohlubně ve výši několik cm mi na pár let staré komunikaci nepřijde zrovna to správné.
3) Další rána pro městské busy jsou nové příčné "prahy". Už nejsou montované, ale napevno udělá z asfaltu a jsou poměrně vysoké... K vidění na Plukovníka Mráze a nebo ve Strašnicích kousek za kostelem (ex trasa 224). Ví někdo jestli se ještě rozšíří nebo jestli jde jen o nějaký test?

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 15.8.2013 21:39
od 9001
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 571&type=3

Fotky ze stavby Nuselkého mostu. Jsou tam i fotky tram.

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 05.8.2013 21:24
od P_V
Námět co s těmi květináči na Praze 5. :D
http://www.novinky.cz/koktejl/309621-v- ... onopi.html

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 04.8.2013 9:24
od Mayk
Zde je vidět, jak jezdí do výhybek. Čas 26:39 - http://www.youtube.com/watch?v=KE2PnWZK9-w

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 02.8.2013 22:34
od malesak
Jó, takovéhle oblouky má i metro v Paříži a "pomalu" to zrovna nevybírá...a to myslím i normální soupravy se železnými koly. Kupodivu to ale cestující většinou ani nepoznají že se otáčí třeba i o 110*.