Však ta tramvaj taky nikam nejededemon píše:Tohle už musí být pro motory smrtící.
Humor
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Re: Humor
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Humor
Tohle už musí být pro motory smrtící.Štěpán píše:Nevíte, jakou hloubku zvládne T3?
Ale možná jsou T3SU odolnější než ostatní.
Osobně bych se vyjma stahováku pantografu ničeho nedotýkal a ze dveří skákal šipku...
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Humor
Dovedeš si představit zděšení kaštanů, kdyby pokojně seděli na sedačce a teď by jim pod nohama vytryskl gejzír? Che che chéé, vidět a zemřítadmirak píše:Z odtokových kanálků by se stali fontánky.
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Humor
Hmm, tak mě jen tak napadlo, jak by se s tímhle poprala 14TŠtěpán píše:Nevíte, jakou hloubku zvládne T3? Ale možná jsou T3SU odolnější než ostatní.
Re: Humor
Nevíte, jakou hloubku zvládne T3?
http://de.fishki.net/picsw/072007/17/tver/tn.jpg
http://de.fishki.net/picsw/072007/17/tv ... er_236.jpg
http://de.fishki.net/picsw/072007/17/tv ... er_195.jpg
Ale možná jsou T3SU odolnější než ostatní.
http://de.fishki.net/picsw/072007/17/tver/tn.jpg
http://de.fishki.net/picsw/072007/17/tv ... er_236.jpg
http://de.fishki.net/picsw/072007/17/tv ... er_195.jpg
Ale možná jsou T3SU odolnější než ostatní.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Humor
Což o to, "detailů" jimiž se nechtěli zabývat z rozličných důvodů tam chybí spousta, já se ale děsím jiné věci - že v tak krátkém úseku jaký je mezi řekou a stoupáním na Trojské jsem napočítal (jen co je vidět) hned 3 - slovy tři - světelné křižovatky. Aneb ať žije plynulost dopravy. Zřejmě to nešlo řešit mimoúrovňově (asi by se počmáralo moc papíru).
-
- Uživatel
- Příspěvky: 6
- Registrován: 11.6.2008 17:40
- Bydliště: Na konci světa na Barrandově
- Kontaktovat uživatele:
Re: Humor
1. Koleje na holešovické straně "do nikam"P_V píše:Bylo by ještě pochopitelné, že vizualizátor kancelářské stavby prd rozumí dopravnímu zařízení a vizualizuje ho stejně naivně, jako jej vnímá. Ale na pováženou je, když je podobně nedomyšlená vizualizace dopravní stavby. Najděte aspoň 5 nesmyslů.
2. SSZ pro IAD, ale ne pro tram
3. v připojovacím pruhu od tramvajové tratě směr Pelc-Tyrolka jde levý pruh bez jakéhokoliv označení do pravého pruhu z tunelu
4. opakované portály s návěstmi před křižovatkou na cca 75 metrech
5. přechody pro chodce nemají naváděcí a vodící linie pro osoby s omezenou orientací
6. VDZ končí na holešovické straně stejně jako koleje těsně za mostem, možná předně na dilataci
7. chodníky "do nikam", z mostu se nedá pomocí chráněních míst dostat k zkušebnímu ústavu, byť až na úroveň tunelu jou přechody
8. Po Trojské budou stejně jako na Smíchově jezdit nejspíš akumulátorové tramvaje, nebo motorové vozy, další možnost je spodní napájení alá Karlův most
Re: Humor
Bylo by ještě pochopitelné, že vizualizátor kancelářské stavby prd rozumí dopravnímu zařízení a vizualizuje ho stejně naivně, jako jej vnímá. Ale na pováženou je, když je podobně nedomyšlená vizualizace dopravní stavby. Najděte aspoň 5 nesmyslů.
- carnero
- Uživatel
- Příspěvky: 69
- Registrován: 18.9.2008 10:46
- Bydliště: Skoro na konci nové sedmičky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Humor
Jasné, to máš pravdu. Ale když něco dělám, tak pořádně. I reklamu na to. Ale zase je také pravda, že ta reklama často odpovídá - ty budovy jsou stejně nedodělané, nedomyšlené a celkově zmrvené. Osobně mi přijdou i ty "nepodstatné" detaily zajímavé a svědčící o péči věnované projektu.Bobik píše:Ale pánové, pro developera je podstatný aby vyniklo jak naprosto úžasnej, skvělej a bezkonkurenční je ten jeho barák. To ostaní je jenom jakási omáčka aby nevypadalo blbě že to stojí uprostřed pustiny. A krom toho, ti co si mohou dovolit něco v tom baráku pronajmout rozhodně nejezdí "sockou". :) Že to vypadá směšně je nakonec jedno i developerovi, hlavně že vydělá.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 6
- Registrován: 11.6.2008 17:40
- Bydliště: Na konci světa na Barrandově
- Kontaktovat uživatele:
Re: Humor
Na oné vizualizaci je hovadin vícero, napříkad jakási bílá cikcak čára (myšleno asi V12e, ale ta se takto použít nesmí) místo vodorovného značení V11a u BUS zastávky a V12 za stínem před zastávkou, V4a navádějící doprostřed neoznačeného ostrůvku (bez Z2, popřípadně značky C4a a Z4b), "tramvajová zastávka" směr Anděl je bez označníku, ikdyž výstupní zastávka BUS má označník (ale ne Pražský - 1. vizualizace), na první vizualizaci je trolej, ale pro změnu schází kolejový oblouk směr Hlubočepy, co se týká tramvaje, tak to bude akumulárorový nebo spíše motorový vůz pro levostrannou jízdu, nejspíše zapůjčený z Anglie. První vůz má náznak nějaké výfukové soustavy nad předposledním oknem.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Humor
Ale pánové, pro developera je podstatný aby vyniklo jak naprosto úžasnej, skvělej a bezkonkurenční je ten jeho barák. To ostaní je jenom jakási omáčka aby nevypadalo blbě že to stojí uprostřed pustiny. A krom toho, ti co si mohou dovolit něco v tom baráku pronajmout rozhodně nejezdí "sockou". Že to vypadá směšně je nakonec jedno i developerovi, hlavně že vydělá.