Stránka 3 z 4

Re: První i druhý takový... [Wroc3aw][PL]

Napsal: 06.2.2009 16:03
od syverin

Re: První i druhý takový... [Wroc3aw][PL]

Napsal: 06.2.2009 15:55
od kruczek1
Hi.

I'm from Poland and I live in Wroclaw. We bought 4 years ago Skoda 16T. Now we bought Skoda trams again, but not exacly the same.
New trams will be two-direction (cockpit on both sides) with air-conditioning. I heard that new name for them will be 19T. Do you know something about those trams?

I like Skoda 16t, but they have some defects: seats situated to the center - there is no space between them. Also joints are very loud. But I like them :)

Re: První i druhý takový... [Wroc3aw][PL]

Napsal: 21.10.2008 22:02
od pawel
skodovka ve vratislavi ma peknou ostudu - jde totiz o bezkonkurencne nejhlucnejsi tramvaj ve meste (konstaly jsou navic podle meho subjektivniho pozorovani tissi nez nase vozy T). kdyz sedim na uni a pod okny projizdi 16T co 5 minut, tak je to doopravdy utrpeni. ulice je siroka par metru a je to jako by projizdely tanky - pritom jde o novou a navic primou trat bez krizeni. podle poslechu ma 90% vozu obuty nejmene jeden podvozek. at uz je to vinou udrzby nebo dodavatele vozu, rozhodne to nedela dobrou reklamu skodovce ani cesku. @3643

Napsal: 15.3.2007 18:15
od NGT8DD
Už březen, ale 16T ne jezda. Naša nova dráha přes centrum města je špatně vybudovana. 16T vykoleja se tam :cry:
NGT8DD píše: prezentace uz 12.01.2007
Tramvaj Skoda je pohodlný a rychlý. Pouze 3 clanek je těsný.
pan Vedoucí píše:klasickou kabinku.
Ridič moze měnit velikost kabiny. Kabina muze být mala nebo velka (prvni dveře pro cestující nebo řidiča).

Napsal: 23.2.2007 0:05
od pan Vedoucí
Smurfx píše:A 16T tipuju tak o 2-3 miliony méně vzhledem k nehnanému podvozku u 3.článku - tedy tak 53 milionů.
Tak pak pričti setsakramentsky drahé akumulátory. Ono to hodi nějakých 70 milionů pro Wroclaw.

Napsal: 22.2.2007 22:34
od Smurfx
trainzjohny píše:Vůz 14T dodávaný do Prahy vyjde na cca 56 miliónů korun českých.
A 16T tipuju tak o 2-3 miliony méně vzhledem k nehnanému podvozku u 3.článku - tedy tak 53 milionů.

Napsal: 22.2.2007 19:59
od trainzjohny
Anton_H píše:Panove z Wroclavu!
A kolik stoji 16T a 14T?
Vůz 14T dodávaný do Prahy vyjde na cca 56 miliónů korun českých.

Napsal: 22.2.2007 19:42
od Smurfx
9001 píše:Já si nemůžu pomoct,ale takhle ta 14T,vlastně 16T vypadá daleko líp,než s pražským náterem.
Spíše naopak, vypadá to jako nemocniční vůz. Pražský nátěr mnohem víc využívá podařeného odvážného designu přední části. Ten modrý pruh to tam opravdu kazí

Napsal: 22.2.2007 19:22
od Anton_H
Panove z Wroclavu!
A kolik stoji 16T a 14T?

Napsal: 09.1.2007 21:52
od 9001
Já si nemůžu pomoct,ale takhle ta 14T,vlastně 16T vypadá daleko líp,než s pražským náterem.

Napsal: 09.1.2007 20:59
od pan Vedoucí
trainzjohny píše:Jak na to tak koukám, tak mě zaráží tlačítko na otevírání dveří i na prvních dveřích, oni nevedou do kabiny ??? Nebo si budou moc cestující vlézt při nacpané tramvaji i dopředu (kvůli zvýšení přepravní kapacity :D )
Nevedou, jsou do prostoru pro cestující. Řidič má klasickou kabinku.

Napsal: 09.1.2007 20:54
od trainzjohny
Jak na to tak koukám, tak mě zaráží tlačítko na otevírání dveří i na prvních dveřích, oni nevedou do kabiny ??? Nebo si budou moc cestující vlézt při nacpané tramvaji i dopředu (kvůli zvýšení přepravní kapacity :D )

Napsal: 09.1.2007 20:49
od pan Vedoucí
Omlouvám se autorovi fotografie, ale v rámci zajištění dostatečné rychlosti umisťuji sem. Moderátoři nechť případně smažou.

Napsal: 09.1.2007 20:03
od radek31
funguje, ale neskutečně pomalu

Napsal: 09.1.2007 19:54
od Fořtík
NGT8DD píše:Prvni jizda a prezentace uz 12.01.2007. :wink:

Ted Skoda ceka ve vozovne IV Borek na provozní povolení.

Fotka z Plzna:
http://km.wroclaw.pl/album_page.php?pic ... edaa1e3d7b
Nefunguje :roll: