Stránka 72 z 201

Re: Humor

Napsal: 10.9.2013 19:55
od MM-Mikulovsky
http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=13091019652 - mám takový pocit (dle šikmých/nájezdových obrubníků), že někdo nerozezná vydlážděná parkovací stání od chodníku :lol: :lol: :lol: #-o

Re: Humor

Napsal: 10.9.2013 14:47
od P_V

Re: Humor

Napsal: 07.9.2013 22:16
od HOnzula

Re: Humor

Napsal: 07.9.2013 20:43
od MM-Mikulovsky
Řidič zapomněl, že po schodech to s autem nejde. :lol: :lol: :lol:
http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=13090719491

Re: Humor

Napsal: 06.9.2013 12:55
od Karosák
9001: Nadával za vinu jo? :-D Zrovna od Tebe to sedne. Řidič má přizpůsobit jízdu stavu komunikace a i kdyby to nebylo nikde napsaný tak je to logický. Prostě jantar a hotovo :-P

Re: Humor

Napsal: 06.9.2013 9:47
od Fořtík
von Špilberk píše:Až tam vjede nějaká vládní kolona, to bude teprve sranda. :D 8-[ I když tohle taky vypadá na nějakého papaláše. :-k
Škoda, že neni vidět značka, tipoval bych nějakou 3A3 6886 a podobné. 8-)

Re: Humor

Napsal: 06.9.2013 9:01
od von Špilberk
Až tam vjede nějaká vládní kolona, to bude teprve sranda. :D 8-[ I když tohle taky vypadá na nějakého papaláše. :-k

Re: Humor

Napsal: 06.9.2013 8:11
od 9001
V tom bordelu a super značení bych jim to za vinu moc nedával... když tam člověk jede poprvý, tak to je dobrý hlavolam

Re: Humor

Napsal: 06.9.2013 0:25
od MM-Mikulovsky
Fotku jsem pořídil dnes na Evropské v ranních hodinách. Asi si to chtěli hoši zkrátit, ale nějak jim to nevyšlo.
http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=13090519451

Re: Humor

Napsal: 02.9.2013 2:09
od MM-Mikulovsky
zadní "kupé" oddíl v 15T je dokonalý pro přepravu dvou prázdných EURO palet :lol: :lol: :lol: - http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=13090119347

Re: Humor

Napsal: 31.8.2013 12:35
od P_V
Láďa píše:On to až tak humor není, ale podání mi trochu humorné přijde. :)
Bratislavská MHD používa autobusy, ktoré vykazujú vady.
1) Že ho řidič nevyloučil, za hlučný provoz akustického zařízení.
2) Blábolil zcela nekonkrétně, bez rozvádění co je vadné a jak to ohrožuje.
Inu politik.

Re: Humor

Napsal: 31.8.2013 11:39
od 9001
Co na to říct... Týpek to trochu přehání... SORy nejsou dokonalé, ale když v Praze měly pár nehod, tak to vždy dopadlo dobře a ne že by se autobus nějak výrazně poškodil...

Re: Humor

Napsal: 31.8.2013 1:11
od Láďa
On to až tak humor není, ale podání mi trochu humorné přijde. :)
Bratislavská MHD používa autobusy, ktoré vykazujú vady.

Re: Humor

Napsal: 29.8.2013 9:12
od P_V
Lineární elektromotor je tam jen jako booster při urychlování. Píšou tam, že úseky vybavené lineárním pohonem budou jen v místech změny rychlosti, délky několik km, právě proto aby to nebylo tak drahé jako při magnetickém nadnášení. Zbytek cesty si to asi bude udržovat rychlost tím foukáním.
P.S. aha, ve vysokorychlostních úsecích má být lineární pohon zopakován každých 100 km. Tak to bude zajímavá jízda, každých několik minut přijde hrc a zrychlení na 1G :)

Re: Humor

Napsal: 29.8.2013 9:03
od piskvorrr
P_V píše:
piskvorrr píše:Což kdekdo při jejich zrodu říkal o Paypalu, Tesla Motors i SpaceX.
Mno, přečti si ten dokument. Samonosná ocelová trubka na pilířích o rozponu 30 m bez kompenzace průhybu - bude to za jízdy pěkně drncat, stačí jen velmi malý průhyb a vagón se bude naklepávat na příjemných 10 Hz. V trubce je vakuum 100 Pa, ale jezdí to na vzduchovém polštáři a má to tryskový pohon, kvůli kterému si ten vůz musí vakuum opět stlačovat na 10 kPa. Kompresor žere 350 kW, ale energie se do vozu nijak nepřivádí, musí si vozit baterky. Ten vzduch se při stlačování musí chladit, a to vodou, kterou si vůz veze s sebou, vzniklou páru ale nemůže vypouštět ven, musí ji taky skladovat. Samotný tryskový pohon nestačí, a tak je tam místy ještě lineární elektropohon. Aby se kotva vozu na milimetr přesně trefila do mezery ve statoru, musí tam být nějaký blíže neupřesněný stabilizační systém. Nějak jsem tam nenašel, kde se vezme vzduch pro cestující, jen ke konci je zmínka že vůz si veze zásobu stlačeného vzduchu. Pro případ úniku vzduchu z vozu jsou tam kyslíkové masky... to jaksi stačit nebude, při tak nízkém okolním tlaku se nedá dýchat ani kyslík. Při nějakém zádrhelu se bude nouzově brzdit - JAK (prý "mechanicky"), a aby to brzdění nezničilo trubku nadobro. Co vůbec není řešeno, jak udržet ten 30s interval v celé trase, aby se vozy nesrazily, a rozestup zachovat i při situaci zastavení... pokud to četl někdo např. z ažd, jistě mu vstávaly vlasy hrůzou...
Neříkám že je to nemožné, ale právě řešit "detaily" bude nejobtížnější a sežere daleko víc peněz, než samotná stavba.
Dokument jsem četl; pokud z toho někdo pochopil "tryskový pohon", tak ho četl velmi zběžně (kompresor a ""tryskový pohon"" je tam kvůli odporu vzduchu, ne jako pohon - ten obstarává ten lineární elektromotor).