ano, dvere jsou mensi. duvod - vsechny dvere jsou v jedne rovine. u klasickych t6 mas prvni dvere jiz zkosene.Tombus píše:Špatně vidím nebo je to pravda? Mám pocit, že první dveře jsou trochu menší, to je nějak zvětšena kabina?
(D) Berlín
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Hmm splitokovy vexle jsou k videni i v zastavkach ..MOp píše:jo to by bylo, jenze kvuli uzsi skrini ti to drazni urad neposveti.. mas pak u ostruvku diru 15 cm a to neni zrovna zanedbatelne.. je to stejne, jako splitky u predsazenych vyhybek.. to take není v zastavkach zatim povoleno a jedna se jen o cca 5 cm..pawel píše:ještě jedna věc: BVG se podle informací na svém webu chystá během příštích 5 let vyřazovat další Tatry, co takhle T6A2 do práglu:) nebo KT4D do Liberce? to by bylo něco.
jo to by bylo, jenze kvuli uzsi skrini ti to drazni urad neposveti.. mas pak u ostruvku diru 15 cm a to neni zrovna zanedbatelne.. je to stejne, jako splitky u predsazenych vyhybek.. to take není v zastavkach zatim povoleno a jedna se jen o cca 5 cm..pawel píše:ještě jedna věc: BVG se podle informací na svém webu chystá během příštích 5 let vyřazovat další Tatry, co takhle T6A2 do práglu:) nebo KT4D do Liberce? to by bylo něco.
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Pár foteček:
http://mhdcr.biz/tram/berlin/tram,fotky-berlin.htm
http://mhdcr.biz/tram/berlin/tram,fotky-berlin.htm
Je třeba opravit omyl, která tu uvedl "marek". Do Berlína bylo z ČKD dodáno celkem 474 vozů v tomto členění:
474 KT4D / 1976-1987/ 99 KT4Dt / 1983-1987/ a pak 118 T6A2D a 59 B6A2D v letech 1988-1991. Všechny, kromě KT4D již byly z výroby tyristorové s výzbrojí TV 3, pro T6A2D pochopitelně upravenou pro vlek.
Výzbroje jsou na vozech dodnes a valná část jich byla v průběhu modernizací repasována v DP Praha. Pro názornost snad jen poznámka, že modernizace se dosti nesla duchem "co je neněmecké, to je špatné" a proto v konečném efektu stála /dle neoficielních informací/ téměř trojnásobek toho, co nová vozidla v letech 1990 a 1991.
474 KT4D / 1976-1987/ 99 KT4Dt / 1983-1987/ a pak 118 T6A2D a 59 B6A2D v letech 1988-1991. Všechny, kromě KT4D již byly z výroby tyristorové s výzbrojí TV 3, pro T6A2D pochopitelně upravenou pro vlek.
Výzbroje jsou na vozech dodnes a valná část jich byla v průběhu modernizací repasována v DP Praha. Pro názornost snad jen poznámka, že modernizace se dosti nesla duchem "co je neněmecké, to je špatné" a proto v konečném efektu stála /dle neoficielních informací/ téměř trojnásobek toho, co nová vozidla v letech 1990 a 1991.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Na prvním obrázku se mi líbí, že někdo opravil prototyp KT4D. Ale samotná KT4D se mi líbí stejně jako T5 (jen prototyp 8000) - jsou to pěkné tramvaje ze sedmdesátých let.Afenot píše:Proxy: Líbí se Ti víc ty obrázky nebo ta KT4D?
Druhý obrázek se mi líbí kvůli Pražskému hradu v pozadí a netradiční tramvaji (na české podmínky). Někdo možná považuje focení na Mánesově mostě za provařené, ale mně se to místo líbí.