(D) Německé provozy obecně

Německé provozy

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod Phabbey v 09.7.2005 20:03

pawel napsal:nojo, jenže nezapomínej, že u měst býv. NDR jde o modernizace z doby často ještě před 8200!!! to je pak trošku míchání hrušek s jablky, protože srovnávat ostravskou T3LF a 8200 taky nemá smysl.

To je pravda, na to jsem nemyslel :oops:
Ale design je tak jako tak dost nepovedený.
Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
 
Založen: 24.4.2004 20:31
Bydliště: Praha

Odeslatod pawel v 09.7.2005 19:11

nojo, jenže nezapomínej, že u měst býv. NDR jde o modernizace z doby často ještě před 8200!!! to je pak trošku míchání hrušek s jablky, protože srovnávat ostravskou T3LF a 8200 taky nemá smysl.
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
 
Založen: 15.7.2004 22:10
Bydliště: M22 / U8

Odeslatod Phabbey v 09.7.2005 17:32

Tonda Ježek napsal:Můžete i posoudit, jakým způsobem tyto města své tramvaje z ČKD rekostruují a porovnat to z provozy z ČR :wink:

Myslím, že hlavně v Chemnitzu se především po designové stránce nemají čím chlubit :smt078
Stará tramvaj, akorát zkažená (mírně řečeno). Kam se hrabou na takový DPO...
Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
 
Založen: 24.4.2004 20:31
Bydliště: Praha

Odeslatod Pepa v 08.7.2005 22:50

Pajda napsal:Chtěl bych jen vědět, proč mají tram z Rostocku na předních světlech zakrývací štítky. Ty se používají u aut s obraceným řízením. V praxi by tedy auto z GB mělo mít v Evropě na světlech nalepené podobné štítky. Je to proto, že světla jsou asymetrická a na pravé straně svítí výš než na straně levé.


Taky by mě to zajímalo, něco takového mají i ve městě Gotha -vůz KT4D 311 <-odkazy
Ale nemají to všechny vozy, jen některé.
Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění

Odeslatod Pajda v 08.7.2005 20:32

Tonda Ježek napsal:Tak jsem na stránky přidal další německé tramvajové provozy:
Gera
Chemnitz
Rostock

Můžete i posoudit, jakým způsobem tyto města své tramvaje z ČKD rekostruují a porovnat to z provozy z ČR :wink:

Chtěl bych jen vědět, proč mají tram z Rostocku na předních světlech zakrývací štítky. Ty se používají u aut s obraceným řízením. V praxi by tedy auto z GB mělo mít v Evropě na světlech nalepené podobné štítky. Je to proto, že světla jsou asymetrická a na pravé straně svítí výš než na straně levé.
Uživatelský avatar
Pajda
Uživatel
 
Založen: 02.9.2004 13:44
Bydliště: Zatím ještě v Praze...

Odeslatod Tonda Ježek v 08.7.2005 20:13

Tak jsem na stránky přidal další německé tramvajové provozy:
Gera
Chemnitz
Rostock

Můžete i posoudit, jakým způsobem tyto města své tramvaje z ČKD rekostruují a porovnat to z provozy z ČR :wink:
Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 22:54

Odeslatod Predseda v 25.4.2005 9:45

Tonda Ježek napsal:Pár nových fotek z Drážďan, hlavně vozy typu NGT
http://mhdcr.biz/tram/dresden/tram,fotk ... n.htm#nove


Jo a čelní orientace (první řádek) na téhle fotce a jeho výraz vyjadřuje, co se chce řidiči té tramvaje.... :lol:
Uživatelský avatar
Predseda
Uživatel
 
Založen: 17.3.2005 9:51
Bydliště: Žumpa

Odeslatod Tonda Ježek v 24.4.2005 22:32

Pár nových fotek z Drážďan, hlavně vozy typu NGT
http://mhdcr.biz/tram/dresden/tram,fotk ... n.htm#nove
Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 22:54

Odeslatod jara v 24.4.2005 19:37

Pepa napsal:Očesáné nejsou, prostě jak zatáhly tak tam stojí.



Opravdu jak zatáhly tak tam stojí pořád
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
jara
Uživatel
 
Založen: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc

Odeslatod Marek v 24.4.2005 18:55

Pepa napsal:
fricoolinek2 napsal:A jakej je vlastně rozdíl mezi T3 a T4 :?:
T3 je oproti T4 užší, má jinak emgeso a jinak uspořádaný interiér. T4 byla hlavně vyráběna pro Německo

Obráceně, T4 je široká 2,2 m, T3 má šířku 2,5 m.
Marek
Uživatel
 
Založen: 16.11.2003 20:12
Bydliště: Praha

Odeslatod Štěpán v 24.4.2005 18:24

Taky bych do toho šel.
Štěpán
 

Odeslatod 9001 v 24.4.2005 18:20

Pepa napsal:
Phabbey napsal:
Pepa napsal:A prodávají se za 1euro!

Cotakhle se složit na nějakou halu a pár si jich koupit :lol:


Hlavně ta informace ja dva roky stará ale pořád aktuální, nevim co se změnilo. Spíš se sloužit na převoz-až 20.000kč :shock:


Tak uděláme veřejnou sbírku
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Odeslatod Pepa v 24.4.2005 18:17

fricoolinek2 napsal:A jakej je vlastně rozdíl mezi T3 a T4 :?:


T4 je oproti T3 užší, má jinak emgeso a jinak uspořádaný interiér. T4 byla hlavně vyráběna pro Německo
Naposledy upravil Pepa dne 24.4.2005 18:59, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění

Odeslatod fricoolinek2 v 24.4.2005 18:15

A jakej je vlastně rozdíl mezi T3 a T4 :?:
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Odeslatod Pepa v 24.4.2005 18:05

Phabbey napsal:
Pepa napsal:A prodávají se za 1euro!

Cotakhle se složit na nějakou halu a pár si jich koupit :lol:


Hlavně ta informace ja dva roky stará ale pořád aktuální, nevim co se změnilo. Spíš se sloužit na převoz-až 20.000kč :shock:
Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění

PředchozíDalší

Zpět na Německo

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron