(P) Polské provozy obecně

Polské provozy

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jirka
Uživatel
Příspěvky: 101
Registrován: 07.9.2004 17:53
Bydliště: JZM

Re: (P) Polské provozy obecně

Příspěvek od Jirka » 04.5.2012 20:04

Oraniště ve Štětíně:

http://www.youtube.com/watch?v=StJl9-KW ... r_embedded

Uživatelský avatar
jendelin.i
Uživatel
Příspěvky: 219
Registrován: 22.9.2008 10:56
Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)

RT6 Praha -> Poznaň

Příspěvek od jendelin.i » 30.4.2012 21:09

Štěpán 01.12.2010 v tématu RT6N1 a RT6N2 píše: http://www.phototrans.eu/14,455539,0,Ta ... 1_405.html - tak už jsou opravdu spolu.
Štěpán 21.04.2011 v tématu RT6N1 a RT6N2 píše:Jsou tam obě červené. Kontroloval jsem je naposled před sedmi hodinami. :)
Honza 04.10.2011 píše:Menší ochutnávka z rekonstrukce jedné z poznanských RT6 na variantu, která bude mj. přizpůsobena tamním zvyklostem (například kruhové orientace na střeše). Rekonstrukce prvního kusu v těchto dnech právě finišují.
Láďa 05.10.2011 píše:Co vím, tak by to měla být ex-pražská RT6, tuším 9104.
Absolut 05.10.2011 píše:9104 to není.
Pokusím se zrekapitulovat osud pražských RT6.
Na jaře 2009 byly všechny 3 pražské RT6 N1 odprodány firmě SKD trade + 1 RT6 N2 přidána za "odvoz".
V září 2009 nový majitel všechny 4 tramvaje deponoval v opravárenském závodě v Nymburce.
V druhé polovině roku 2010 byly 2 zelené RT6 N1 9102 a 9103 převezeny do areálu firmy Modertrans Poznaň v nedalekých Biskupicích.

V tomto období prováděl Modertrans pro dopravní podnik MPK Poznaň rekonstrukci RT6 N1 č.405.
Dle údajů na webu http://www.phototrans.eu/15,41420,109.html se základem rekonstruované 405 stala pražská 9102.
V diskuzi pod tímto obrázkem http://www.phototrans.eu/14,516056,0,Ta ... 1_405.html se diskutující přou, zda má být jasně označen původ nové 405 v pražském voze. Oficiálně je to ale rekonstrukce starého poznaňského vozu 405. To jsem vyrozuměl z Polštiny (neumím Polsky!).
Co se stalo se starým 405, nechal si ho Modertrans na ND, stejně jako 9103, nebo byl sešrotován?
Rekonstruovaná 405 s novými světlomety dle foto od přelomu 09/10 2010 vesele brázdí ulice Poznaně, ke spokojenosti cestujících a nadšení některých polských šotoušů :)
Na jisté foto má označení RT6 MF06AC.

Červené RT6 jsou stále v Nymburce?

Může někdo uvedené informace potvrdit / vyvrátit / upřesnit / doplnit?

Uživatelský avatar
Gadulski - PL
Uživatel
Příspěvky: 24
Registrován: 08.2.2009 20:08

Re: (P) Polské provozy obecně

Příspěvek od Gadulski - PL » 15.3.2012 16:16

Cześć!
Wczoraj (14.03.2012r.) Rozbita Skoda 19T wyjechała z Polski (z Wrocławia) do Czech.

Zdravim :)

Uživatelský avatar
Gadulski - PL
Uživatel
Příspěvky: 24
Registrován: 08.2.2009 20:08

Re: (P) Polské provozy obecně

Příspěvek od Gadulski - PL » 14.2.2012 22:02

Ahoj,
to jest tramwaj Protram 405NKr wyprodukowany dla Krakowa ze starych 3 x 105N + części niskopodłogowych. Tramwaj ten ma ponad 40 metrów długosci. Oto video:
http://www.tvn24.pl/2498302,12690,0,0,1,wideo.html
We wrocławskiej firmie "Protram" modernizowany będzie również wóz:
http://phototrans.eu/14,484003,0,Duewag_N8S_3066.html
W wozie zostanie wymieniona instalacja elektryczna i dodana zostanie część niskopodłogowa.

Zdravim ;)

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: (P) Polské provozy obecně

Příspěvek od Absolut » 14.2.2012 21:42

Ano, je to bastlené z kusů 105N a nových NP článků.

Uživatelský avatar
majkrosoft918
Uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 21.1.2007 1:06
Kontaktovat uživatele:

Re: (P) Polské provozy obecně

Příspěvek od majkrosoft918 » 14.2.2012 19:38

Mno co potřebovaly velkokapacitní tramvaj :-D , 2 sběrače .A když bude ta olympiáda tak se bude hodit ne :-) Ale důležitý je že to není novostavba ale použili tramvaje (asi) staré vagóny Konstal 105

Uživatelský avatar
Honza
Uživatel
Příspěvky: 272
Registrován: 02.10.2010 13:48

Re: (P) Polské provozy obecně

Příspěvek od Honza » 14.2.2012 19:25

P_V píše:
Bo jest prawie tak długi (40,5 m), jak basen olimpijski.
cože?
Asi se trochu přepočítali. :D

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3550
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: (P) Polské provozy obecně

Příspěvek od P_V » 14.2.2012 17:36

Bo jest prawie tak długi (40,5 m), jak basen olimpijski.
cože?

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: (P) Polské provozy obecně

Příspěvek od Absolut » 14.2.2012 17:11

V Polsku by měli zakázat hulení.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4643
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: (P) Polské provozy obecně

Příspěvek od MOp » 13.2.2012 23:39

We Wrocławiu powstał najdłuższy tramwaj w Polsce
http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/ ... l?cookie=1

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8461
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: (P) Polské provozy obecně

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 12.1.2012 23:45

9001 píše:K fotkám v Na znamení. V tom jednom směru to jsou BKV nebo špatně vidím? ...
1.) Vidím, že zpěvněný povrch TT není v jednom směru, ale v obou v krátkém zastávkovém prostoru!
2.) Spíše mi to připadá jako vybetonované = na místě vytvořený kryt klasického tělesa na pražcích.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9563
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: (P) Polské provozy obecně

Příspěvek od 9001 » 12.1.2012 22:57

K fotkám v Na znamení. V tom jednom směru to jsou BKV nebo špatně vidím?

Škoda že není víc záběrů okolí tratě. Trochu mi to přijde jako Modřany.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3317
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: (P) Polské provozy obecně

Příspěvek od Karosák » 09.10.2011 17:55

Děkuji. Ani to nemělo být nějak extra výběrové, styl focení mám opravdu dokumentační, skákali jsme z vozu na vůz a lítali celý den, aby se toho stihlo co nejvíce, a nápad, že to pošlu do FŽ, přišel až po návratu do vlasti. Potěšení je tedy i na mé straně :wink:

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 926
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: (P) Polské provozy obecně

Příspěvek od Bobek » 08.10.2011 21:31

Když už se tu ten FŽ řeší... Nepřipomínají EN57 spíš než 81-71 starší řady, např. G? A u nich by se zase dala najít jistá podobnost s vozy berlínského metra... Ostatně, v poválečných modelech soudruhů z Metrovagonmaše bych očekával řadu technických řešení nápadně podobných vozům C, které se z Berlína ve významném počtu "ztratily" v roce 1945. :D Ale to se jednak dostáváme na pole spekulací, jednak mimo téma.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9563
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: (P) Polské provozy obecně

Příspěvek od 9001 » 08.10.2011 20:36

Posílám poděkování Karosákovi za nádherný FŽ z GOPu.

Odpovědět