Mno, přečti si ten dokument. Samonosná ocelová trubka na pilířích o rozponu 30 m bez kompenzace průhybu - bude to za jízdy pěkně drncat, stačí jen velmi malý průhyb a vagón se bude naklepávat na příjemných 10 Hz. V trubce je vakuum 100 Pa, ale jezdí to na vzduchovém polštáři a má to tryskový pohon, kvůli kterému si ten vůz musí vakuum opět stlačovat na 10 kPa. Kompresor žere 350 kW, ale energie se do vozu nijak nepřivádí, musí si vozit baterky. Ten vzduch se při stlačování musí chladit, a to vodou, kterou si vůz veze s sebou, vzniklou páru ale nemůže vypouštět ven, musí ji taky skladovat. Samotný tryskový pohon nestačí, a tak je tam místy ještě lineární elektropohon. Aby se kotva vozu na milimetr přesně trefila do mezery ve statoru, musí tam být nějaký blíže neupřesněný stabilizační systém. Nějak jsem tam nenašel, kde se vezme vzduch pro cestující, jen ke konci je zmínka že vůz si veze zásobu stlačeného vzduchu. Pro případ úniku vzduchu z vozu jsou tam kyslíkové masky... to jaksi stačit nebude, při tak nízkém okolním tlaku se nedá dýchat ani kyslík. Při nějakém zádrhelu se bude nouzově brzdit - JAK (prý "mechanicky"), a aby to brzdění nezničilo trubku nadobro. Co vůbec není řešeno, jak udržet ten 30s interval v celé trase, aby se vozy nesrazily, a rozestup zachovat i při situaci zastavení... pokud to četl někdo např. z ažd, jistě mu vstávaly vlasy hrůzou...piskvorrr píše:Což kdekdo při jejich zrodu říkal o Paypalu, Tesla Motors i SpaceX.
Neříkám že je to nemožné, ale právě řešit "detaily" bude nejobtížnější a sežere daleko víc peněz, než samotná stavba.