Stránka 377 z 391
Napsal: 26.1.2007 20:28
od XSC
Jabberwocky píše:Absolut: Já vím, že jsou to spekulace, ale sestřelil tehdy někdo ČKD, aby se udělalo místo na trhu pro Škodovku? Nebo se tam prostě jen obyčejně kradlo?
Škodovka s tím neměla moc společného, v té době měla vlastní problémy díky dalšímu tehdejšímu bosovi - Soudkovi. ČKD byl velký kolos a kolejová doprava byla jen jeho částí. Při normálním ekonomickém vedení by právě kolejová doprava nemohla padnout, protože měla zajištěno dost zakázek především od státních/městských podniků (metro, RT6, soupravy Premier pro ČD - nakonec Pendolino). Navíc to nebyly žádné zastaralé provozy ve Vysočanech a Libni, ale nová fabrika na Zličíně. Dnes je tam SKV - Siemens na pádu ČKD vydělal. Stejně tak jako vedení, které to celé poslalo do kytek. Ale na rozdíl od podobných případů z Poldi a Škody se toto vedení nechovalo tak nápadně, proto se o nich nemluví.
Napsal: 26.1.2007 19:04
od arny
Napsal: 26.1.2007 17:30
od Jabberwocky
Absolut: Já vím, že jsou to spekulace, ale sestřelil tehdy někdo ČKD, aby se udělalo místo na trhu pro Škodovku? Nebo se tam prostě jen obyčejně kradlo?
Napsal: 26.1.2007 17:06
od Absolut
Jojo... a 9 měsíců po dodání prvního kousku jezdily vesele všechny 4 ... ale jen krátkou dobu
Napsal: 26.1.2007 16:59
od I.am.good
Překrásná.....
Napsal: 26.1.2007 16:21
od Jabberwocky
Absolut píše:Tumáš na omluvu foto.
Sakra, ale ona to fakt byla hezká tramvaj... Škoda jich.
Napsal: 26.1.2007 15:05
od Tonda Ježek
Marek B. píše:Můžu se zeptat, kde se dá sehnat v elektronické podobě takový ten plánek denního linkového vedení tramvají, co je normálně na zastávkách? Stránky DP jsou úplně na nic.
Zkus to tady
http://ropid.cz/cz/mapy.htm
Napsal: 26.1.2007 14:48
od dušan
9001 píše:A otevřít h... a zavolat na dispečink, že s výhybkou je problém a jestli by byla možnost z důvodu lepší propustnosti jet po jiné koleji.
Taky trochu iniciativy ze strany řidičů a ne jenom skučet jaký jste chudáci.
tak u tohoto příspěvku budu dost zlý
- a ty si jako myslíš, že jenom nadáváme a nic neděláme? jen si nemysli, že nevoláme na dispečink, ale zrovna včera se to opět minulo účinkem, a přitom na lince 4 vše bylo zaviněno zamrznutou vyhybkou ve smyčce Kotlářka. co se tam dělo si neumíš představit a ani do dnešního rána se stav v této smyčce nezlepšil, částečné odklizení sněhu a odkrytí vyhybek bylo kolem 10 hodiny!!! a kdy že napadl ten sníh? to si představuješ, že dispečink bude řešit průjezdy po jiných kolejích jen na zavolání? řidiči se všemožně snažili zachránit situaci svou iniciativou (někteří si brali i šroubovák - máte můj obdiv), neustále skákali z vozu do vozu a ty se nám pokoušíš radit, abychom otevřeli pusu a zavolali? ono to vždy taky jaksi není možné jet po jiné koleji. Linka 4 včera jezdila částečně mimo pořadí, protože se neměla kde prohodit, nebo na to nezbyl čas.
Takže útočné příspěvky si příště nech od cesty!
Napsal: 26.1.2007 14:48
od Marek B.
Můžu se zeptat, kde se dá sehnat v elektronické podobě takový ten plánek denního linkového vedení tramvají, co je normálně na zastávkách? Stránky DP jsou úplně na nic.
Napsal: 26.1.2007 14:00
od Sheep
Ospravedlnujem sa za prispevok v teme TERMIX, nevedel som ze to bude mat tak negativny ohlas, bral som to viac menej ako srandu.
Napsal: 26.1.2007 13:36
od Absolut
No dobře, o víkendu nafotím žurnál a napíšu popisky
Tumáš na omluvu foto
Napsal: 26.1.2007 11:39
od MOp
Absolut píše:Popisky k žurnálu tvoří tradičně MOp v nočních hodinách, takže tam někdy jsou znát kousky únavy.
Omyl, v poslední době si čím dál častěji popisky tvoří i sami autoři snímků (za což jim patří neskonalý dík). Jen někteří jsou tak líní, že je tvrdošijně odmítají psát.. Ale nejmenujme.
Pakliže je píši já, vzníkají opravdu v nočních hodinách a jsem rád, když zalehávám před 1 ranní. Občas něco ještě ráno vychytám, ale většinou až druhý den, takže se omlouvám za případné nedostatky.
Pokud správně usuzuji, za tento druh překlepů zřejmě může automatická korekce textu v excelu.
Poprosil bych uživatele Bobek, necht se mi prihlasi na žurnálový email a nahlásí, kde všude jsou špatně.
Napsal: 26.1.2007 10:27
od Absolut
Popisky k žurnálu tvoří tradičně MOp v nočních hodinách, takže tam někdy jsou znát kousky únavy.
Popisky Fotožurnálu
Napsal: 26.1.2007 10:02
od Bobek
Fakt nevím, jestli je na Fotožurnál nějaké extra téma, tak snad to nebude vadit tady.
Kdopak vytvářel popisky k Fotožurnálu z 24.1.? Že tam tramvaje
stanovují v zastávkách a visí na nich
krápníky
Napsal: 25.1.2007 22:16
od Karotka
Proč netopí výhybky? Před časem si tu někdo stěžoval, že topí, i když je nad nulou a sníh nikde.
-> někdo "chytrej" si asi spočítal, že se už protopilo dost peněz, že se musí šetřit, a že teda letos už nic.
Nechci být špatný prorok, ale o co, že se jakákoli příští porucha výhybky svede na "úmyslné poškození" lžičkou na kafe?