Karosák píše: ↑25.7.2020 15:25
Dotaz, především na piloty l. 18 a PA. Již poněkolikáté jsem měl z exilu linku 18, kterážto od PA na NBS nemá času nazbyt, jinak jí oj_ebe 11 od Spořilova, kterážto na NBS vyčkává do času. Jak nemilé pak bývá, když u Nuselské radnice zůstane ROV v bloku směr Horky >>
Inu náhoda je bl_ec, řekne si jeden. Jenže se mi to stalo již asi 4x a to v časech, kdy shora nic, kromě 18 nejelo
Nechával jsem si to pro sebe, že mám možná halušky z horka. Jenže teď mně dostal VO kolega, když se mi svěřil se stejnou zkušeností. Dnes prý 2x
Máme tedy tip na nějakou škodnou??
já sice nedobrovolně již přes dva roky TRAM neřídím, a skoro dva roky nejsem ani zaměstnancem DPP, ale nevěřím, že by někdo výhybku TRAM přestavoval ručně jen tak/pro nic/bezdůvodně = MÁM JEDINÉ LOGICKÉ VYSVĚTLENÍ PROČ VÝHYBKA ZA NUSELSKOU RADNICÍ DC BYLA POSTAVENA A ZABLOKOVÁNA VPRAVO SMĚR ZAST. HORKY ZC, ANIŽ BY MEZI SPOJI L.18 DC JELA Z PA JINÁ TRAM!
JSEM PŘESVĚDČEN, ŽE UVEDENÉ JE ZNAKEM ZÁVADY PŘIJÍMAČE ONÉ ROV = JEHO CITLIVOST JE VYSOKÁ A ROV PŘESTAVUJE VPRAVO NA SIGNÁL VYSÍLANÝ ROTIJEDOUCÍMI TRAM (l. 18 jede přes ROS za zast. NBS ZC vpravo), A SAMOZŘEJMĚ TRAM Z KONTAKTŮ ROV V PROTISMĚRU MÍJÍ POSLEDNÍ PŘESTAVOVACÍ/BLOKOVACÍ, A PRVNÍ ODBLOKOVACÍ, TAKŽE PROTISMĚRNOU VÝHYBKU PŘESTAVÍ A ZABLOKUJE, ale logicky ji nemůže odblokovat!
To, že uvedené Vás nenapadne, a hlavně pozorovanou závadu vůbec řešíte zde a nikoliv hlášením PDT akorát prokazuje mé dlouholeté přesvědčení, že v DPP je "něco špatně" - v tomto případě, že se ŘT bojí hlásit jimi pozorovanou nespávnou funkci traťového zařízení, a to protože možná tuší, že každé hlášení PDT se nesmyslně zapisuje do karty řidiče (tak jako i např. pády cestujících při výstupu/nástupu - jež rozhodně sotva nějak mohl ovlivnit či dokonce zavinit) nebo dokonce, že se bojí podezření, že se zbláznil!