Humor
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Humor
Jasně, už rozumím, tedy vadí ti to, o čem tu psal Petr. No na jednu stranu je fakt že jako zástupce nějaké instituce (a ne malý) by měl své odpovědi formulovat jaksi korektněji.
Jenže potom co napsat jako odpověď na stížnosti (bez urážky) typu "úplně blbé"? Něco ve smyslu že si váží jakýchkoli podnětů z řad cestující veřejností, avšak vzhledem ke skutečnosti že pisatel jaksi opomněl uvést o co šlo, s lítostí mu oznamujeme že jeho přání nemůžeme vyhovět k jeho spokojenosti? Nebo tak něco.
Jenže potom co napsat jako odpověď na stížnosti (bez urážky) typu "úplně blbé"? Něco ve smyslu že si váží jakýchkoli podnětů z řad cestující veřejností, avšak vzhledem ke skutečnosti že pisatel jaksi opomněl uvést o co šlo, s lítostí mu oznamujeme že jeho přání nemůžeme vyhovět k jeho spokojenosti? Nebo tak něco.
Re: Humor
OMH: Ne, já nejsem uraženej, v podstatě použil má slova, nic novýho nevymyslel, takže žádnej vyjímečnej spisovatel neni. Já poukazoval na to, že vypotil právě takovou odpověď, jakou vypotil a že jako šéf marketingu, by měl především používat hlavu. Jak správně napsal Atreid - nešlo o to, ukázat, kdo je vtipnější. Jeho odpověď mě, jako potenciálně naštvaného klienta absolutně neuklidnila, naopak, kdybych byl vznětlivý, spíše by mě nas...štvala.
Kdybych takovoudle ironickou odpověď napsal já, nějakému stěžovateli, který "dobíhal dvěstě metrů a těsně před nosem jsem mu zavřel dveře", byla by to pozvánka k podnikové psycholožce a možná i pozvánka na kobereček...
Kdybych takovoudle ironickou odpověď napsal já, nějakému stěžovateli, který "dobíhal dvěstě metrů a těsně před nosem jsem mu zavřel dveře", byla by to pozvánka k podnikové psycholožce a možná i pozvánka na kobereček...
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Humor
Když jsem čet ten nadpis, chvíli jsem váhal, jestli bdím anebo už spím po jedenáctihodinové směně...vlakoň píše:Máme se tu ještě prima
http://zpravy.idnes.cz/cinane-cekaji-v- ... anicni_btw
Re: Humor
Máme se tu ještě prima
http://zpravy.idnes.cz/cinane-cekaji-v- ... anicni_btw
http://zpravy.idnes.cz/cinane-cekaji-v- ... anicni_btw
Re: Humor
Když někdo hraje machra, jak je dobrej a vtipnej, měl by se umět přenést přes to, že nemusí být nejlepší a že ho může někdo překonat a může bejt taky vtipnej:)
A né být uražený (teď myslím všeobecně i ostatní přispívající), že pan Drápal nenapsal konkrétní odpověď na nekonkrétní dotaz.
Atreid: I naštvanej člověk ve stížnosti řekne, co mu vadí, konkrétní případ, který ho naštval (ať už měl, či neměl pravdu, ale řekne ho - to se tady nestalo)
A né být uražený (teď myslím všeobecně i ostatní přispívající), že pan Drápal nenapsal konkrétní odpověď na nekonkrétní dotaz.
Atreid: I naštvanej člověk ve stížnosti řekne, co mu vadí, konkrétní případ, který ho naštval (ať už měl, či neměl pravdu, ale řekne ho - to se tady nestalo)
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Humor
Naprostej souhlas.Atreid píše:Ja myslím, že pan Drápal si obdiv rozhodně nezaslouží, protože prostě neodolal pokušení být za frajera a zachoval se zcela neprofesionálně...
9001: Jsem stopro přesvědčenej, že kdyby si tímhle stylem kdokoliv dovolil odpovědět na tvou stížnost, byl by oheň na střeše. Ovšem takhle...
Re: Humor
Ja myslím, že pan Drápal si obdiv rozhodně nezaslouží, protože prostě neodolal pokušení být za frajera a zachoval se zcela neprofesionálně.
Chemikův dopis byl ironický, bez popisu konkrétních problémů a jejich příkladů a prostě nenaplňoval ideály konstruktivní kritiky. Jasně. A co? Nespokojení klienti jsou už takoví. Nadávají, vztekají se, kříčí atd. Chemik byl ironický a ani neurážel. Jen opravdu malá část stížností, která přijde na různá call centra atp. vykazuje známky klidné logiky, strukturovaný popis problému atd. Lidé, kteří na stížnosti klientů odpovídají jsou na to, v klientsky orientovaných společnostech, trénovaní, aby se nenachali vyprovokovat a "neopláceli". Nespokojený klient, i když je to třeba vtipálek nebo hrubián je prostě pořád nespokojený klient. Takže asi nejde o to, ukázat, že já jsem taky vtipný, a že taky znám hodně silných slov, ale spíš o to udělat z našvaného klienta spokojeného (a budoucího zákázníka). Často k tomu stačí jen schopnost trpělivě to vyslechnout a slušně odpovět, i když se většinou nezmění nic. Tohle pan marketingový šéf naprosto nezvládl a Chemik je zjevně jeho odpovědí spíš dotčen, než uklidněn. Takže pan Drápal je možná vtipný, ale svou práci dělá špatně...
Chemikův dopis byl ironický, bez popisu konkrétních problémů a jejich příkladů a prostě nenaplňoval ideály konstruktivní kritiky. Jasně. A co? Nespokojení klienti jsou už takoví. Nadávají, vztekají se, kříčí atd. Chemik byl ironický a ani neurážel. Jen opravdu malá část stížností, která přijde na různá call centra atp. vykazuje známky klidné logiky, strukturovaný popis problému atd. Lidé, kteří na stížnosti klientů odpovídají jsou na to, v klientsky orientovaných společnostech, trénovaní, aby se nenachali vyprovokovat a "neopláceli". Nespokojený klient, i když je to třeba vtipálek nebo hrubián je prostě pořád nespokojený klient. Takže asi nejde o to, ukázat, že já jsem taky vtipný, a že taky znám hodně silných slov, ale spíš o to udělat z našvaného klienta spokojeného (a budoucího zákázníka). Často k tomu stačí jen schopnost trpělivě to vyslechnout a slušně odpovět, i když se většinou nezmění nic. Tohle pan marketingový šéf naprosto nezvládl a Chemik je zjevně jeho odpovědí spíš dotčen, než uklidněn. Takže pan Drápal je možná vtipný, ale svou práci dělá špatně...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Humor
A myslíš, že někdo vzal tvoji stížnost někdo bral vážně? Možná by se chtělo zamyslet nad tím, než někam oficálně napíšeš.
Jinak si stojím za tím, že pan Drápal odpověděl adekvátně a přesně na úrovni položeného dotazu. Jakou cenu měla tvá přípomínka? Nulovou. Ted se spíš tobě smějou na ROPIDu.
Co z toho plyne? Klesnul si na úroveň té paní, která si stěžovala na tebe. Gratuluji.
Jinak si stojím za tím, že pan Drápal odpověděl adekvátně a přesně na úrovni položeného dotazu. Jakou cenu měla tvá přípomínka? Nulovou. Ted se spíš tobě smějou na ROPIDu.
Co z toho plyne? Klesnul si na úroveň té paní, která si stěžovala na tebe. Gratuluji.
Re: Humor
Ale jdi, tuhle na mě přišla stížnost, zcela neopodstatněná, napsaná v podobné stylu, jako můj dopis ROPIDu. Ani v nejmenším mě nenapadlo napsat vyjádření v tomtéž stylu, jaký použil stěžovatel. A nutno podotknout, že té stížnosti se dlouho smál každý, kdo jí četl. Byla totiž opravdu vtipná.9001 píše:Já jsem neřekl, že to udělá po každé, ale kdo z Vás je schopen zde přiklepnout, že vždy se zachoval 100% k zákazníkovi i když to byl naprostý ....
O tomhle to celé je. Ty ses zachoval jako tydýt a podle toho k tobě bylo přistupováno.
Má odpověď na tu stížnost ironická nebyla...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Humor
Já jsem neřekl, že to udělá po každé, ale kdo z Vás je schopen zde přiklepnout, že vždy se zachoval 100% k zákazníkovi i když to byl naprostý ....chemik87 píše:Toníku, jediné, co přiznám je, že mě hul žlučí.
Bobík: Tam by taková společnost neměla svého zákazníka, odběratele, klyjenta, posílat ani slušně. Nikdy!
9001: Pochybuju, že je Petr z těch, co na dotaz cestujícího na Andělu, kdy pojede šestka odpoví, že až v září, či podobné vtipnosti.
O tomhle to celé je. Ty ses zachoval jako tydýt a podle toho k tobě bylo přistupováno.
Re: Humor
Toníku, jediné, co přiznám je, že mě hul žlučí.
Bobík: Tam by taková společnost neměla svého zákazníka, odběratele, klyjenta, posílat ani slušně. Nikdy!
9001: Pochybuju, že je Petr z těch, co na dotaz cestujícího na Andělu, kdy pojede šestka odpoví, že až v září, či podobné vtipnosti.
Bobík: Tam by taková společnost neměla svého zákazníka, odběratele, klyjenta, posílat ani slušně. Nikdy!
9001: Pochybuju, že je Petr z těch, co na dotaz cestujícího na Andělu, kdy pojede šestka odpoví, že až v září, či podobné vtipnosti.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Humor
Abychom mohli inženýra Filipa pověsit na nejbližší tramvajový sloupek, tak dovolím přidat obžalobu, že je to ta kujva, která před svým úprkem z DP do teplého místa vymyslela projekt "Slušný řidič" i to směšné desatero...BerryML píše:Opravdu? Odpověd ve stylu my jsme samozvaní vládci Prahy, kteří se rekrutovali z odpadu DP, jsme se shodli na tom, že kaštani nám můžou víte co, se mi za veřejný peníze zdá fakt dosti ubohá. Ač napsané sarkasticky ve stylu dotazu je sdělení jasné...
Doufám, že tu ironii všichni pochopili
- BerryML
- Uživatel
- Příspěvky: 438
- Registrován: 27.3.2008 16:25
- Bydliště: Oni za to nemůžou, to je fáma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Humor
Opravdu? Odpověd ve stylu my jsme samozvaní vládci Prahy, kteří se rekrutovali z odpadu DP, jsme se shodli na tom, že kaštani nám můžou víte co, se mi za veřejný peníze zdá fakt dosti ubohá. Ač napsané sarkasticky ve stylu dotazu je sdělení jasné...