Humor
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Humor
kdepak, pry vtvaru postavy a klativemu postoji, cimz jsem pry trochu podoben te soucasne nejvyse postavene osobe v CR, ktera je vrchnim velitelem armadyP_V píše:V čem spočívá humor, v tom olištovaném kabelu, zapojeném do zásuvky?
Re: Humor
Dalo by se přímo říci slovy Miloše Kopeckého: "vy krávo nebeská".egee píše:Vy teda aktivistku nazvete cvokem?Filip píše:No jo dneska dostane prostor v novinách každý cvok.
Ale tedy toto je hodně humorné
To její vystoupení i v TV není vůbec vtipné, humorné ale trapné ??
http://video.aktualne.cz/dvtv/cerna-hub ... 590604f2e/
Re: Humor
Vy teda aktivistku nazvete cvokem?Filip píše:No jo dneska dostane prostor v novinách každý cvok.
Ale tedy toto je hodně humorné
To její vystoupení i v TV není vůbec vtipné, humorné ale trapné ??
http://video.aktualne.cz/dvtv/cerna-hub ... 590604f2e/
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Humor
Za sebe musím napsat (zcela vážně) že grafické zpracování je na velmi vysoké úrovni.Filip píše:Návrhy kolegy MMM co se týče preference a tramvají v Praze se mi moc líbí.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2234
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Humor
Toto je také vtipné
http://hnijici.rajce.idnes.cz/MMM_traMMMvaje
Nicméně MMMilan byl oceněn po právu, zde je dílo:http://hnijici.rajce.idnes.cz/MMM_traMMMvaje
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Humor
"UŽIJTE SI RYCHLOST AŽ DOKONCE" = slogan z:
Kultovní reklamy: Kohákův „Rychlý pohřeb“ zatrhlo ministerstvo
http://ekonomika.idnes.cz/reklama-na-au ... nomika_fih
Kultovní reklamy: Kohákův „Rychlý pohřeb“ zatrhlo ministerstvo
http://ekonomika.idnes.cz/reklama-na-au ... nomika_fih
Poklidnou smuteční atmosféru hřbitovního průvodu rozpráší divoký dav. Pozůstalí se neurvale hrnou v rytmu balkánské dechovky, demolují svaté místo a mrští rakev do hrobu. Reklama Jakuba Koháka byla původně určena pro BESIP, ministr dopravy ji však zatrhl.
Nízkorozpočtový spot vznikl v roce 1998 v dílně agentury Leo Burnett. Autorsky se na ní podíleli Martin Pasecký, Jiří Pleskot a Martin Charvát, režie se ujal Jakub Kohák. Reklama vznikala bez nároku na honorář, přesto dosáhla zejména díky produkční společnosti Stillking Films profesionální kvality a sklidila řadu cen na festivalech. Na tuzemské soutěži Louskáček získala hlavní cenu Grand Prix a další tři ocenění, bodovala i na mezinárodním festivalu Golden Drum nebo na evropském festivalu Epica.
Přitom původní zadavatel BESIP tuto kampaň, čítající i tiskové inzeráty nebo roadshow na autosalonu v Brně, hodil přes palubu. Do všeobecného povědomí se dostala díky televizní reklamě teprve jako spot, propagující Ústřední automotoklub, který zajišťuje asistenční služby pro motoristy.
„Tehdejší ministr návrhy celé kampaně schválil včetně scénáře televizní reklamy, nicméně když ji uviděl hotovou, rozhodl, že je příliš kontroverzní a že se pod hlavičkou BESIPu vysílat nebude. Pro BESIP se tak uskutečnila jen akce na Autosalonu v Brně a vyšlo několik tiskových inzerátů. Pak byla celá kampaň zastavena,“ vzpomíná Martin Charvát.
................