Stránka 14 z 16
Re: Euroregion
Napsal: 24.10.2005 11:13
od MOp
Pajda píše:O víkendu jsem se pohyboval mezi na českoněmeckém pomezí mezi Mariánskými Lázněmi a Zwickau.
Jen pár postřehů - Do centra Cvikova zajíždí motorová souprava Regio Sprinter po ulici v režimu tramvaje. Jezdí po splítce společně s místní tramvají. Proti běžným vlakům mají navíc blinkry a brzdová světla, aby to mohlo do ulic města...
jen doplnim - mehr infos an
http://www.vogtlandbahn.de/
plan site, fotky atd atd..
Euroregion
Napsal: 24.10.2005 11:02
od Pajda
O víkendu jsem se pohyboval mezi na českoněmeckém pomezí mezi Mariánskými Lázněmi a Zwickau.
Jen pár postřehů - Do centra Cvikova zajíždí motorová souprava Regio Sprinter po ulici v režimu tramvaje. Jezdí po splítce společně s místní tramvají. Proti běžným vlakům mají navíc blinkry a brzdová světla, aby to mohlo do ulic města.
Tyhle jednotky jezdí po celém kraji i do Čech. Z různých míst vyjedou soupravy, které se podle potřeby automaticky spojí do delších vlaků (až 3 jednotky) s tím, že první jede do cíle A, druhá B a třetí C. V dalších stanicích se zase rozpojí a pokračují svou cestou. Strojvůdci nejezdí nevytížení, při spojení jednotek vystoupí a hned přesednou na zpáteční směr.
Myslím, že během směny přesedá aspoň do 5 různých jednotek.¨Na hraicích zase nasedne český strojvůdce a jede se dál. Žádné zápisy, podpisy, nic takového.
V jednotkách jsou automaty na lístky a někdy je tam i průvodčí, u kterého lze zakoupit i lístek na MHD
Fotky budou.
Napsal: 16.9.2005 23:34
od Tonda Ježek
Přes prázdniny přibyly na webu
Plauen a
Magdeburg.
Rekonstrukce vozů TATRA
Napsal: 14.8.2005 18:54
od DPmPET
Nejhezčí rekonstrukce je T3D-M z Chemnitzu(Karl-Marx-Stadt)
Rekonstrukce vozů TATRA v NSR
Napsal: 14.8.2005 18:51
od DPmPET
Nevím ale první město které začalo rekonstrukcema vozů TATRA bylo Halle
Napsal: 09.7.2005 23:48
od Pepa
Jo desing je tak trochu na bl...
ale co se dá dělat, ty modernizace jsou z jedněch prvních modernizacích T3D/T4D
Napsal: 09.7.2005 21:03
od Phabbey
pawel píše:nojo, jenže nezapomínej, že u měst býv. NDR jde o modernizace z doby často ještě před 8200!!! to je pak trošku míchání hrušek s jablky, protože srovnávat ostravskou T3LF a 8200 taky nemá smysl.
To je pravda, na to jsem nemyslel
Ale design je tak jako tak dost nepovedený.
Napsal: 09.7.2005 20:11
od pawel
nojo, jenže nezapomínej, že u měst býv. NDR jde o modernizace z doby často ještě před 8200!!! to je pak trošku míchání hrušek s jablky, protože srovnávat ostravskou T3LF a 8200 taky nemá smysl.
Napsal: 09.7.2005 18:32
od Phabbey
Tonda Ježek píše:Můžete i posoudit, jakým způsobem tyto města své tramvaje z ČKD rekostruují a porovnat to z provozy z ČR
Myslím, že hlavně v Chemnitzu se především po designové stránce nemají čím chlubit
Stará tramvaj, akorát zkažená (mírně řečeno). Kam se hrabou na takový DPO...
Napsal: 08.7.2005 23:50
od Pepa
Pajda píše:
Chtěl bych jen vědět, proč mají tram z Rostocku na předních světlech zakrývací štítky. Ty se používají u aut s obraceným řízením. V praxi by tedy auto z GB mělo mít v Evropě na světlech nalepené podobné štítky. Je to proto, že světla jsou asymetrická a na pravé straně svítí výš než na straně levé.
Taky by mě to zajímalo, něco takového mají i ve městě
Gotha -vůz
KT4D 311 <-odkazy
Ale nemají to všechny vozy, jen některé.
Napsal: 08.7.2005 21:32
od Pajda
Tonda Ježek píše:Tak jsem na stránky přidal další německé tramvajové provozy:
Gera
Chemnitz
Rostock
Můžete i posoudit, jakým způsobem tyto města své tramvaje z ČKD rekostruují a porovnat to z provozy z ČR
Chtěl bych jen vědět, proč mají tram z Rostocku na předních světlech zakrývací štítky. Ty se používají u aut s obraceným řízením. V praxi by tedy auto z GB mělo mít v Evropě na světlech nalepené podobné štítky. Je to proto, že světla jsou asymetrická a na pravé straně svítí výš než na straně levé.
Napsal: 08.7.2005 21:13
od Tonda Ježek
Tak jsem na stránky přidal další německé tramvajové provozy:
Gera
Chemnitz
Rostock
Můžete i posoudit, jakým způsobem tyto města své tramvaje z ČKD rekostruují a porovnat to z provozy z ČR
Napsal: 25.4.2005 10:45
od Predseda
Jo a čelní orientace (první řádek) na
téhle fotce a jeho výraz vyjadřuje, co se chce řidiči té tramvaje....
Napsal: 24.4.2005 23:32
od Tonda Ježek
Napsal: 24.4.2005 20:37
od jara
Pepa píše:
Očesáné nejsou, prostě jak zatáhly tak tam stojí.
Opravdu jak zatáhly tak tam stojí pořád