Stránka 12 z 16
Pepa 24.IX 2006,Erfurt,
Napsal: 01.5.2007 11:47
od 6514
Erfurt :15.I.2003 vyprava : linka:1 - 605,612,614,435"-445,603.627,604,,514-513,,502-503,,609 522-542,/prepac, od 627 su 2-ky.,,, 3-ky:629-701,630-702, 520-521-553, 457-447-437, 465-469-467,459-455-456,,632-707,628-706,634-704,633-703. 523-549-541, linka c:4 :493-492,,616,624, 509-508,,515-518.611 : linka c 5:625,606,626, 608, 505-504. 470-401,613, linka c 6: 623,498-497-496.610,511-510,524-525. 500-501-507,622,490-489.602, 453-452-451 : 400-500 4, 600-700- combino
CKD vozy ve nemecko.
Napsal: 30.4.2007 23:04
od 6514
voznovy park ve mestach byvali DDR medzy 1968-2003 mám komplet, áj foto som dostal velá od p Jensa Gecksa. samozrejme fotky uverejnit nemoze ale pro vlastny ucel-pre sebe, mozu dostat,lenze...na poste nedám okolo 800 foto, moze prist kumne, a digitalny apparatom odfotit, komu treba, ale iba na vlastny ucel , niektorom pripade aj vyprava mám, co-ked chcete- mozem napisat, npl trivozova KT4 ve erfurt.atd
Napsal: 25.9.2006 19:08
od Phabbey
Díky. Tak to vypadá, že za trojičkami už se brzo bude moci jezdit akorát do Brna
Třívozové vlaky TATRA (Grosszug)
Napsal: 25.9.2006 14:34
od DPmPET
Lipsko je jasné T4D/B4D/MB 4 T6A2/B6A2 Magdeburg T4Dmod/B4Dmod Halle T4D-C/B4D-C Chemnitz(Karl-Marx-Stad) T3D-M/B3D-M To už je z trojic všechno,zbytek měst se provozují pouze dvouvozové vlaky.Erfurt bohužel taky od roku 2006 ve dvouvozových vlacích
.DPmPET
Napsal: 24.9.2006 23:02
od Pepa
Trojice můžeš ještě občas potkat v Erfurtu (KT4D) ale to bylo vloni... A měli by jezdit ještě v Lipsku (2xT4D+B4D a nějaké jejich modernizace s NP vlekem a trojice 2xT6A2+B6A2). V Berlíně to nehrozí a v Chemnitz nevim... Myslim, že DPmPet mě doplní, že
Re: Trojice TATRA T4D/B4D-MS Dresden
Napsal: 24.9.2006 21:02
od Phabbey
DPmPET píše:Bohužel už ne .Konec provozu z vleky typu B4D-MS ukončen 18.9.2005 rozlučovací jízdou.Už se pouze vypravují pouze dvojiceT4D-MS a TB4D-MS v pracovní dny a občas o víkendu pouze někdy nasazeny sporadicky.Už se vyřazujou i vozy typu T4D-MT.Jedná se o první série modernizovaných T4D,které jsou zrychlovačové a umožnˇovaly soupravy z T4D u kterých se nepočítalo z modernizací.Zdraví DPmPET
Hm, dík za vyčerpávající informace. Tak to je veliká škoda. A kde v Německu (NDR) vlastně ještě trojce něčeho z ČKD jezdí? Chemnitz, Berlin?
Trojice TATRA T4D/B4D-MS Dresden
Napsal: 24.9.2006 20:44
od DPmPET
Phabbey píše:Tušíte někdo, jestli jsou ještě v Drážďanech ještě v provozu trojičky T4D/B4D?
Bohužel už ne .Konec provozu z vleky typu B4D-MS ukončen 18.9.2005 rozlučovací jízdou.Už se pouze vypravují pouze dvojiceT4D-MS a TB4D-MS v pracovní dny a občas o víkendu pouze někdy nasazeny sporadicky.Už se vyřazujou i vozy typu T4D-MT.Jedná se o první série modernizovaných T4D,které jsou zrychlovačové a umožnˇovaly soupravy z T4D u kterých se nepočítalo z modernizací.Zdraví DPmPET
Napsal: 24.9.2006 12:32
od Phabbey
Tušíte někdo, jestli jsou ještě v Drážďanech ještě v provozu trojičky T4D/B4D?
Napsal: 19.12.2005 21:14
od Honza Šlehofer
Aha, tak to potom jo, to je šikovné.
Takhle jsme před asi před třemi lety párkrát spali u kamaráda co studoval krátce ve Zwickau. Z pokoje kolejí koukal na přestupní terminál Zwickau centrum a dokonce místní spolužáky učil přezdívce "katze-hund" nebo-li "kočkopes" a někteří to prý dokonce používali
Napsal: 19.12.2005 20:10
od MOp
Honza Šlehofer píše:Moc hezké fotky, zejména ty z lesního úseku do Hellerau.
A dotaz: mohu vědět, kde jste tam přenocovali, případně za kolik?
u znameho na koleji. a zdarma.
Napsal: 19.12.2005 19:52
od Honza Šlehofer
Moc hezké fotky, zejména ty z lesního úseku do Hellerau.
A dotaz: mohu vědět, kde jste tam přenocovali, případně za kolik?
Napsal: 19.12.2005 11:27
od MOp
pawel píše:díky za fotky z drážďan! mám pár komentářů, nicméně nějak neumím z tý galerie vytáhnout linky, takže viz přílohy..
Diky za pochvalu!
Komentare k fotkam jsem jiz nestihl, mam toho ted nad hlavu. Link vytahnes jednoduse - nad fotografii prave mysitko - vlastnosti (uvedena varianta ie, mozzille podobne).
Jeste mam nekvalitne nahrana dve hlaseni zastavek, posoudim, zda vypustim do eteru. Jedno z nich by zrovna byla zminena konecna Coschutz..
Napsal: 19.12.2005 1:00
od pawel
díky za fotky z drážďan! mám pár komentářů, nicméně nějak neumím z tý galerie vytáhnout linky, takže viz přílohy..
Napsal: 17.12.2005 22:02
od Neral
Pajda píše:Ten cihelný most je v Netzchkau asi 30 km od Zwickau na trati do Plauen. Na mostě je dvoukolejná trať a jezdí tam až 160 km/h.
Jedná se o největší cihelný most v (střední??) Evropě. Délka 570 merů a je z 26 000 000 cihel. Stáří okolo 100 let. V okolí jsou ještě dva velké a zajímavé mosty.
Pod mostem je malé muzeum mostu.
Tak to jo, já si říkal, že takováhle stavba bude určitě něco výjimečného. Ale vůbec jsem o tom nevěděl.
Hmm, asi bych se o to měl trochu víc zajímat, když už to studuju...
Re: Postplatz
Napsal: 17.12.2005 13:49
od jara
Díky to já si až budu mít čas odklikám.