Stránka 85 z 201
Re: Humor
Napsal: 13.11.2012 11:53
od von Špilberk
Absolut, P_V: Zapomněli jste napsat, že tato diskuze je smyšlená, a jakákoliv podobnost se skutečnými ději v Praze je zcela neúmyslná a náhodná.
Re: Humor
Napsal: 13.11.2012 7:44
od 9001
http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=12111212040
Ono jsou tam samé lepší kusy... Jestli má fotograf řidičák, tak bych ho na místě sebral...
Re: Humor
Napsal: 12.11.2012 22:40
od Absolut
P_V: A pro jistotu by tam měl být ráno dohled Městské Policie.
Re: Humor
Napsal: 12.11.2012 22:21
od MM-Mikulovsky
Kdypak to asi jede? http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=12111212039 - To viditelně vypadá, že zase jednou nějaký "vtipálek" otočil "plachtu" (fólii) se ZJŘ ven zadní stranou (ale dovnitř viditelně směřují všechny ZJŘ) a nějaký "trouba" v Metru autorovi takové fotky "sedl na lep"!
Re: Humor
Napsal: 12.11.2012 21:06
od P_V
Dále by to chtělo detekci chodců a výstražná blikátka ve vozovce. A detekci automobilů s preferencí autobusů a koordinaci s přilehlými křižovatkami. Kamerový systém pro dispečerský dohled. Přisvětlení dvěma extra sloupy VO. Samozřejmě to musí být obehnáno červenobílým trubkovým zábradlím, aby někdo nepřecházel vedle.
Re: Humor
Napsal: 12.11.2012 17:34
od Absolut
Jasně, cyklopruh je nutný. A signalizace musí mít pípátko pro nevidomé, a to i ta cyklistická, pro nevidomé cyklisty.
Re: Humor
Napsal: 12.11.2012 16:45
od P_V
Absolut píše:Možná by se tam kromě semaforu měl udělat taky dělící ostrůvek a retardéry pro auta.
Přiklonil bych tam na pár metrů ze sousední vozovky cyklopruh. Přechod by byl dělený podélně půl pro cyklisty. Samozřejmě by každá půlka měla svou signalizaci na tlačítko. A nesmíme zapomenout na vkusný betonový pomníček s cedulí, že dílo bylo pořízeno za finančního přispění EU fondu "Nesmyslnost".
Re: Humor
Napsal: 12.11.2012 14:51
od Absolut
Možná by se tam kromě semaforu měl udělat taky dělící ostrůvek a retardéry pro auta.
Re: Humor
Napsal: 12.11.2012 10:56
od von Špilberk
http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=12111212007
U tohoto přechodu doporučuji urychleně vybudovat semafor. Aby se tam něco nestalo
Re: Humor
Napsal: 11.11.2012 20:08
od MM-Mikulovsky
9001 píše: ... Nepsal si náhodou, že první pokusy byly tvoje práce?
Obyčejné, vypnout/zapnout a snad (už si nejsem přesně jist) i elektricky (jde to ještě ručně "klikou") stáhnout/zvednout PTG, ale TRAM stále poté (při příjezdu složek) reagovala = signalizovala závadu "bez sítě".
Složky většinu určitě bez úspěchu zopakovaly, tak následně TRAM opět vyply a "šli" do různejch jističů, ručního odpojovače baterie apod. - TRAM pak už zapnout nešla, tak se kuplovalo a ručně odbržďovalo a sunulo na Výstaviště. Tam jiné složky po chvíli napadlo s tím "si hrát" a chtěli zopakovat co se s TRAM dělalo "původně" - dokázal jsem popsat pořádně jen své úkony. Pak je napadlo ručně ztáhnout PTG a TRAM ručně tzv. uzemnit/odzemnit a následně se povedlo vytáhnout PTG elektricky, TRAM "nahodit" a odjet.
Re: Humor
Napsal: 11.11.2012 18:17
od 9001
Špatná formulace. 2x8tun.
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006091501
Nepsal si náhodou, že první pokusy byly tvoje práce?
Re: Humor
Napsal: 11.11.2012 17:46
od MM-Mikulovsky
9001 píše: To říká ten pravý, který naprosto sofistikovaně odpálil 15T na Právnické fakultě... V Liberci zvedají wanu nosníky na 16 tun a přitom má vahu lehce přes 20 a nikdy jim nespadla...
Zametl bych se před vlastním prahem a pak kritizoval.
Cože jsem provedl s 15T na Právnické fakultě?
Jestli mne paměť neklame - bylo to s "pokusnou" 9207 cca v 0:30 o poslední Silvestrovské noci (vlastně teda již na letošní Nový rok) a co se stalo bylo, že pro závadu PTG (+ přímo nadupanej salón + zastavení kvůli zácpě IAD a jedno zleva se mi "narvané" OA před čumák)
jsem uvázl v oblouku bez "šťávy".
Navíc přes opakované vyjádření mého podezření na nedosažení PTG v místě na TV (z "chování" oné TRAM během celého dne tam mne i předchozímu-"dopolednímu" řidiči), tak za tmy ten malý "nedosah" PTG na TV nebyl viditelný a příslušnými složkami mi proto nebyla věřena příčina problému (a jeho nejjednodušší vyřešení = vytlačení TRAM o pouhých pár metrů z oblouku).
Po (vše/ne)možných pokusech "příslušných složek" TRAM sice totálně "zdechla" a byla sunuta jako "mrtvola" do obratiště Výstaviště, ale už tam "se chytla" a vlastní silou odjela do vozovny, kde na žádnou závadu nepřišli a několik dalších týdnů (ne-li měsíců) byla opakovaně znova nasazována na jízdy s cestujícími. Avšak až asi již po třetí přesně tato TRAM někde uvázla bez "šťávy", tak Brejšín konečně uvěřil mnou odpočátku označované závadě a začal prověřovat její PTG - výsledek byl, že PTG byl vadně repasovaný první PTG prototypového vozu 9200, který jej ztrhl na Trojském mostě.,
Takže "odpálit" = zničit jsem na 15T rozhodně osobně naprosto nic neudělal - mohlo by se jedině uvažovat, že to málem udělaly "příslušné složky", jenž mi jsou nadřazeny a já nemám právo jim bránit v jejich činnosti - jediné co smím, je odmítnout provedení toho co se mi "nezdá", i kdyby mi to milionkrát přikázali, ale jejich i "vadnému" konání mohu skutečně jen přihlížet. Ovšem nakonec se viditelně, i přes dočasné zhoršení stavu TRAM, ani "vadným" postupem "příslušných složek" na oné TRAM nic nezničilo = "neodpálilo", protože ta TRAM ještě poté ujela stovky - spíše tisíce kilometrů!
PS: Liberec "nosníky" = více kusů + "na 16t" - není jen jeden = nemají náhodou na zvedání wany o 20t stále naddimenzováno minimálně o 10t?
Re: Humor
Napsal: 11.11.2012 17:09
od 9001
MM-Mikulovsky píše:chemik píše:dost břídký humor, Milane!
ale to fakt museli dělat "Pat a Mat"
- jinak by se to nemohlo stát
To říká ten pravý, který naprosto sofistikovaně odpálil 15T na Právnické fakultě... V Liberci zvedají wanu nosníky na 16 tun a přitom má vahu lehce přes 20 a nikdy jim nespadla...
Zametl bych se před vlastním prahem a pak kritizoval.
Re: Humor
Napsal: 11.11.2012 15:20
od MM-Mikulovsky
chemik píše:dost břídký humor, Milane!
ale to fakt museli dělat "Pat a Mat"
- jinak by se to nemohlo stát
Re: Humor
Napsal: 11.11.2012 2:00
od chemik
dost břídký humor, Milane!