Stránka 5 z 10

Re: Tramvaje v Koreji

Napsal: 26.1.2010 8:41
od Absolut
Vidím kabel. Díky. Soudruzi jsou vynalézaví :wink:

Jo a vidím 6710. Marty9122 má s těma poklopama pravdu, bude to fakt ona.

Re: Tramvaje v Koreji

Napsal: 25.1.2010 23:22
od Marty9122
Štěpán píše:http://www.flickr.com/photos/kernbeisse ... 978283522/ - nevíte někdo jaký čísla měly tyhle vozy u nás? :)
Tak, podle toho obrázku, je vůz 1204 100% 6710. Protože 6710 měla jako jediná střešní poklopy na kličku, z venčí není hranatý jako poklop na páku, ale má zaoblené rohy ( byla to poslední provozovaná T3 tohoto typu ) ... jen ty půlené prsa, vzor SU je jejich úprava ...

Re: Tramvaje v Koreji

Napsal: 25.1.2010 22:44
od Brejšín
No, jestli to nebude tím že dodržování "nějakých norem" není ještě takové sci-fi jako třeba morálka u politiků.

Re: Tramvaje v Koreji

Napsal: 25.1.2010 22:24
od pawel
šetření troleje a lišt ptg? (mmch je mi podivné, že v CZ se na tohle nehraje, vyjma T6 v praze a ostravě)

Re: Tramvaje v Koreji

Napsal: 25.1.2010 21:41
od rhomosapienc
Taky je na fotce vidět že zadním vozům byli zaslepeny čelní světla. Jinak jaký je důvod protahování kabelu a nejždění na zadní pantec ?

Re: Tramvaje v Koreji

Napsal: 25.1.2010 21:02
od MOp
Vozy jsou samozrejme propojeny kabelem na strese - viz to postnute druhe foto.

Re: Tramvaje v Koreji

Napsal: 25.1.2010 20:54
od Quetzalcoatl
Tady je další fotka soupravy nových T3SUCS 1197+1198:
http://www.flickr.com/photos/paul_ark/4 ... 2/sizes/o/
Z čela zadního vozu vychází cosi, co vypadá jako kabel. Na dveřích je vidět, jak místní depáci vyřešili zamykání vozů.

Re: Tramvaje v Koreji

Napsal: 25.1.2010 18:01
od demon
Absolut píše:Démone, nedávaly se náhodou v rámci zakázky "Korea" ty dělené nárazníky na všechny vozy?

Mimochodem, vypadá to že z "úsporných" důvodů energetického zásobování používají naše T3 jako soupravy motor + vlek (pochybuji o tom, že by měli převod 600V mezi vozy). Upravovaly se nějak převody pro provoz s vleky?
a) určo ne, koukněte do archivu,
b) neupravovalo se nic, takže předpokládam spíš ten kabel...

Edit: Něco takového - http://www.flickr.com/photos/intermoumo ... /pool-dprk

Re: Tramvaje v Koreji

Napsal: 25.1.2010 17:55
od MF
Sice otázka není směřována mě, ale myslím si, že tu šestistovku protaženou nějak mají. Pochybuji, že by po celou dobu byla síť nízkého napětí živena na obou vozech jedním MG.

EDIT: Navíc zadní vůz by nebyl nijak brzděn než parkovací brzdou jen do klidu či magnety. Nemělo by co chladit při používání dynamiky ZR. No a ZR předního vozu by asi dostával pěkně na prr, kdyby měl trvale tahat vlek.

Re: Tramvaje v Koreji

Napsal: 25.1.2010 17:30
od Absolut
Démone, nedávaly se náhodou v rámci zakázky "Korea" ty dělené nárazníky na všechny vozy?

Mimochodem, vypadá to že z "úsporných" důvodů energetického zásobování používají naše T3 jako soupravy motor + vlek (pochybuji o tom, že by měli převod 600V mezi vozy). Upravovaly se nějak převody pro provoz s vleky?

Re: Tramvaje v Koreji

Napsal: 25.1.2010 17:01
od demon
Pepa píše:Že by 6710? :P
Podle oblých deklů stropních klapek to tak vypadá, jen mě mate ten dělený nárazník s okem.
Ale to bude asi nějaká domácí úprava pro tahání místních zdechlin.

Re: Tramvaje v Koreji

Napsal: 25.1.2010 12:13
od MKzB
Řek bych, že tam budou sloužit tak dlouho, dokud se nerozpadnou a přežijí všechny pražské T3 (vyjma těch v muzeu).

Re: Tramvaje v Koreji

Napsal: 25.1.2010 11:58
od Pepa
Že by 6710? :P
Mno a zaslintat dál si můžete tady http://www.phototrans.eu/1014,6335,138.html

Re: Tramvaje v Koreji

Napsal: 25.1.2010 11:57
od Absolut
Myslím, že tento odkaz rozhodně spam není. Část z téhle kolekce fotek mi před drahnou dobou věnoval kolega Ajemgůd, který už tady s náma bohužel není... :(

Re: Tramvaje v Koreji

Napsal: 25.1.2010 11:46
od Štěpán
http://www.flickr.com/photos/kernbeisse ... 978283522/ - nevíte někdo jaký čísla měly tyhle vozy u nás? :)