Re: Polsko
Napsal: 26.11.2007 9:53
Malé info ze sobotního výletu do Wroclawi:
1) Jednokolejka v centru, co se rekonstruovala r. 2005, je fakt krásná. Mňam.
2) ProTram 205Wr jsem nepotkal, ale což, byla sobota a mají jen dvě.
3) Nejvyšší číslo viděné 16T bylo 3012, ale stála tam i nějaká bez čísla. Bohužel všechny
16T spinkaly ve vozovně, protože se vyměňuje 1x6 Hollera a mazlíci přeci nemohou
jezdit z jiné vozovny, než je domovská Krzyki, tak radši nejezdí vůbec.
4) Vozovna Krzyki vypravovala pouze náhradní tramvajovou linku č. 77 na smyčku Klecina,
což bylo boží, neboť tam jezdily Konstaly 102Na.
5) Probíhá rozsáhlá rekonstrukce v oblasti Placu Grunwaldzkiho, na kterém vyrostl nový
"buzinec center" zvaný "Galerija Grunwaldzki". Na samotném náměstí, kde se stýká
5 tramvajových tratí, vyrůstají nové megalomanské přístřešky pro cestující nebo
spíš krytá nástupiště a IAD jezdí okolo (něco jako řízená VOK).
6) Úsek trati směrem k zastávce Bujwida, jako i trať Píastowska - Grunwaldzka je v této
souvislosti v rekonstrukci "od chodníku po chodník" - nově se buduje trať na panelech
BKV v délce kolem 2km. Nu nic, každý si musí projít obdobím nadšení z BKV. Aspoň jsem
si nafotil polský BKV odvodňovač.
7) Jednokolejka na Ksieze Male jezdí a bylo tam strašně moc bláta.
8) A vítězem soutěže o tramvaj dělající největší rambajz se stává Konstal 102Na č. 2022.
9) No a v Galeriji Dominikanskej měli super plyšovýho ledního medvěda, ale za 75PLN fakt
nekradu
Fota pošlu do žurnálu nebo do fototématu.
P.S.: Pro MŠ - Informovanost o výlukách zoufalá a to nejen pro cizince, ovládajícího Polštinu
částečně pasivně, ale i pro domácí, na P.G. bloudili i místní a na Klecině nebyl o probíhající
výluce ani žblept a poznalo se to až tak, že místo d-17, která byla uvedena na označníku,
přijela jakási d-77.
1) Jednokolejka v centru, co se rekonstruovala r. 2005, je fakt krásná. Mňam.
2) ProTram 205Wr jsem nepotkal, ale což, byla sobota a mají jen dvě.
3) Nejvyšší číslo viděné 16T bylo 3012, ale stála tam i nějaká bez čísla. Bohužel všechny
16T spinkaly ve vozovně, protože se vyměňuje 1x6 Hollera a mazlíci přeci nemohou
jezdit z jiné vozovny, než je domovská Krzyki, tak radši nejezdí vůbec.
4) Vozovna Krzyki vypravovala pouze náhradní tramvajovou linku č. 77 na smyčku Klecina,
což bylo boží, neboť tam jezdily Konstaly 102Na.
5) Probíhá rozsáhlá rekonstrukce v oblasti Placu Grunwaldzkiho, na kterém vyrostl nový
"buzinec center" zvaný "Galerija Grunwaldzki". Na samotném náměstí, kde se stýká
5 tramvajových tratí, vyrůstají nové megalomanské přístřešky pro cestující nebo
spíš krytá nástupiště a IAD jezdí okolo (něco jako řízená VOK).
6) Úsek trati směrem k zastávce Bujwida, jako i trať Píastowska - Grunwaldzka je v této
souvislosti v rekonstrukci "od chodníku po chodník" - nově se buduje trať na panelech
BKV v délce kolem 2km. Nu nic, každý si musí projít obdobím nadšení z BKV. Aspoň jsem
si nafotil polský BKV odvodňovač.
7) Jednokolejka na Ksieze Male jezdí a bylo tam strašně moc bláta.
8) A vítězem soutěže o tramvaj dělající největší rambajz se stává Konstal 102Na č. 2022.
9) No a v Galeriji Dominikanskej měli super plyšovýho ledního medvěda, ale za 75PLN fakt
nekradu
Fota pošlu do žurnálu nebo do fototématu.
P.S.: Pro MŠ - Informovanost o výlukách zoufalá a to nejen pro cizince, ovládajícího Polštinu
částečně pasivně, ale i pro domácí, na P.G. bloudili i místní a na Klecině nebyl o probíhající
výluce ani žblept a poznalo se to až tak, že místo d-17, která byla uvedena na označníku,
přijela jakási d-77.