Stránka 1 z 15

Re: (D) Německé provozy obecně

OdeslatNapsal: 11.3.2019 13:30
od ZXS91
Saská Kamenice / Chemnitz a 35T zvenku a zevnitř

Btw hala vozovny sice moc pěkně prosklená, ale blbě se tam fotí :D

Re: (D) Německé provozy obecně

OdeslatNapsal: 02.3.2019 23:02
od majkrosoft918
Halle jsou provozovány 2 soupravy na lince 3 .
T4DC - 1198 + 1160 / B4DC - 195
T4DC - 1201 + 1176 / B4DC - 204

Re: (D) Německé provozy obecně

OdeslatNapsal: 27.2.2019 18:32
od ZXS91
Halle:
Předběžně v květnu, po dokončení rekonstrukce Grosse Steinstrasse, by měly dojezdit poslední Tatry. V současné době je provozních 5 vozů T4DC a 2 vleky B4DC.

Re: (D) Německé provozy obecně

OdeslatNapsal: 21.2.2018 18:08
od thriller2
Pěkné video o tramvajích v Naumburgu:
https://www.mdr.de/einfach-genial/video ... 0df17.html

Re: (D) Německé provozy obecně

OdeslatNapsal: 18.5.2016 20:32
od David.P
Petrpes napsal:Toto bydlení musí být šotoušův splněný sen :)
Uvažovali jste o bydlení nad splítkou v Karmelitské?

Bydlíval jsem nad prujezdem u Karlova mostu.

Re: (D) Německé provozy obecně

OdeslatNapsal: 17.5.2016 16:41
od Jirka
Kolejový brus Speno pro Stuttgart:

https://www.youtube.com/watch?v=94U2C9kiJN4

Re: (D) Německé provozy obecně

OdeslatNapsal: 01.6.2015 23:13
od P_V
To jsou kvalitní německé tramvaje, ty nehlučí, ty vydávají relaxační šum. :D

Re: (D) Německé provozy obecně

OdeslatNapsal: 01.6.2015 21:55
od 9001
Pes: To možná bude levnější byt v Ově u ČEZ Areny :wink:

Bobik: Zkus to jenom navrhnout a nepotřebuješ ani normu, aby si dostal přes tlamu. Stačí se podívat čeho jsou "občanská sdružení" schopna.

Re: (D) Německé provozy obecně

OdeslatNapsal: 01.6.2015 20:23
od Bobik
pawel napsal:Co na to zle evropske a hodne ceske normy? :)

Jéžišmarjá hluk. Tramvaj přes dvorek - nebezpečné. Nejde, neexistuje. :D

Re: (D) Německé provozy obecně

OdeslatNapsal: 01.6.2015 20:20
od Petrpes
Toto bydlení musí být šotoušův splněný sen :)
Uvažovali jste o bydlení nad splítkou v Karmelitské?

Re: (D) Německé provozy obecně

OdeslatNapsal: 01.6.2015 17:46
od pawel
IMAG0873.jpg

zajimavost z mnichova - konecna posilove linky 22. co na to zle evropske a hodne ceske normy? :)

Re: (D) Německé provozy obecně

OdeslatNapsal: 29.5.2014 12:40
od Petrpes
Zrovna dneska budu jedno z Absolutem zmiňovaných SU na polonoci mít :) Upravit interiér do původního stavu by bylo to nejmenší...

Re: (D) Německé provozy obecně

OdeslatNapsal: 29.5.2014 11:26
od Pepa z Nuslí
Absolut napsal:Já bych si dovolil názor, že vozů Gotha a od nich odvozených je v Německu zachovaných muzejně tři ****** a že by se tyhle dva měly tak maximálně natřít jako pomník, nebo rovnou vyhodit. Radši než nějaký petice do Regensburgu by se šotouši v Praze měli rozhlédnout, co jim právě doma uniká mezi prsty. Kdyby měl někdo slušný krytý prostor třeba na Karosu B741 nebo na nějaké nízké SUčko, co mělo původně dvojsedačky, tak by to časem byl unikát.

Souhlasím, těch SUčekl, co mají dvojsedačky už moc není, resp myslím si že je už jenom jedno.

Re: (D) Německé provozy obecně

OdeslatNapsal: 29.5.2014 7:45
od 9001
Absolut napsal:Já bych si dovolil názor, že vozů Gotha a od nich odvozených je v Německu zachovaných muzejně tři ****** a že by se tyhle dva měly tak maximálně natřít jako pomník, nebo rovnou vyhodit. Radši než nějaký petice do Regensburgu by se šotouši v Praze měli rozhlédnout, co jim právě doma uniká mezi prsty. Kdyby měl někdo slušný krytý prostor třeba na Karosu B741 nebo na nějaké nízké SUčko, co mělo původně dvojsedačky, tak by to časem byl unikát.


A B741 se někde dochová? V rámci ČR/SR

Re: (D) Německé provozy obecně

OdeslatNapsal: 29.5.2014 7:42
od Absolut
Já bych si dovolil názor, že vozů Gotha a od nich odvozených je v Německu zachovaných muzejně tři ****** a že by se tyhle dva měly tak maximálně natřít jako pomník, nebo rovnou vyhodit. Radši než nějaký petice do Regensburgu by se šotouši v Praze měli rozhlédnout, co jim právě doma uniká mezi prsty. Kdyby měl někdo slušný krytý prostor třeba na Karosu B741 nebo na nějaké nízké SUčko, co mělo původně dvojsedačky, tak by to časem byl unikát.