Tramvaje v Koreji

Nesplňují podmínku zaoceánské tramvaje a nejsou ani evropské. Je zde pro ně toto fórum. Jistě mi prominete, že jsem vynechal Antarktidu.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Tramvaje v Koreji

Příspěvek od Absolut » 26.1.2010 8:41

Vidím kabel. Díky. Soudruzi jsou vynalézaví :wink:

Jo a vidím 6710. Marty9122 má s těma poklopama pravdu, bude to fakt ona.

Marty9122
Uživatel
Příspěvky: 162
Registrován: 21.1.2008 21:36

Re: Tramvaje v Koreji

Příspěvek od Marty9122 » 25.1.2010 23:22

Štěpán píše:http://www.flickr.com/photos/kernbeisse ... 978283522/ - nevíte někdo jaký čísla měly tyhle vozy u nás? :)
Tak, podle toho obrázku, je vůz 1204 100% 6710. Protože 6710 měla jako jediná střešní poklopy na kličku, z venčí není hranatý jako poklop na páku, ale má zaoblené rohy ( byla to poslední provozovaná T3 tohoto typu ) ... jen ty půlené prsa, vzor SU je jejich úprava ...

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Tramvaje v Koreji

Příspěvek od Brejšín » 25.1.2010 22:44

No, jestli to nebude tím že dodržování "nějakých norem" není ještě takové sci-fi jako třeba morálka u politiků.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2330
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Tramvaje v Koreji

Příspěvek od pawel » 25.1.2010 22:24

šetření troleje a lišt ptg? (mmch je mi podivné, že v CZ se na tohle nehraje, vyjma T6 v praze a ostravě)

rhomosapienc
Uživatel
Příspěvky: 191
Registrován: 27.4.2006 22:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvaje v Koreji

Příspěvek od rhomosapienc » 25.1.2010 21:41

Taky je na fotce vidět že zadním vozům byli zaslepeny čelní světla. Jinak jaký je důvod protahování kabelu a nejždění na zadní pantec ?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4643
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvaje v Koreji

Příspěvek od MOp » 25.1.2010 21:02

Vozy jsou samozrejme propojeny kabelem na strese - viz to postnute druhe foto.

Quetzalcoatl
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 23.6.2006 15:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvaje v Koreji

Příspěvek od Quetzalcoatl » 25.1.2010 20:54

Tady je další fotka soupravy nových T3SUCS 1197+1198:
http://www.flickr.com/photos/paul_ark/4 ... 2/sizes/o/
Z čela zadního vozu vychází cosi, co vypadá jako kabel. Na dveřích je vidět, jak místní depáci vyřešili zamykání vozů.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5972
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvaje v Koreji

Příspěvek od demon » 25.1.2010 18:01

Absolut píše:Démone, nedávaly se náhodou v rámci zakázky "Korea" ty dělené nárazníky na všechny vozy?

Mimochodem, vypadá to že z "úsporných" důvodů energetického zásobování používají naše T3 jako soupravy motor + vlek (pochybuji o tom, že by měli převod 600V mezi vozy). Upravovaly se nějak převody pro provoz s vleky?
a) určo ne, koukněte do archivu,
b) neupravovalo se nic, takže předpokládam spíš ten kabel...

Edit: Něco takového - http://www.flickr.com/photos/intermoumo ... /pool-dprk

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Tramvaje v Koreji

Příspěvek od MF » 25.1.2010 17:55

Sice otázka není směřována mě, ale myslím si, že tu šestistovku protaženou nějak mají. Pochybuji, že by po celou dobu byla síť nízkého napětí živena na obou vozech jedním MG.

EDIT: Navíc zadní vůz by nebyl nijak brzděn než parkovací brzdou jen do klidu či magnety. Nemělo by co chladit při používání dynamiky ZR. No a ZR předního vozu by asi dostával pěkně na prr, kdyby měl trvale tahat vlek.
Naposledy upravil(a) MF dne 25.1.2010 18:15, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Tramvaje v Koreji

Příspěvek od Absolut » 25.1.2010 17:30

Démone, nedávaly se náhodou v rámci zakázky "Korea" ty dělené nárazníky na všechny vozy?

Mimochodem, vypadá to že z "úsporných" důvodů energetického zásobování používají naše T3 jako soupravy motor + vlek (pochybuji o tom, že by měli převod 600V mezi vozy). Upravovaly se nějak převody pro provoz s vleky?

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5972
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvaje v Koreji

Příspěvek od demon » 25.1.2010 17:01

Pepa píše:Že by 6710? :P
Podle oblých deklů stropních klapek to tak vypadá, jen mě mate ten dělený nárazník s okem.
Ale to bude asi nějaká domácí úprava pro tahání místních zdechlin.

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 291
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvaje v Koreji

Příspěvek od MKzB » 25.1.2010 12:13

Řek bych, že tam budou sloužit tak dlouho, dokud se nerozpadnou a přežijí všechny pražské T3 (vyjma těch v muzeu).

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvaje v Koreji

Příspěvek od Pepa » 25.1.2010 11:58

Že by 6710? :P
Mno a zaslintat dál si můžete tady http://www.phototrans.eu/1014,6335,138.html

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Tramvaje v Koreji

Příspěvek od Absolut » 25.1.2010 11:57

Myslím, že tento odkaz rozhodně spam není. Část z téhle kolekce fotek mi před drahnou dobou věnoval kolega Ajemgůd, který už tady s náma bohužel není... :(

Uživatelský avatar
Štěpán
Uživatel
Příspěvky: 696
Registrován: 10.10.2007 22:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvaje v Koreji

Příspěvek od Štěpán » 25.1.2010 11:46

http://www.flickr.com/photos/kernbeisse ... 978283522/ - nevíte někdo jaký čísla měly tyhle vozy u nás? :)

Odpovědět