Re: Tramvaje v Koreji
Napsal: 27.1.2010 22:55
Mně na té fotce ten zadní sběrač přijde takový ne zcela rovný, možná proto je stažený.
*
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=26&t=365
Ta byla snadná...Marty9122 píše:A na 7092 jsi přišel jak ?
A na 7092 jsi přišel jak ?demon píše:Čelní vůz z druhé fotky je 7092.Quetzalcoatl píše:ad 6710: Jedna už je identifikovaná, 19 zbývá.
Tak další...
Hlavně chudák družice, jak by si přebrala ty miliony signálů.MF píše:Děkuji za vysvětlení. Asi by se muselo vysílat nějakými megawatty, aby to na družici dolétlo a chudák baterie a MG.. a co teprve v autech...
Děkuji za vysvětlení. Asi by se muselo vysílat nějakými megawatty, aby to na družici dolétlo a chudák baterie a MG.. a co teprve v autech...Quetzalcoatl píše:MF: Takhle GPS nefunguje. Družice jen vysílají signál. Z údajů v signále si příjmač spočítá svojí polohu. Přece jenom družice obíhají ve výšce ~20 000 km a vysílat tak daleko už není sranda. Takže řidiči DP hl.m. Pyongjangu se nemusí bát, že by se na ně snesla naváděná bomba. Odcizená auta bonzuje datová zpráva, která se posílá přes telefonní síť.
ad 6710: Jedna už je identifikovaná, 19 zbývá.
Čelní vůz z druhé fotky je 7092.Quetzalcoatl píše:ad 6710: Jedna už je identifikovaná, 19 zbývá.
Nevím jestli je nutné pro zjištění polohy dle GPS stahovat data z vozu. Myslím si, že pomocí družice je tramvaj zaměřena a dá se od stolu pomocí PC připojeného "na družici" zjistit kde se tramvaje nachází - tedy myslím to, že archiv dat, kde se tramvaj pohybuje (pohybovala) nepřichází jako data po radiostanici, ale tramvaj (kdekoliv na světě) vysílá polohu, družice to přijme a odešle do nějakého compu (kamkoliv na světě)...Oskar píše:Myslím, že to co je na střeše, je jen GPS anténa. I kdyby to byl celý přijímač, jistě nebude napájen, protože OIS je určitě pryč. I kdyby to byl celý přijímač a byl napájený, tak ty data do ničeho nelezou. A nakonec i kdyby do něčeho lezla, tak nevidím žádný způsob, jak ty data odtamtud dostatMKzB píše:Ad GPS: Nešlo by tím teoreticky vytvořit kolejové schéma?
Myslím, že to co je na střeše, je jen GPS anténa. I kdyby to byl celý přijímač, jistě nebude napájen, protože OIS je určitě pryč. I kdyby to byl celý přijímač a byl napájený, tak ty data do ničeho nelezou. A nakonec i kdyby do něčeho lezla, tak nevidím žádný způsob, jak ty data odtamtud dostatMKzB píše:Ad GPS: Nešlo by tím teoreticky vytvořit kolejové schéma?
Všimněte si, že zadní vůz má zaslepené přední světlomety.Quetzalcoatl píše:Tady je další fotka soupravy nových T3SUCS 1197+1198:
http://www.flickr.com/photos/paul_ark/4 ... 2/sizes/o/
Od Tetra ne, ale ještě od VR20. Ovšem pozor, ten černý "kelímek" před prvním střešním poklopem je pražské GPS!!! Divím se, že to soudruzi nesundali, co kdybychom je sledovaliOskar píše:Hele, ten přední vůz má na střeše takovou tu placku, není to náhodou anténa ještě od pražské Tetry?
Hele, ten přední vůz má na střeše takovou tu placku, není to náhodou anténa ještě od pražské Tetry?Quetzalcoatl píše:Tady je další fotka soupravy nových T3SUCS 1197+1198:
http://www.flickr.com/photos/paul_ark/4 ... 2/sizes/o/
Z čela zadního vozu vychází cosi, co vypadá jako kabel. Na dveřích je vidět, jak místní depáci vyřešili zamykání vozů.
Co třeba přestavovací mechanizmy výhybek? Ony ty dva PTG na soupravě to celé výrazně zesložitily. Dokážu si představit, že v některých zemích/městech vůbec nemají blokování elektrického ovládání výhybek* a proti podhození se jistí a) jedním sběračem na soupravě a b) organizačněrhomosapienc píše:Jinak jaký je důvod protahování kabelu a nejždění na zadní pantec ?
Řekl bych, že je to přesně opačně, imho je poškození troleje úměrné s procházejícím proudem a nepřímo úměrné s dotykovou plochou. Dva PTG => větší dotyková plocha => menší proudová hustota.pawel píše:šetření troleje a lišt ptg? (mmch je mi podivné, že v CZ se na tohle nehraje, vyjma T6 v praze a ostravě)