Napsal: 10.12.2006 21:47
Tentokrát je to definitivní.
Je to již oficiálně na http://www.ropid.cz
Je to již oficiálně na http://www.ropid.cz
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=23&t=645
Už asi desátý definitivní odchod. To už tu bylo...Petr píše:Dopravce Hotliner, s.r.o. zakončí dne 31. prosince 2006 svoji dosavadní činnost v provozování linek PID. Tyto linky bude od od 1. ledna 2007 zajišťovat pražská pobočka společnosti Connex. Zdroj: Ropid
O tom už tu básnil Good, takže už teď máš vážnou konkurenci...Tom 11 píše:Začínám přemýšlet o vlastním DP....
No,za 5-10 let se začnou vyřazovat T3...
Ach ta úleva....,ale taky trochu nostalgie.Petr píše:Dopravce Hotliner, s.r.o. zakončí dne 31. prosince 2006 svoji dosavadní činnost v provozování linek PID. Tyto linky bude od od 1. ledna 2007 zajišťovat pražská pobočka společnosti Connex. Zdroj: Ropid
Dopravce Hotliner, s.r.o. zakončí dne 31. prosince 2006 svoji dosavadní činnost v provozování linek PID. Tyto linky bude od od 1. ledna 2007 zajišťovat pražská pobočka společnosti Connex. Zdroj: Ropid9001 píše:Důvod?
Důvod?Tombus píše:Od 31.12. je Hotliner už jen jako nákupní linky .
Od 31.12. je Hotliner už jen jako nákupní linky .Tom 11 píše:No,za 5-10 let se začnou vyřazovat T3,takže by nastoupil Hotliner ?
Začínám přemýšlet o vlastním DP....Isidor píše:Pokud mám správné informace, tak nejpozději za pár (5?10?) let bude podle evropské legislativy město povinné umožnit i jiným dopravcům využívat kolejovou síť (nebo třeba trolejbusovou)...
To asi těžko. Tohle totiž zavání "znárodněním", ale v opačném gardu, hodně v úvozovkách. DP je akciová společnost jako celek, sám o sobě, v současné době vlastněný městem, nemusí tomu tak být věčně jelikož první krok k rozprodání byl vytvořen, právě tím, že se podnik převedl na a.s. Rozdíl mezi železnicí je ten, že kraje si objednávají a dotují místní dopravní obsluhu. A u koho? U toho, kdo je schopen zajistit nejmenší cenu, tou jsou na železnici zřejmě stále ČD. Jenže u koho si bude objednávat město dopravní obsluhu? No přece u toho dopravce, kterého vlastní tím je DP. Cizí dopravní podnik, nebude mít dotace, tudíž nikdo nepojede z Karláku na Lehovec za 40 Kč, když dotovaným dp to bude za 20. Aby mohla být konkurence na městské drážní síti, tak kroky:Isidor píše:Pokud mám správné informace, tak nejpozději za pár (5?10?) let bude podle evropské legislativy město povinné umožnit i jiným dopravcům využívat kolejovou síť (nebo třeba trolejbusovou)... přesně tak jako je (bude) liberalizována i železniční doprava, včetně mezinárodní.
Pokud mám správné informace, tak nejpozději za pár (5?10?) let bude podle evropské legislativy město povinné umožnit i jiným dopravcům využívat kolejovou síť (nebo třeba trolejbusovou)... přesně tak jako je (bude) liberalizována i železniční doprava, včetně mezinárodní.Quetzalcoatl píše:Je možné, aby se po pražských tram. tratích proháněli jiných dopravců, jako je tomu u ČD?
Domnívám se že ano. Ale co ekonomická stránka věci: Dopravce by musel lobbovat u ROPIDU, aby objednal dopravu také prostřednictvím něj, a tedy mu pak byly uhrazeny "ztráty" za provoz. Jinak by musel jezdit za tržní jízdné, a těžko předpokládat že by za 100 Kč jízdenku měl vozy plné kaštanstva, i kdyby měly první třídu, klimatizaci a občerstvení v ceně. A možná že by si město účtovalo i poplatek za ošoupání kolejí a zaclánění v zastávkách... Také kde by ty tramky garážovaly.Quetzalcoatl píše:Je možné, aby se po pražských tram. tratích proháněli jiných dopravců, jako je tomu u ČD?
To by nejspíš byla v oddělení "Slepé větve tramvajového vývoje" společně s maketami T3A,R,G a opravdovou RT6.Tom 11 píše:Taková představa: 14T v muzeu a po ulicích se prohání reko z T3R.P. (rok 2040)
<fikce>To by se mi líbilo. Pak ji zprovoznit, upravit a bude jezdit na tratích ČD jak CitySlon LIGHT. </fikce>Tom 11 píše:A co takhle koupit si RT6N1?
To by se pak mohla založit Obnovený Hotliner, aby si kaštani nezvykali na přílišnou modernu. Ale teď vážně. Je možné, aby se po pražských tram. tratích proháněli jiných dopravců, jako je tomu u ČD?[/quote]P_V píše:(protože kdyby ji dali i s papírama, mohli byste DP konkurovat Laughing )
No,ono se taky může stát,že na reko půjdou T3R.P.Quetzalcoatl píše:Teď není vhodná doba, ale stačí počkat až se budou masově vyhazovat T3M/SUCS. (Dojde-li k tomu někdy.) Bylo by pěkné dát to na podvozek od nálaďáku, namontovat motor a může se jezdit dalších několik let. Doufám, že to kromě nějakého kutila nikdo nevezme vážně, ať nám tady po sto letech nejezdí tétrojky jako autobusy DP.
Teď není vhodná doba, ale stačí počkat až se budou masově vyhazovat T3M/SUCS. (Dojde-li k tomu někdy.) Bylo by pěkné dát to na podvozek od nálaďáku, namontovat motor a může se jezdit dalších několik let. Doufám, že to kromě nějakého kutila nikdo nevezme vážně, ať nám tady po sto letech nejezdí tétrojky jako autobusy DP.trainzjohny píše:Z Prahy se už hezky (spíš tedy nehezky) dlouho nic nevyřadilo. Z Prahy neseženeš nic jiného než prorezlou kostru, z jejíž majitelky je T3R.PV