Stránka 382 z 391

Napsal: 26.12.2006 21:17
od Hafan
Příklad byste si mohli vzít z naší evidence :D :
Úvodní strana: http://www.bmhd.cz/vozpark/evidence.php
T3: http://www.bmhd.cz/vozpark/vozp.php?ntyp=T3
:wink:

Evidence

Napsal: 26.12.2006 20:47
od Quetzalcoatl
Neplánuje se vytvořit kompletní evidenci pražských tramvají? Bylo by to velmi zajímavé a také dost náročné. Představoval bych si to asi takhle:

Kód: Vybrat vše

evč   typ      dodán      vyřazen   poznámky
0020  T6A2     ---        ---       Prototyp, zkoušen s 0021 a 0022
5092  T1       ???        2002      Havárie v r. 1972, dosazena skříň T3, přečíslován na 6092
6092  T1/3     ---        ---       Přečíslován z 5092 po výměně skříně
6329  T3       ???        1994      Rekonstrukce na T3R 8205
8178  T3RP.V   3Q.2006    ???       Papírově zrekonstruován z 8205
8205  T3R      1998       III.2006  Rekonstruován z 6239 v UDDP, papírová rek. na T3RP.V 8178
8342  T3R.P    ???        ???       Rekonstruován z 6092
9006  KT8D5    1989       1994      Havárie na Hloubětíně, šrot 3Q.1995
9114  14T      18.12.2006 ???
Samozřejmě by bylo možné přidat další sloupce, třeba sešrotován, možná i výrobní číslo.

Napsal: 26.12.2006 18:52
od Beatlesák
OT: http://metroweb.cz/diskuze/profile.php? ... file&u=417 nějak jsem si na to vzpoměl... přečtěte si hlavně karty. Kdo nechce nemusí.

Napsal: 18.12.2006 18:08
od Karotka
Město vidím veliké, jehož dráty hvězd se dotýkaj!
(mohl klidně říci František Křižík)

Napsal: 12.12.2006 9:20
od 6432
A už to neni ani na oficiálních stránkách hotlineru....tak nevim :twisted:

Napsal: 11.12.2006 15:44
od martyn
Ledy se asi hnuly. Dneska už na stránkých Ropidu po onom transferu ani zmínka...

Napsal: 11.12.2006 9:45
od DavidD
Určitě furt lepší než Hotliner.Ty jeho busy,to byla fakt ostuda.

Napsal: 11.12.2006 1:02
od Tom 11
No,tak spíš to bude ještě horší...Connex si totiž převezme i pár autobusů a zaměstnance :?

Napsal: 10.12.2006 23:20
od DJ LA DÉFENSE
demon píše:Souhlas ! Linka 165 v jeho podání je parodie na hromadnou dopravu osob. Jízdní řád je cár papíru a o nějaké garanci spojů nemůže být ani řeč.
Jo to máš pravdu, ale k těm jízdnim řádum, proč když byla výluka Řep, jely tři poslední desítky z Palmovky 23:40, 0:00 a 0:04!!! Proč nemohla ta poslední jet v 0:20, v depu by byla počítám kolem 1 hodiny, a to neni zase tak echt pozdě a lidem by to pomohlo, takhel to vypadá, že si z tebe dělaj *****...

Napsal: 10.12.2006 23:17
od demon
Tom 11 píše:Já s Connexem zrovna moc dobré zkušenosti nemám,zejména pak na lince 341... :?
Souhlas ! Linka 165 v jeho podání je parodie na hromadnou dopravu osob. Jízdní řád je cár papíru a o nějaké garanci spojů nemůže být ani řeč, klidně vynechají dva spoje a po celý den je nic nenahradí...

Napsal: 10.12.2006 23:08
od Tom 11
Já s Connexem zrovna moc dobré zkušenosti nemám,zejména pak na lince 341... :?

Napsal: 10.12.2006 23:02
od pawel
ovšem změna na connex - to je jako z bláta do louže, ne? i když pořád lepší ta louže.. :)

Napsal: 10.12.2006 22:51
od Tombus
Zatím neslavte, nákupní linky a NAD mu nejspíš zůstanou.

Napsal: 10.12.2006 21:47
od Mapl
Tentokrát je to definitivní. :)
Je to již oficiálně na http://www.ropid.cz Z:idea:

Napsal: 10.12.2006 18:41
od Káem
Petr píše:Dopravce Hotliner, s.r.o. zakončí dne 31. prosince 2006 svoji dosavadní činnost v provozování linek PID. Tyto linky bude od od 1. ledna 2007 zajišťovat pražská pobočka společnosti Connex. Zdroj: Ropid
Už asi desátý definitivní odchod. To už tu bylo... :-)