Tramvaje v Koreji
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Tramvaje v Koreji
Mně na té fotce ten zadní sběrač přijde takový ne zcela rovný, možná proto je stažený.
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Re: Tramvaje v Koreji
Ke sběračům: další výhoda se ukáže, když se sběrač porouchá - zvedne se druhý a souprava pokračuje bez ztráty květinky.
Ke světlům: v jistých krajích je zvykem považovat vybavení zadního vozu za náhradní díly, tak je možná preventivně schovali na horší časy (totéž třeba v SSSR, tam v době největšího nedostatku žárovek kuchali světla i na předních vozech)
Ke světlům: v jistých krajích je zvykem považovat vybavení zadního vozu za náhradní díly, tak je možná preventivně schovali na horší časy (totéž třeba v SSSR, tam v době největšího nedostatku žárovek kuchali světla i na předních vozech)
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvaje v Koreji
Ta byla snadná...Marty9122 píše:A na 7092 jsi přišel jak ?
1198 tipuju na 7040, ale mohla by to být i 7073.
Re: Tramvaje v Koreji
A na 7092 jsi přišel jak ?demon píše:Čelní vůz z druhé fotky je 7092.Quetzalcoatl píše:ad 6710: Jedna už je identifikovaná, 19 zbývá.
Tak další...
Re: Tramvaje v Koreji
Hlavně chudák družice, jak by si přebrala ty miliony signálů.MF píše:Děkuji za vysvětlení. Asi by se muselo vysílat nějakými megawatty, aby to na družici dolétlo a chudák baterie a MG.. a co teprve v autech...
Jinak megawatty by to být rozhodně nemusely, stačí pár wattů a směrovaný signál (což je u pevné antény problém). Družice nahoře má výkon taky omezený, ve vesmíru moc zdrojů není.
Re: Tramvaje v Koreji
Děkuji za vysvětlení. Asi by se muselo vysílat nějakými megawatty, aby to na družici dolétlo a chudák baterie a MG.. a co teprve v autech...Quetzalcoatl píše:MF: Takhle GPS nefunguje. Družice jen vysílají signál. Z údajů v signále si příjmač spočítá svojí polohu. Přece jenom družice obíhají ve výšce ~20 000 km a vysílat tak daleko už není sranda. Takže řidiči DP hl.m. Pyongjangu se nemusí bát, že by se na ně snesla naváděná bomba. Odcizená auta bonzuje datová zpráva, která se posílá přes telefonní síť.
ad 6710: Jedna už je identifikovaná, 19 zbývá.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvaje v Koreji
Čelní vůz z druhé fotky je 7092.Quetzalcoatl píše:ad 6710: Jedna už je identifikovaná, 19 zbývá.
Tak další...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 23.6.2006 15:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvaje v Koreji
MF: Takhle GPS nefunguje. Družice jen vysílají signál. Z údajů v signále si příjmač spočítá svojí polohu. Přece jenom družice obíhají ve výšce ~20 000 km a vysílat tak daleko už není sranda. Takže řidiči DP hl.m. Pyongjangu se nemusí bát, že by se na ně snesla naváděná bomba. Odcizená auta bonzuje datová zpráva, která se posílá přes telefonní síť.
ad 6710: Jedna už je identifikovaná, 19 zbývá.
ad 6710: Jedna už je identifikovaná, 19 zbývá.
Re: Tramvaje v Koreji
Nevím jestli je nutné pro zjištění polohy dle GPS stahovat data z vozu. Myslím si, že pomocí družice je tramvaj zaměřena a dá se od stolu pomocí PC připojeného "na družici" zjistit kde se tramvaje nachází - tedy myslím to, že archiv dat, kde se tramvaj pohybuje (pohybovala) nepřichází jako data po radiostanici, ale tramvaj (kdekoliv na světě) vysílá polohu, družice to přijme a odešle do nějakého compu (kamkoliv na světě)...Oskar píše:Myslím, že to co je na střeše, je jen GPS anténa. I kdyby to byl celý přijímač, jistě nebude napájen, protože OIS je určitě pryč. I kdyby to byl celý přijímač a byl napájený, tak ty data do ničeho nelezou. A nakonec i kdyby do něčeho lezla, tak nevidím žádný způsob, jak ty data odtamtud dostatMKzB píše:Ad GPS: Nešlo by tím teoreticky vytvořit kolejové schéma?
Takto asi vyhledávají i odcizená auta.
Re: Tramvaje v Koreji
No pochybuji, že by v UD jim tam nechali "střeva" od GPS. Asi ale tu antenku bylo levnější to tam nechat, než zadělávat po ní díru...
Re: Tramvaje v Koreji
Myslím, že to co je na střeše, je jen GPS anténa. I kdyby to byl celý přijímač, jistě nebude napájen, protože OIS je určitě pryč. I kdyby to byl celý přijímač a byl napájený, tak ty data do ničeho nelezou. A nakonec i kdyby do něčeho lezla, tak nevidím žádný způsob, jak ty data odtamtud dostatMKzB píše:Ad GPS: Nešlo by tím teoreticky vytvořit kolejové schéma?
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvaje v Koreji
Všimněte si, že zadní vůz má zaslepené přední světlomety.Quetzalcoatl píše:Tady je další fotka soupravy nových T3SUCS 1197+1198:
http://www.flickr.com/photos/paul_ark/4 ... 2/sizes/o/
Ad GPS: Nešlo by tím teoreticky vytvořit kolejové schéma?
Re: Tramvaje v Koreji
Od Tetra ne, ale ještě od VR20. Ovšem pozor, ten černý "kelímek" před prvním střešním poklopem je pražské GPS!!! Divím se, že to soudruzi nesundali, co kdybychom je sledovaliOskar píše:Hele, ten přední vůz má na střeše takovou tu placku, není to náhodou anténa ještě od pražské Tetry?
Re: Tramvaje v Koreji
Hele, ten přední vůz má na střeše takovou tu placku, není to náhodou anténa ještě od pražské Tetry?Quetzalcoatl píše:Tady je další fotka soupravy nových T3SUCS 1197+1198:
http://www.flickr.com/photos/paul_ark/4 ... 2/sizes/o/
Z čela zadního vozu vychází cosi, co vypadá jako kabel. Na dveřích je vidět, jak místní depáci vyřešili zamykání vozů.
Re: Tramvaje v Koreji
Co třeba přestavovací mechanizmy výhybek? Ony ty dva PTG na soupravě to celé výrazně zesložitily. Dokážu si představit, že v některých zemích/městech vůbec nemají blokování elektrického ovládání výhybek* a proti podhození se jistí a) jedním sběračem na soupravě a b) organizačněrhomosapienc píše:Jinak jaký je důvod protahování kabelu a nejždění na zadní pantec ?
Řekl bych, že je to přesně opačně, imho je poškození troleje úměrné s procházejícím proudem a nepřímo úměrné s dotykovou plochou. Dva PTG => větší dotyková plocha => menší proudová hustota.pawel píše:šetření troleje a lišt ptg? (mmch je mi podivné, že v CZ se na tohle nehraje, vyjma T6 v praze a ostravě)
EDIT: *) Pokud tedy vůbec mají elektricky ovládané výhybky, potažmo pokud vůbec mají výhybky