Stránka 6 z 184

Re: Humor

OdeslatNapsal: 18.3.2018 17:06
od von Špilberk
https://echo24.cz/a/S76HY/obrazem-krndovat-prahou-a-ze-zizkova-jedine-letadlem-zoufali-lide-vtipkuji-o-kolabujici-doprave
„krndovat“ Z:arrow: znamená to doslova „popojíždět ulicemi ucpanými kvůli nesystémovým a nepromyšleným uzavírkám, budování cyklopruhů a slučování pruhů“

Re: Humor

OdeslatNapsal: 14.3.2018 13:22
od von Špilberk

Re: Humor

OdeslatNapsal: 13.3.2018 14:51
od von Špilberk
https://www.novinky.cz/domaci/466020-dolinek-ke-kolapsu-na-zizkove-do-tydne-to-snad-vyresime-doprava-v-praze-je-funkcni.html
Krnáčová Novinkám předběžně přislíbila, že se na dopravní komplikace na Žižkově vyrazí podívat osobně.

:wink:

Re: Humor

OdeslatNapsal: 11.3.2018 9:46
od P_V
Jj, nic voliče nepotěší jako argument "co byste chtěli, vždyť támhle se mají ještě hůř". :)

Re: Humor

OdeslatNapsal: 11.3.2018 7:59
od von Špilberk

Re: Humor

OdeslatNapsal: 02.3.2018 15:27
od von Špilberk
Detašované kancelářské pracoviště JPT ve smyčce Levského:

Re: Humor

OdeslatNapsal: 23.2.2018 10:41
od von Špilberk
@3644 =D>

Re: Humor

OdeslatNapsal: 22.2.2018 23:37
od Bobik
:lol: 8-) :lol:

Re: Humor

OdeslatNapsal: 22.2.2018 16:10
od ZXS91
Hitler se dozvěděl o uzavření Libeňského mostu

Doufám, že to tu ještě nebylo, já se výborně bavil :D

Re: Humor

OdeslatNapsal: 21.2.2018 14:34
od mart337
No, 137 jezdí, ale až nahoře u Jinonický. A mezi Radlickou a Jinonickou jede jen noční autobus a stanice tam žádná není. Fakt je ten, že je tam jen pár starejch baráků a nějaká ta stará tovární zástavba, ale už se tam taky staví a za nějakou dobu podle mne padne i ten zbytek původní zástavby a bude to zralý na nějakou tu dopravu i tady. Tak jsem reagoval na to, že by případně šlo místo tram poslat nahoru trolejbus. Tim by se vyřešil ten problém s nutností zakrývat prostor nad tunelem kvůli tram.

Re: Humor

OdeslatNapsal: 21.2.2018 14:16
od P_V
Když už, tak trolejbus místo 137, né? :)

Re: Humor

OdeslatNapsal: 21.2.2018 12:59
od thriller2
Jezdí tam 137, to pro sídliště v bejvalý Waltrovce stačí, ne?

Re: Humor

OdeslatNapsal: 20.2.2018 18:08
od mart337
No ono by bylo potřeba zavést tam brzy nějakou tu dopravu, protože Radlickou dneska nic prakticky nejezdí (tedy tou horní částí) a přitom se tam mohutně staví a ta doprava by tam byla potřeba. Nevím jak dopadne ta tram trať, ale viděl bych to taky jako dobrý základ pro nové elektrobusy, co by mohly jezdit ze Smíchovského nádraží nahoru. Cesta dolů je dost dlouhá na dobíjení rekuperací.

Re: Humor

OdeslatNapsal: 20.2.2018 17:35
od von Špilberk
Ale v komentáři k Radlické radiále TT je:
V aktuální urbanistické koncepci je jako hlavní osa v území založena městská třída tzv. Nová Radlická ulice, která ustálením svých výhledových uličních čar zakládá rovněž územní rezervu pro možnost dodatečného vložení tramvajové trati. Návrhová kategorie Nové Radlické ulice je MO 2 ad(T) 27 / 19 / 40, což je směrově rozdělená komunikace se středním dělícím pásem minimálně 7,0 m pro výhledovou tramvajovou trať a s 5,5 m širokými jízdní pásy.

Takže bych to viděl jako podobný případ, jako když se všude ukazují vizualizace Václaváku bez ramp do podzemních garáží - k uklidnění veřejnosti. A pak ejhle: ještě něco přidáme.
Tady se pro uklidnění veřejnosti ukazuje díra do tunelu (stavebně zřejmě připravená k případnému zakrytí) a ulice bez TT, aby někdo nedostal záchvat. A nápad na tramvaj se vypustil se zpožděním a teď se bude čekat, kdo se ozve. Aneb oblíbená salámová metoda. 8-[
I když vlastně proti tomu nápadu nic nemám. Jen jako obvykle ani na vteřinu nevěřím v realizaci. Bude stačit, když se vůbec podaří začít stavět samotnou radiálu. :wink:

Re: Humor

OdeslatNapsal: 20.2.2018 17:00
od P_V
von Špilberk: To je taková úlitba zelenému kultu. Nejdřív se bude muset postavit Radlická radiála, protože TT spolu s Radlickou ulicí povede po stropě hloubeného tunelu. Asi nemá smysl stavět TT a hned ji zas kvůli tunelu zbourat. Problém nastane v jednom místě.
http://www.radlickaradiala.info/wp-content/uploads/2017/05/rr_upravy_cl_0011.jpg
Aby hloubený tunel nepřesáhl nějakou délku, od které by spadl do přísnější a dražší bezpečnostní kategorie, je ten tunel rozdělený na dva, mezilehlou dírou. Tramvajová trať povede středem Radlické ulice. Přes tu díru by musela levitovat, a zakrytím díry by se zas ten tunel musel za provozu přestavět na to lepší vybavení. Takže klíd, tramvaj nikdy nebude.
(takové řešení, jako udělat v tom místě Radlickou ještě o 6 m širší a vést TT po stranách díry, asi projektanty nenapadlo, nebo možná napadnout nemělo)