Stránka 379 z 391

Napsal: 25.1.2007 0:16
od radek31
MOp píše:je smutne, ze takovy prosty tah jako je vypnuti jednoho semaforu a nahrazeni hlidkou na par minut vytvori kolony na 3 hodiny..
to je nepřesná formulace :-) zní to jako by hlídka vytvořila kolony :)
je to tak, že kolona vznikne a protože zrovna tyhle SSZ jsou úzké hrdlo nepodaří se jí zlikvidovat a naopak stále narůstá - pomohlo by pouze vypnutí SSZ (takovou troufalost jako zavedení preference si ani netroufám zmínit)

stejné je to na Želivského od NNŽ - Ohrada už je OK, tak se to štosuje tady - dementní SSZ

Napsal: 24.1.2007 23:58
od MOp
fotky z kolony na stirce mam nejake slibeny, zitra se objevi v zurnale..

je smutne, ze takovy prosty tah jako je vypnuti jednoho semaforu a nahrazeni hlidkou na par minut vytvori kolony na 3 hodiny..

Napsal: 24.1.2007 23:49
od DJ LA DÉFENSE
Dyk řikám, že v tom máte bordel :wink: :wink: :lol:

Napsal: 24.1.2007 23:45
od radek31
ty skupinky vznikají jednoduše - kombinací výhybka+dispečink
např.: v cca 14:00 chtěla nějaká najíždějící tramvaj odbočit na Andělu doprava směr Buranov - výhybka nešla
myslíte, že ho dispečer pošle jinou trasou? neexistuje, nechá to 35 minut stát!! už předtím nejela asi 20 minut žádná 9 z Řep (přijela skupinka až když jsem odjížděl - asi 10 souprav), takže když připočítám 35 minut na Andělu, tak 9 přes centrum nejela skoro hodinu - vše pouze proto, že bylo nutné najet s jednou 20 (nebo co to bylo)
to samé předvedl dispečink v podstatě při každém problému (ráno cca 30 minut na Kotlářce a cca 30 před Vozovnou Motol), Anděl ještě minimálně jednou a vrchol byla oblast Kobylis - nechají tam najet desítky tramvají tak, že už nemůžou pryč
smyčku Březiněveská jsem s l.10 projížděl víc než 2 hodiny!!! a to jsem byl asi 5. nebo 6. v řadě - dispečer pořád hlásil ať l. 15 vyjíždí na hlavní trať, že blokují cestu do Ďáblic, ale nedojde mu, že na hlavní trati mu to už 2 hodiny stojí bez hnutí - buď na tom dispečinku fakt nemají informace (proč teda je v tramvajích GPS? když to neumí použít) a nebo mají v hlavě tak prázdno - nevím co je horší
jako bonus se samozřejmě nepodařilo zařídit (nevím jestli vinou dispečerů nebo PČR) vypnutí SSZ Kobylisy a Ke Stírce a tím pádem i když se podařilo trochu popojíždět stále přijíždělo víc tramvají než odjíždělo

dopravního policajta na případné řízení kritických křižovatek jsem za celý den neviděl ani jednou

za poslední 3 roky jsem nezažil horší dopravní situaci v provozu tramvají - možná slavná díra ve Vodičkově - každopádně obojí stálo za to

samozřejmě informování cestujících nulové - ani řidič ve většině případů netušil co se děje (zastavím v koloně za Klamovkou a ta se táhne až na Kotlářku - těžko můžu zjistit co se stalo a generální volba nebo nedej bože hlášení do salonu se nikdy nekoná)

dnešek se fakt nepovedl, snad to zítra bude lepší

Napsal: 24.1.2007 20:27
od Radim
No ono ještě 7 čky jezdily na Sídl.Řepy kolem osmý hodiny a pak zatahovaly..... :?

Napsal: 24.1.2007 17:02
od trainzjohny
I.am.good píše:Mno, nevím jak a co, ale když jsem šel z práce, tak jsem od 14:30 do 15:16 čekal na sedmičku, protože nic nejelo... :D A cestou jsem na Želivského jsem potkal proti 5 jedenáctek za sebou :) A na NNŽ si to fikla 19ka hezky doleva, naštěstí to zamáznul na kolejovky, takže pak couvnul z druhý kabiny jen asi 10 metrů :)
No, ony některé liky dnes jezdí zásadně po skupinách, když jsem jel k Andělu z Řep, tak jsem minul na slánské čtyři devítky za sebou a na hlušičkové stála 9 a 10 za nimi další dvě 9, asi se bojí zapadaných žlábků a jezdí po skupinách :lol: :lol:

Napsal: 24.1.2007 16:56
od I.am.good
trainzjohny píše:Mimochodem linka 7 se dopoledne točila na střední koleji, asi vnější zpadala moc :roll:
Mno, nevím jak a co, ale když jsem šel z práce, tak jsem od 14:30 do 15:16 čekal na sedmičku, protože nic nejelo... :D A cestou jsem na Želivského jsem potkal proti 5 jedenáctek za sebou :) A na NNŽ si to fikla 19ka hezky doleva, naštěstí to zamáznul na kolejovky, takže pak couvnul z druhý kabiny jen asi 10 metrů :)

Napsal: 24.1.2007 15:07
od Jabberwocky
trainzjohny píše:Nojo, jenže co se týče tramvají (i metra) tak na trhu postkomunistických zemí mělo ČKD vpodstatě monopol, ty se nemuseli konkurence bát.
P.S. vem si technickou vyspělost RT6ky (i když nedotaženou do konce) a 14T, a nezapomeň na 10 let rozdílu. Ono ČKD bylo lepší než tehdejší konkurence.
Navazuji na diskusi ve vlákně o 14T: Mohl by mi tu prosím někdo stručně vypsat, jak se položilo ČKD? Ale rád bych fakta, ne výkřiky typu "ty svině to vytunelovaly!" apod. Jo a pokud máte někdo přehled o SKUTEČNÉ povaze a situaci nástupnických firem, tak taky prosím písněte. Na webových stránkách zmíněných subjektů se člověk dočte jen to, že "jsme nejlepší a dodáme tramky v neomezeném počtu do dvaceti minut". Díky.

Napsal: 24.1.2007 15:05
od trainzjohny
Quetzalcoatl píše:Dotaz na zdejší ultras šotouše: bude dnes fotožurnál? Děsně se mi líbí zasněžené fotky. 8-)
Zcela nepochybně bude, zatímco jsme čekali na wanu fotili jsme alespoň 17ky a 18ky, jako bonbónek můži přidat soupravu 6710-6736 na kotlářce.

Mimochodem linka 7 se dopoledne točila na střední koleji, asi vnější zpadala moc :roll:

Napsal: 24.1.2007 15:03
od Quetzalcoatl
Dotaz na zdejší ultras šotouše: bude dnes fotožurnál? Děsně se mi líbí zasněžené fotky. 8-)

Napsal: 24.1.2007 15:02
od Absolut
Světlá guma (často popraskaná) byla v některých vozech řady 67xx až 69xx + z nich překopané terezky. Vzhledem k tomu, že od č. 6716 byly dveře s šikmou kolejničkou origoš z výroby, tak předpokládám, že ta světlá guma je taky origoš.

Napsal: 24.1.2007 14:56
od trainzjohny
Ona to s ním byla vůbec pěkná jízda, díky zácpě u ND jsem se ve voze v podstatě bál, protože jsme od Anděla jeli ve třech a to tím že dva lidé vystoupili u divadla a jeden na Andělu. Já seděl zhruba uprostřed vozu a krytem v podlaze unikal na mokrou podlahu vzduch a krásně to bublalo (jak bystřina v horách) ale dlouhodobě to bylo k nevydržení, proto jsem se přesunul dopředu a tam tyhle dveře :cry: a to nepočítám tempo jízdy. Od ND do Řep cca 75 minut :( asi nemám rád sníh. :idea:

Re: Dveře 7223

Napsal: 24.1.2007 14:55
od Karotka
trainzjohny píše:Jak jsem dnes stál v motole v žižkovské 7223 upotala mojí pozornost jistá neschoda na prvních dveřích.
Pracovně jsem si to nazval, když pravá půlka neví jak vypadá levá. Nevím kde se stala chyba, ale zkuste najít rozdíl mezi levou a pravou půlkou.
Něčeho podobnýho jsem si všimnul před časem v 6864 (taky přední dveře), ale neměl jsem po ruce foťák.

Taky dost hrozně vypadá kombinace světlé a tmavé gumy držící sklo, ale zrovna si nevzpomenu na čísla vozů.

Napsal: 24.1.2007 14:51
od DavidD
No vypadá to hrozně,naštěstí ten vůz půjde za nedlouho na PO a tam to naši chlapci z dílen sladí. :wink:

Napsal: 24.1.2007 14:40
od Absolut
Vlastně asi staré T3 dveře budou mít i sklady v muzeu - 6336 a 6339.