Napsal: 09.5.2007 22:48
Teda připomíná to takovej ten startovací semafor na závodní dráze
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=23&t=645
Ano, já jsem samozřejmě nemylslel počítač jako dnešní, ale nějaký cyklus který sepnul dejme tomu každých 5 minut relé a to rozsvítilo "čočky" a řidič pak jel. A je pravda že mladý jsem, jsem v osmé třídě, tak mě prosím za "nesmyslné" příspěvky a otázky hned neukamenujte...I.am.good píše:Bez urážky, ale jsi asi dosti mladý, viď? ) Ono by to tam mohlo být třeba už třicet let a tenkrát stály počítače statisíce a navíc v bývalém dosahu RVHP (ráno vyjedeš houby přivezeš - Rada Vzájemné Hospodářské Pomoci) moc počítačů opravdu nebylo. Já myslím, že to řídil dispečer, který přímo zapínal a vypínal signály. Totéž bylo na bus terminálu Želivského, v době zprovoznění metra (kolem roku 1980).
Bez urážky, ale jsi asi dosti mladý, viď? ) Ono by to tam mohlo být třeba už třicet let a tenkrát stály počítače statisíce a navíc v bývalém dosahu RVHP (ráno vyjedeš houby přivezeš - Rada Vzájemné Hospodářské Pomoci) moc počítačů opravdu nebylo. Já myslím, že to řídil dispečer, který přímo zapínal a vypínal signály. Totéž bylo na bus terminálu Želivského, v době zprovoznění metra (kolem roku 1980).admirak píše:Kdo to řídil?? Dispečer(dozorčí) či počítač?
Kdo to řídil?? Dispečer(dozorčí) či počítač?8729 píše:Navestidlo slouzilo k signalizaci casu pravidelneho odjezdu. Tzn., ze se cekalo dokavad nepadly cocky lince, se kterou si jezdil. Cisla linek jsou videt v tech kulatejch svetlech. Podobnou signalizaci mely autobusy napr. na Nadrazi Branik nebo Kacerove, ale i jinde.
No mě něco takového napadlo, ale pak mi to přišlo jako dost rigidní třeba při změně linkového nebo jiných mimořádnostech. Ale dík za vysvětlení. Jak se to v provozu osvědčilo?8729 píše:Navestidlo slouzilo k signalizaci casu pravidelneho odjezdu. Tzn., ze se cekalo dokavad nepadly cocky lince, se kterou si jezdil. Cisla linek jsou videt v tech kulatejch svetlech. Podobnou signalizaci mely autobusy napr. na Nadrazi Branik nebo Kacerove, ale i jinde.
No já jsem zaslechl, jak si vrabci šuškají, že se plánuje opět kofola tramvaj. Ale ale!!!!!!! To jsem fakt jen slyšel. Dokonce jsem s tím i slyšel jak má vypadat vnitřek. A opět se má jednat o vůz T3.admirak píše:Plánuje se letos nějaká akce jako byla loňská "Kofola tramvaj"??
Ne nepřijde. A jeho příspěvky už já vůbec nečtu. Rád se zajedu podívat někam na provoz. Ale abych si psal, že na 6.pořadí linky 1 jezdí souprava ev.č.270534+249542 to mě nějak nebere.I.am.good píše:Přijde jenom mě, že pan 6514 to tu spamuje hůř, jak leckterý robot?
Jo, taky mi přišlo, že konstatování, že tramvaj vykolejila, protože byla přeplněná a selhaly brzdy, je na ten pořad trochu málo. Čekal bych, že i v té době se muselo vést vyšetřování a něco v archivu zůstalo.Oskar píše:Tak jsem si to nahrál. A docela mě mrzí, že tam jen okrajově zmínili příčinu havárie. I když po tolika letech sehnat tolik svědků bylo jistě umění. A o skutečných příčinách se toho asi dochovalo jen málo.
Chcete-li to někdo vidět, napište SZ.
Tak jsem si to nahrál. A docela mě mrzí, že tam jen okrajově zmínili příčinu havárie. I když po tolika letech sehnat tolik svědků bylo jistě umění. A o skutečných příčinách se toho asi dochovalo jen málo.Isidor píše:Zítra v noci by měl na ČT2 jít pořad "Osudové okamžiky" o havárii tramvaje v Ústí nad Labem (1947), při které zemřelo 30 lidí.
Vysílají to v 01:55 (vlastně už pozítří ), opakujou pak 9.května v 14:10 na ČT1.
Viz web ČT
Neco jsem nasel tady:syverin píše:Ono s barvou je oproti ČB problém, bo se nesráží jenom střbro, ale i několik dalších barev, takže vyvolávacím procesem to obvykle prochází několikrát. Navíc tohle podle mne bude inverzní film (na diáky), kde jsou ty chemikálie zase trochu jiné. No nic, pokusím se něco zjistit.