(P) Polské provozy obecně
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Sergei-LBC
- Uživatel
- Příspěvky: 187
- Registrován: 19.12.2004 10:38
- Bydliště: d-22
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polsko
Stánek nebyl nakonec potřeba, zakoupeno v jednom z mnoha a mnoha automatů biletowych, které jsou rozesety po celém městě. Jinak díky za tipy (a ještě k ním přidám linku č. 72 v trase Glinianki-Leśnica, jezdí tam Konstaly 105Na v soupravách PX ).
- Sergei-LBC
- Uživatel
- Příspěvky: 187
- Registrován: 19.12.2004 10:38
- Bydliště: d-22
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polsko
Díky moc za odpovědi.
Teď už jen držet palce, abych se u toho stánku domluvil
Teď už jen držet palce, abych se u toho stánku domluvil
Re: Polsko
Ještě bych rozhodně k návštěvě doporučoval tramvajovou trať, v současnosti oddělenou kvůli rekonstrukci od zbytku sítě. Jde o úsek Lesnica - Glinianky s linkou 72 jezdící se soupravami PX. Dostaneš se tam, když pojedeš od vozovny Kwiska náhradní autobusovou linkou 7xx.
http://www.tramfoto.cz/displayimage.php?album=36&pos=4
http://www.tramfoto.cz/displayimage.php?album=36&pos=4
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polsko
Nebyl, bo jsou zavrene a radeji jsem jezdil po siti ..
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Polsko
Sergei se asi ptal na jednokolejné tratě na okrajích sítě, proslulé svým zoufalým technickým stavem.
Jedná se o koncové úseky (poslední cca dvě zastávky) před smyčkami Klecina a Ksieze Male, obě
trati v jižní části města. Navštívil jsem je v listopadu. Teď v červnu byly obě zmíněné tratě ve výluce
a podívat jsem se tam nebyl, co Vy, pane Mope?
Foto z trati na Klecinu: Foto z trati na Ksieze Male: Jinak doporučuju k přečtení článek s fotkami od Fandy Zahnáše na páteřních stránkách v sekci odjinud. Tam se dozvíte o Wroclawi docela dost, i když je to z doby před Protramem a 16T.
Jedná se o koncové úseky (poslední cca dvě zastávky) před smyčkami Klecina a Ksieze Male, obě
trati v jižní části města. Navštívil jsem je v listopadu. Teď v červnu byly obě zmíněné tratě ve výluce
a podívat jsem se tam nebyl, co Vy, pane Mope?
Foto z trati na Klecinu: Foto z trati na Ksieze Male: Jinak doporučuju k přečtení článek s fotkami od Fandy Zahnáše na páteřních stránkách v sekci odjinud. Tam se dozvíte o Wroclawi docela dost, i když je to z doby před Protramem a 16T.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polsko
1/ všechny, ale jmenujme nejzajímavější:Sergei-LBC píše:1) Jaké úseky stojí za návštěvu? (ano, rozpadlé tratě a jednokolejky vítám )
2) Kde potkám stodwojky?
3) Kde seženu celodenní jízdenku?
Díky
vozovna Kwiska a zajimavé točení tram na harfě vozovny
rozpadlé tratě v oblasti ZOO
plac Grundwalski
jednokolejku v centru a na nábřeží
a za zmínění stojí moc pěkné mosty přes řeku
2/ d-14, 17, 20, 24
3/ ve stánku před hlavním nádražím u zasatávek tram. Musis rict datum, klestickama proderuje listek. U me se moc netrefila, jeste, ze jsem nepotkal revizora..
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polsko
Něco málo by se našlo, za moc to nestojí.. Jelikož jsem na fotky nešáhl, nevím, kde jsou focené..Absolut píše:Náhodou nějaká fota ProTramu205Wr by nebyla?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Sergei-LBC
- Uživatel
- Příspěvky: 187
- Registrován: 19.12.2004 10:38
- Bydliště: d-22
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polsko
Dost zajímavé fotky z Wrocławi Za necelé dva týdny tam jedu poprvé, tak bych si dovolil pár dotazů.
1) Jaké úseky stojí za návštěvu? (ano, rozpadlé tratě a jednokolejky vítám )
2) Kde potkám stodwojky?
3) Kde seženu celodenní jízdenku?
Díky
1) Jaké úseky stojí za návštěvu? (ano, rozpadlé tratě a jednokolejky vítám )
2) Kde potkám stodwojky?
3) Kde seženu celodenní jízdenku?
Díky
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2600
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polsko
No, já si nemohu pomoci, ale Porštery jsou hezčí a 15T budou MNOHEM hezčí, než tyhle kanadský "bombarďáci"...pawel píše:polské postřehy..
vozů NGT6 (Bombardier FLEXITY Classic) je už padesát, 3.série s faceliftem á la drážďany dorazila na podzim 2007 a získala podle mě dost nepovedený nátěr (aneb minimalismus jako v drážďanech či u 1./2.krakovské série sluší těmto vozům podle mého nejvíc). výsledek je obdobný jako NGT6 v gdaňsku. za povšimnutí stojí velikost otvírací části oken, která připomíná půlená okna u T6B5.
1./2.série: http://www.komunikacja.krakow.pl/tramwa ... agon=2016#
3. série: http://www.komunikacja.krakow.pl/tramwa ... agon=2031#
interiér (1./2.série): http://www.komunikacja.krakow.pl/tramwaje/ngt6/#
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polsko
Fž z Polska nebude, jedině formou Scanjournal open air party v cca rijnu+.pawel píše:kdy se můžeme těšit na fž?
Re: Polsko
koukám, že u opery je ostrůvkový nešvar také.
jinak díky za pěkná fota, kdy se můžeme těšit na fž?
jinak díky za pěkná fota, kdy se můžeme těšit na fž?
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Polsko
Bohužel, je tak. Také jsem nevěřil svým očím, když jsem sledoval v zimě, jak tam pokládají obrubníky. K té MOpově traťové fotce bych rád podotknul, že ve Wroclawi běží vytrvale několik rekonstrukcí TT a sice dost používají technologii BKV (ale ne všude, někde mají i betonové desky), ale stav tratí se zlepšuje.
Náhodou nějaká fota ProTramu205Wr by nebyla?
Náhodou nějaká fota ProTramu205Wr by nebyla?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polsko
Když Wroclaw, tak Wroclaw..
Ne prakticky, ale přímo z úrovně vozovky. Když jsem tam stál, přemýšlel jsem, co se mi tam zdá divné a pak jsem zjistil, že to je právě toto. Ani se nedivím, s uměním některých řidičů bus to není optimální, takže jezdí skrz ostrůvky..plac Grunwaldski: Do tramvají i autobusů se nastupuje prakticky z úrovně vozovky!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Polsko
polské postřehy..
smutný výsledek rekonstrukce vratislavského placu grunwaldského -
ačkoli byl vybudován grandiózní podchod...
http://img523.imageshack.us/img523/8212/pict0139kn7.jpg
...do tramvají i autobusů se nastupuje prakticky z úrovně vozovky!
http://img505.imageshack.us/img505/4854/pict0143ly5.jpg
http://img529.imageshack.us/img529/5959/pict0144og3.jpg
pěkné fotky 16T ve vratislavi:
http://foto.mkm.szczecin.pl/big/2007/1188648134.jpg
http://img144.imageshack.us/img144/874/157972rc1.jpg
http://img410.imageshack.us/img410/3273/201707hk5.jpg
celá série (paradoxně na fóru o IAD) http://www.samochodyswiata.pl/viewtopic ... &sk=t&sd=a (větší obrázky uprostřed)
pár krakovských E1 - digitální budníky (spíš "plácačky") jsou geniální.
http://www.komunikacja.krakow.pl/tramwa ... on=102562#
http://www.komunikacja.krakow.pl/tramwa ... on=102563#
http://www.komunikacja.krakow.pl/tramwa ... on=108568#
vozů NGT6 (Bombardier FLEXITY Classic) je už padesát, 3.série s faceliftem á la drážďany dorazila na podzim 2007 a získala podle mě dost nepovedený nátěr (aneb minimalismus jako v drážďanech či u 1./2.krakovské série sluší těmto vozům podle mého nejvíc). výsledek je obdobný jako NGT6 v gdaňsku. za povšimnutí stojí velikost otvírací části oken, která připomíná půlená okna u T6B5.
1./2.série: http://www.komunikacja.krakow.pl/tramwa ... agon=2016#
3. série: http://www.komunikacja.krakow.pl/tramwa ... agon=2031#
interiér (1./2.série): http://www.komunikacja.krakow.pl/tramwaje/ngt6/#
smutný výsledek rekonstrukce vratislavského placu grunwaldského -
ačkoli byl vybudován grandiózní podchod...
http://img523.imageshack.us/img523/8212/pict0139kn7.jpg
...do tramvají i autobusů se nastupuje prakticky z úrovně vozovky!
http://img505.imageshack.us/img505/4854/pict0143ly5.jpg
http://img529.imageshack.us/img529/5959/pict0144og3.jpg
pěkné fotky 16T ve vratislavi:
http://foto.mkm.szczecin.pl/big/2007/1188648134.jpg
http://img144.imageshack.us/img144/874/157972rc1.jpg
http://img410.imageshack.us/img410/3273/201707hk5.jpg
celá série (paradoxně na fóru o IAD) http://www.samochodyswiata.pl/viewtopic ... &sk=t&sd=a (větší obrázky uprostřed)
pár krakovských E1 - digitální budníky (spíš "plácačky") jsou geniální.
http://www.komunikacja.krakow.pl/tramwa ... on=102562#
http://www.komunikacja.krakow.pl/tramwa ... on=102563#
http://www.komunikacja.krakow.pl/tramwa ... on=108568#
vozů NGT6 (Bombardier FLEXITY Classic) je už padesát, 3.série s faceliftem á la drážďany dorazila na podzim 2007 a získala podle mě dost nepovedený nátěr (aneb minimalismus jako v drážďanech či u 1./2.krakovské série sluší těmto vozům podle mého nejvíc). výsledek je obdobný jako NGT6 v gdaňsku. za povšimnutí stojí velikost otvírací části oken, která připomíná půlená okna u T6B5.
1./2.série: http://www.komunikacja.krakow.pl/tramwa ... agon=2016#
3. série: http://www.komunikacja.krakow.pl/tramwa ... agon=2031#
interiér (1./2.série): http://www.komunikacja.krakow.pl/tramwaje/ngt6/#