Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Napsal: 20.10.2017 6:14
Ono je těch "TH pracovníků zajišťujících podporu provozu" celých 18000 ???
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=23&t=645
Tak přiznávám, že já to nečet vůbec. Pokládám svůj čas za příliš vzácný, než abych ho ztrácel čtením nesmyslnejch, nicneříkajících blábolů. A nějak jsem si nevšiml, že by kdy slavnej pan radní vypotil něco jiného, natož prospěšného....mart337 píše:trochu špatně jste to četli.
Dolínkovi někdo vysvětlil, že slibem neurazíš a tak narychlo slibuje co se dá aby získal nějaký ten politický bod (pevně věřím, že marně).von Špilberk píše:Pan radní aktuálně informuje, že řidičům DP se zvýší platy o 14,5 %. Ví o tom někdo něco Nebo je těch 14,5 % součet zvýšení mezd, které už bylo Kdo to jak chápe
Nebude to jako u učitelů, kteří si stěžovali u mladého Klause na FB?von Špilberk píše:Pan radní aktuálně informuje, že řidičům DP se zvýší platy o 14,5 %. Ví o tom někdo něco
Švehlova bude mít, ale jepičí život ne? Nemá se tam za pár měsíců kopat koridor nebo ten je zase u ledu?von Špilberk píše:Nová P+R. Sice malá a "náhodou" před volbami, ale aspoň něco.
To už tu bylo - s fialovým rámečkem a volali to Metrobusyvon Špilberk píše:Ve světle dění na Kladensku mám nápad pro ROPID: když musí mít kdeco ucelenou číselnou řadu (busy městské, meziměsto, školní, elektro, noční, noční meziměsto), tak by také imaginární (teoretické, papírové) linky, které nejedou část trasy nebo celou, měly mít vlastní číselnou řadu, aby se cestující rychleji zorientovali a nečekali na to.
von Špilberk píše:Já to teda vidím jinak, jednak finta dopravní obslužnosti je právě v tom, že vím, kdy lidi jezdí a posílám jim dopravu v té době. Nechat jezdit prázdný spoj, o kterém vím, že je prázdný, je plýtvání a ne dopravní obslužnost, a jednak tyhle poslední denní spoje se dost často už s nočkami překrývají (nočka jede za 5 minut), takže jde skutečně jen o čisté plýtvání.
Ještě mne napadlo k posledním spojům denních linek:von Špilberk píše:Bobík: to je prostě otázka vyvážení mezi nabídkou služby a ekonomičností. Vždycky se najde jednotlivec, který chce odněkud někam, kde zrovna nic nejede. To by se na tu MHD mohl vydat i dvojnásobek prostředků než dnes. Aby všechno jelo, kdyby náhodou jeden člověk potřeboval, ale takhle se dopravní obslužnost plánovat nedá, resp. nezaplatila by, a kdyby se zaplatila, nezaplatilo by se něco jiného. Prostě prasátko není bezedné.
Proč jede poslední vlak z Prahy na Brno o půlnoci a další až v 5 ráno Proč nejede něco ve 2, třeba by taky někdo potřeboval.
DODÁVÁM, ŽE:MM-Mikulovsky píše: ... jsem přesvědčen, že LÉPE SKLÁDAT ŠICHTY JDE I KDYŽ TY JSOU (pro nedostatek lidí) ŠPATNÉ - DLOUHÉ/SE ZNAČNĚ NEPRAVIDELNÝMI ZÁČÁTKY (např. odpolední může začít už v 11. h dopoledne, ale také až před 20.h - ta je potom vyjímečně krátká jen přes 6h.) A KONCI (cca od 19h do 2h ráno následujícího dne)
ať jdou konečně do s tím, již zde zmíněným, údajným tzv. výhodářstvím (když při samých raních řidiči navíc ani nemaj žádný příplatek - narozdíl od nočních či i odpoledních) a rozdělí (dnes tzv. turnusové) řidiče (s přihlédnutím k jejich přání/potřebám) na ranní a odpolední ( Copak turnus je jen střídání jakých koliv typů směn a nikoliv střídání jen jediného typu směny - noční nebo šejdry a volných dní mezi nimi )
Přičemž i při tom oboum skupinám můžou v turnusu nechat dny "S" (šejdry - směny dělené) a "MD" (manipulační dny) = dostane-li pak:
- ranní řidič "S" případně "O" (v turnusový den "MD" umístěný před "S" či JEDNODENNÍM volnem), tak to "S"(příp. O) musí být s dřívějším koncem a ta případně další den následující "R" (či "S") s pozdějším začátkem
- odpolední řidič "S" případně "R" (v turnusový den "MD" umístěný po "S" či JEDNODENNÍM volnu), tak musí dostat "S"/"R" s pozdějším (co nejposlednějším začátkem) a případně "O"/"S" v předcházející den s dřívějším koncem
Přičemž přistoupím i na to, že ranní kolegové nebudou (ani z "MD") dostávat (pro zaskočení za nemocné/dovolenkující kolegy) noční směny = tyto tedy častěji budou muset připadnout odpoledním řidičům, ale z logiky věci je minimální rozdíl zkončit polonoc před 2. ráno a noc kolem 5.h, tedy jen cca o 3 h později
Ve světle dění na Kladensku mám nápad pro ROPID: když musí mít kdeco ucelenou číselnou řadu (busy městské, meziměsto, školní, elektro, noční, noční meziměsto), tak by také imaginární (teoretické, papírové) linky, které nejedou část trasy nebo celou, měly mít vlastní číselnou řadu, aby se cestující rychleji zorientovali a nečekali na to.