Stránka 1 z 17

Re: (P) Polské provozy obecně

OdeslatNapsal: 07.2.2018 22:34
od ZXS91
Dziękujęm bardzo!

Re: (P) Polské provozy obecně

OdeslatNapsal: 07.2.2018 7:14
od MOp
špatně hledáš :-) k nalezení toho je dost.

Re: (P) Polské provozy obecně

OdeslatNapsal: 07.2.2018 0:01
od ZXS91
GOPoznalci: Máte někdo ponětí, jak teď vypadá petla Chorzow Rynek? Prý se tam mohutně modernizovalo a přesouvalo, ale nic jsem k tomu nenašel :shock:

Re: (P) Polské provozy obecně

OdeslatNapsal: 06.8.2017 19:55
od thriller2
Karosák: Nevím, co máš na mysli, ale nové Avenio má podvozek pod každým článkem, ne? To je něco jiného.

Re: (P) Polské provozy obecně

OdeslatNapsal: 06.8.2017 17:54
od Karosák
Thriller: No já bych si přečetl něco o novém Aveniu a přecijen o této koncepci popřemýšlel Z:idea:

Re: (P) Polské provozy obecně

OdeslatNapsal: 06.8.2017 9:24
od P_V
Ta krutopřísná maska z tahokovu, jako by za tím byl chladič motoru :D

Re: (P) Polské provozy obecně

OdeslatNapsal: 06.8.2017 8:59
od thriller2
Tak vzhledem k tomu, že tramvaj takové koncepce prostě musí mít v každým podvozkovým článku 16 sedaček, tak nesený články už tolik míst k sezení nepotřebujou. Jinak je to klasická koncepce, kterou snad žádný výrobce nevyrobil na poprvý dobře. Vzpomeňte na Combino, Kobru, Sirio, a nakonec i 14T, že. Navíc pevný podvozky, velký nápravový tlaky a v jednosměrným uspořádání půlka sedaček podvozkovejch článků směřuje dozadu. Plně nízkopodlažní trmavaj takovéto koncepce už v Evropě dělají snad všichni výrobci, takže "gratulace" polákům.
Jediný, co hodnotím dobře, je jednobarevné schema, žádné výstřední proužky nebo podobné pícchoviny. Ale tvarové řešení je strašné. Nechápu, kam zmizely ladné křivky a proč to musí vypadat jako ta Stadlerovksá metelika.
Mimochodem, dveře vypadajé stejné jako v 15T, že by stejný dodavatel?

Re: (P) Polské provozy obecně

OdeslatNapsal: 05.8.2017 21:36
od 9001
Bobik napsal:
9001 napsal:.....ale nevím co je na tom taková bomba :-). Vytrhat 15T druhé sedačky, tak to je to samé.....
To je na tom právě ta bomba. Že někomu došlo, že to je tramvaj a ne souprava dálkový přepravy a tu druhou řadu židlí tam nedal.


A nemají Poláci volnější normy?

Jinak tohle klasický případ, co klient objednal to dostal...

Re: (P) Polské provozy obecně

OdeslatNapsal: 05.8.2017 21:29
od Bobik
9001 napsal:.....ale nevím co je na tom taková bomba :-). Vytrhat 15T druhé sedačky, tak to je to samé.....
To je na tom právě ta bomba. Že někomu došlo, že to je tramvaj a ne souprava dálkový přepravy a tu druhou řadu židlí tam nedal.

Re: (P) Polské provozy obecně

OdeslatNapsal: 05.8.2017 21:05
od MKzB
Tu vzdušnost interiéru navozuje uspořádání sedadel 1+1.

Re: (P) Polské provozy obecně

OdeslatNapsal: 05.8.2017 16:05
od 9001
Takový hybrid mezi 14T (uspořádání článků a podvozků) a 15T (NP).Desing hezký :-), ale nevím co je na tom taková bomba :-). Vytrhat 15T druhé sedačky, tak to je to samé. Zbytek je spíš omáčka co si zákazník objedná to tam namontuju :devilsmokin

Možná je kouzlo v ceně :D

P.S. ve 3:20 RT6 v protisměru slint :twisted:

Re: (P) Polské provozy obecně

OdeslatNapsal: 04.8.2017 14:52
od Karosák
Mám trochu obavy, že nám soudruh s PLR docela natrh :zadnice
https://www.youtube.com/watch?v=miX65yH2AUQ#t=20.891425
Jasně, design je kontroverzní, nemám bližší technické informace ani osobní zkušenost, ale vzduchové vypružení a vzdušnost interiéru...první dojem z obrázků a videa je pro mě ohromující :devilsmokin =D>
vím, že již proběhla informace na páteři :wink:

Re: (P) Polské provozy obecně

OdeslatNapsal: 07.12.2016 8:26
od Bobek
Nemůžu si pomoct, ale spojení brejlovec s blesky ve mně vyvolává obraz Heinricha Himmlera před zástavou SS. Jinak jsem relativně normální. 8-[

Re: (P) Polské provozy obecně

OdeslatNapsal: 06.12.2016 18:07
od Petrpes
pawel napsal:aspon umi dat tramvajim jednotny nater, ne jako v praze. :)

Na nátěr to nejezdí, i když brejlovec s blesky má prý 30% výkonu navíc :absolut

Re: (P) Polské provozy obecně

OdeslatNapsal: 06.12.2016 15:12
od pawel
aspon umi dat tramvajim jednotny nater, ne jako v praze. :)