Stránka 14 z 16

Re: Euroregion

Napsal: 24.10.2005 11:13
od MOp
Pajda píše:O víkendu jsem se pohyboval mezi na českoněmeckém pomezí mezi Mariánskými Lázněmi a Zwickau.
Jen pár postřehů - Do centra Cvikova zajíždí motorová souprava Regio Sprinter po ulici v režimu tramvaje. Jezdí po splítce společně s místní tramvají. Proti běžným vlakům mají navíc blinkry a brzdová světla, aby to mohlo do ulic města...
jen doplnim - mehr infos an http://www.vogtlandbahn.de/ :-D
plan site, fotky atd atd..

Euroregion

Napsal: 24.10.2005 11:02
od Pajda
O víkendu jsem se pohyboval mezi na českoněmeckém pomezí mezi Mariánskými Lázněmi a Zwickau.
Jen pár postřehů - Do centra Cvikova zajíždí motorová souprava Regio Sprinter po ulici v režimu tramvaje. Jezdí po splítce společně s místní tramvají. Proti běžným vlakům mají navíc blinkry a brzdová světla, aby to mohlo do ulic města.
Tyhle jednotky jezdí po celém kraji i do Čech. Z různých míst vyjedou soupravy, které se podle potřeby automaticky spojí do delších vlaků (až 3 jednotky) s tím, že první jede do cíle A, druhá B a třetí C. V dalších stanicích se zase rozpojí a pokračují svou cestou. Strojvůdci nejezdí nevytížení, při spojení jednotek vystoupí a hned přesednou na zpáteční směr.
Myslím, že během směny přesedá aspoň do 5 různých jednotek.¨Na hraicích zase nasedne český strojvůdce a jede se dál. Žádné zápisy, podpisy, nic takového.
V jednotkách jsou automaty na lístky a někdy je tam i průvodčí, u kterého lze zakoupit i lístek na MHD
Fotky budou.

Napsal: 16.9.2005 23:34
od Tonda Ježek
Přes prázdniny přibyly na webu Plauen a Magdeburg.

Rekonstrukce vozů TATRA

Napsal: 14.8.2005 18:54
od DPmPET
Nejhezčí rekonstrukce je T3D-M z Chemnitzu(Karl-Marx-Stadt) 8-)

Rekonstrukce vozů TATRA v NSR

Napsal: 14.8.2005 18:51
od DPmPET
Nevím ale první město které začalo rekonstrukcema vozů TATRA bylo Halle 8-)

Napsal: 09.7.2005 23:48
od Pepa
Jo desing je tak trochu na bl... :) ale co se dá dělat, ty modernizace jsou z jedněch prvních modernizacích T3D/T4D

Napsal: 09.7.2005 21:03
od Phabbey
pawel píše:nojo, jenže nezapomínej, že u měst býv. NDR jde o modernizace z doby často ještě před 8200!!! to je pak trošku míchání hrušek s jablky, protože srovnávat ostravskou T3LF a 8200 taky nemá smysl.
To je pravda, na to jsem nemyslel :oops:
Ale design je tak jako tak dost nepovedený.

Napsal: 09.7.2005 20:11
od pawel
nojo, jenže nezapomínej, že u měst býv. NDR jde o modernizace z doby často ještě před 8200!!! to je pak trošku míchání hrušek s jablky, protože srovnávat ostravskou T3LF a 8200 taky nemá smysl.

Napsal: 09.7.2005 18:32
od Phabbey
Tonda Ježek píše:Můžete i posoudit, jakým způsobem tyto města své tramvaje z ČKD rekostruují a porovnat to z provozy z ČR :wink:
Myslím, že hlavně v Chemnitzu se především po designové stránce nemají čím chlubit :smt078
Stará tramvaj, akorát zkažená (mírně řečeno). Kam se hrabou na takový DPO...

Napsal: 08.7.2005 23:50
od Pepa
Pajda píše: Chtěl bych jen vědět, proč mají tram z Rostocku na předních světlech zakrývací štítky. Ty se používají u aut s obraceným řízením. V praxi by tedy auto z GB mělo mít v Evropě na světlech nalepené podobné štítky. Je to proto, že světla jsou asymetrická a na pravé straně svítí výš než na straně levé.
Taky by mě to zajímalo, něco takového mají i ve městě Gotha -vůz KT4D 311 <-odkazy
Ale nemají to všechny vozy, jen některé.

Napsal: 08.7.2005 21:32
od Pajda
Tonda Ježek píše:Tak jsem na stránky přidal další německé tramvajové provozy:
Gera
Chemnitz
Rostock

Můžete i posoudit, jakým způsobem tyto města své tramvaje z ČKD rekostruují a porovnat to z provozy z ČR :wink:
Chtěl bych jen vědět, proč mají tram z Rostocku na předních světlech zakrývací štítky. Ty se používají u aut s obraceným řízením. V praxi by tedy auto z GB mělo mít v Evropě na světlech nalepené podobné štítky. Je to proto, že světla jsou asymetrická a na pravé straně svítí výš než na straně levé.

Napsal: 08.7.2005 21:13
od Tonda Ježek
Tak jsem na stránky přidal další německé tramvajové provozy:
Gera
Chemnitz
Rostock

Můžete i posoudit, jakým způsobem tyto města své tramvaje z ČKD rekostruují a porovnat to z provozy z ČR :wink:

Napsal: 25.4.2005 10:45
od Predseda
Tonda Ježek píše:Pár nových fotek z Drážďan, hlavně vozy typu NGT
http://mhdcr.biz/tram/dresden/tram,fotk ... n.htm#nove
Jo a čelní orientace (první řádek) na téhle fotce a jeho výraz vyjadřuje, co se chce řidiči té tramvaje.... :lol:

Napsal: 24.4.2005 23:32
od Tonda Ježek
Pár nových fotek z Drážďan, hlavně vozy typu NGT
http://mhdcr.biz/tram/dresden/tram,fotk ... n.htm#nove

Napsal: 24.4.2005 20:37
od jara
Pepa píše: Očesáné nejsou, prostě jak zatáhly tak tam stojí.
Opravdu jak zatáhly tak tam stojí pořád