(D) Berlín

Německé provozy

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Tombus
Uživatel
Příspěvky: 263
Registrován: 02.12.2003 21:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tombus » 12.4.2005 8:48

Jelikož mi na fóru mhdcr.biz nikdo neodpověděl, zeptám se tady..

Špatně vidím nebo je to pravda? Mám pocit, že první dveře jsou trochu menší, to je nějak zvětšena kabina?

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 12.4.2005 0:10

MOp - ad T6A2: podle mně kdyby se chtělo (jako že se nechce, ale to nechme stranou), tak se s tím něco udělat dá. co třeba maličký předsuvný schůdek, který by se vysouval při otevření dveří..?

MOp

Příspěvek od MOp » 11.4.2005 17:27

PvvS píše:Hmm tady je vic veci :))
a nektery i zajimavy :-D

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 11.4.2005 17:26

Hmm tady je vic veci :))

MOp

Příspěvek od MOp » 11.4.2005 17:26

PvvS píše:Hmm splitkovy vexle jsou k videni i v zastavkach ..
ale v brne a ne v praze :-D

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 11.4.2005 17:21

MOp píše:
pawel píše:ještě jedna věc: BVG se podle informací na svém webu chystá během příštích 5 let vyřazovat další Tatry, co takhle T6A2 do práglu:) nebo KT4D do Liberce? to by bylo něco.
jo to by bylo, jenze kvuli uzsi skrini ti to drazni urad neposveti.. mas pak u ostruvku diru 15 cm a to neni zrovna zanedbatelne.. je to stejne, jako splitky u predsazenych vyhybek.. to take není v zastavkach zatim povoleno :-( a jedna se jen o cca 5 cm..
Hmm splitokovy vexle jsou k videni i v zastavkach ..

MOp

Příspěvek od MOp » 11.4.2005 8:52

pawel píše:ještě jedna věc: BVG se podle informací na svém webu chystá během příštích 5 let vyřazovat další Tatry, co takhle T6A2 do práglu:) nebo KT4D do Liberce? to by bylo něco.
jo to by bylo, jenze kvuli uzsi skrini ti to drazni urad neposveti.. mas pak u ostruvku diru 15 cm a to neni zrovna zanedbatelne.. je to stejne, jako splitky u predsazenych vyhybek.. to take není v zastavkach zatim povoleno :-( a jedna se jen o cca 5 cm..

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tonda Ježek » 11.4.2005 0:08

pawel píše: akorát poznamenávám, že ty zadní vozy jsou také T6A2, nikoli B6...ty jsou už delší dobu odstaveny, tuším v Köpenicku.
O této nepřesnosti už vím a už jsem ji také opravil :oops:

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 10.4.2005 23:09

pěkné!!

akorát poznamenávám, že ty zadní vozy jsou také T6A2, nikoli B6...ty jsou už delší dobu odstaveny, tuším v Köpenicku.
ještě jedna věc: BVG se podle informací na svém webu chystá během příštích 5 let vyřazovat další Tatry, co takhle T6A2 do práglu:) nebo KT4D do Liberce? to by bylo něco.

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tonda Ježek » 10.4.2005 22:29


Uživatelský avatar
vláčky87
Uživatel
Příspěvky: 171
Registrován: 12.3.2004 9:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od vláčky87 » 23.11.2004 14:22

Je třeba opravit omyl, která tu uvedl "marek". Do Berlína bylo z ČKD dodáno celkem 474 vozů v tomto členění:
474 KT4D / 1976-1987/ 99 KT4Dt / 1983-1987/ a pak 118 T6A2D a 59 B6A2D v letech 1988-1991. Všechny, kromě KT4D již byly z výroby tyristorové s výzbrojí TV 3, pro T6A2D pochopitelně upravenou pro vlek.
Výzbroje jsou na vozech dodnes a valná část jich byla v průběhu modernizací repasována v DP Praha. Pro názornost snad jen poznámka, že modernizace se dosti nesla duchem "co je neněmecké, to je špatné" a proto v konečném efektu stála /dle neoficielních informací/ téměř trojnásobek toho, co nová vozidla v letech 1990 a 1991.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 23.11.2004 14:20

Afenot píše:Proxy: Líbí se Ti víc ty obrázky nebo ta KT4D?
Na prvním obrázku se mi líbí, že někdo opravil prototyp KT4D. Ale samotná KT4D se mi líbí stejně jako T5 (jen prototyp 8000) - jsou to pěkné tramvaje ze sedmdesátých let.

Druhý obrázek se mi líbí kvůli Pražskému hradu v pozadí a netradiční tramvaji (na české podmínky). Někdo možná považuje focení na Mánesově mostě za provařené, ale mně se to místo líbí.

Afenot
Uživatel
Příspěvky: 120
Registrován: 17.11.2003 20:21
Bydliště: vesmír, Sluneční soustava, Země, Evropa, střední Evropa, Česká Republika, hlavní město Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Afenot » 23.11.2004 14:06

Proxy: Líbí se Ti víc ty obrázky nebo ta KT4D?

Ta připojená fotka je z mé sbírky...!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 30.9.2004 10:17

To ze maji dvere v rovine je dany tim ze maji uzsi skrin 2200 mm stejne jako T4 . T6A5 a T3 maji 2500 mm . Vyzbroj tusim zustavala, pouze se menily nektery komponenty.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 30.9.2004 2:03

Tak jsem prohlížel fotky zejm.berlínských vozů T6A2 a dost mě překvapilo, že mají všechny dveře v rovině - toho jsem si nikdy dřív nevšim. ještě dotaz: zůstala vozům po modernizaci původní výzbroj TV3? podle zvuku bych tipoval spíš něco jiného, ale je možné, že je to jen jinak seřízeno nebo tak něco. také podvozky vypadají dost odlišně.

Odpovědět