Stránka 2 z 3

Re: (D) Lipsko

Napsal: 16.4.2012 23:15
od jaluh
ZXS91 píše:Díky. Snad to bude stačit :-) Budu tam o víkendu, takže koukám spíše o štěstí :-)
Když si v Lipsku stoupneš na dobré místo (centrum, třeba Hbf, tak by ti tam mělo něco projet). Zajeď na konečnou 1 na Lausen, je tam odstavná smyčka, kde jsem měl odstavené jen Tatry. Pokud byse konal nějaký veletrh, tak je teoretická možnost potkat trojce o víkendu(podzim 2011, kdy jsem tam byl s lidmi, co jeli na model hobby).

V Halle bych s ničím nepočítal...:-(

Re: (D) Lipsko

Napsal: 16.4.2012 22:56
od ZXS91
Díky. Snad to bude stačit :-) Budu tam o víkendu, takže koukám spíše o štěstí :-)

Re: (D) Lipsko

Napsal: 16.4.2012 22:25
od jaluh
Lipsko už zmínil MOp, Tatry jezdí hlavně v prac. dny. O víkendu je možné spatřit sem tam nějakou spíš jen dvojci, kdy je jako zadní vůz nějaký NP vlek, občas se vyskytne klasický starý vlek B4D. V prac. dny jezdí i trojce, ať už jako garance nebo negarance, rozmístěné nějak po celé sítí(snad...).

Halle:
základní tageskarte je za 4 E. Pokud chceš jet do okolí, tak potřebuješ další zóny. Např. na konečnou d-5 v Bad Dürrenbergu potřebuješ tageskarte za 7 E. Výskyt trojček jen v prac. den na linkách 1 a 2, které mezi sebou přejíždějí. Během dne je každý 2. spoj těchto linek negarantován. Vše ostatní je garantováno, ale pří mé návštěvě před cca měsícem mi tam jezdily 2 nebo 3 dvojce.

Pokud chceš další info, tak SZ/mail, popřípadě nějaká občerstvovna...

Re: (D) Lipsko

Napsal: 15.4.2012 23:18
od Absolut
Tatrawagenů v Lipsku potkáš tři prd.ele i kdybys nechtěl.

Re: (D) Lipsko

Napsal: 15.4.2012 23:00
od MOp
Tageskarte Leipzig 5,00 €
http://www.lvb.de/file/lvb_maps/Netzplan_Tag.pdf/f

platnost žetonu bílé pole

Re: (D) Lipsko

Napsal: 15.4.2012 22:43
od ZXS91
Neměl by někdo nějaké bližší informace (kde, za kolik, jak daloko to platí a tak) o celodenních jízdenkách v Lipsku a Halle?

A samozřejmě další důležité šotoinformace, zejména nasazení tatrawagenů a šotofleky, jsou vítány :-)

Re:

Napsal: 25.9.2009 22:50
od nk8215
izzy. píše:je ironii, ze ta na obrazku dolni tramvaj ma na strese napsano "Mitten ins Glueck" (cesky neco jako "doprostred stesti")
jj, CVR na kasino v Petersbogenu (obří OC s multiplexem, hromadou obchodů a sídlem právnické fakulty přímo v centru, bez té fakulty by to bylo něco jako Slovanský dům) - Rovnou ke štěstí a zase zpátky :) (Mitten ins Glück und wieder zurück)...NGT8DD ev. č. 1137, jméno nevím...doteď jezdí ;)
edit: při dnešní šotovýpravě jsem ji dokonce zahlédl, ale než jsem připravil krabičku od mejdla, která bohužel ještě pořád umí hlavně volat a psát smsky, tak dotyčná zmizla směr centrum:(ale, vlastně, vzhledem k vlastnostem krabičky od mejdla žádná škoda;)

Re: nehoda tram v Lipsku

Napsal: 25.9.2009 22:28
od OMH
nk8215 píše:Pokračování...musel jsem ty obrázky prohnat Irfanem, aby se sem vešly, holt 256KB je proklatě nízká hranice...btw to je taky jedna z příčin toho děsu, další je pak podivná optika Samsungu, takhle temně si představují západ slunce, omg [-o< ](*,)
256kb není mnoho, ale pro reportážní fotky to stačí a fotky můžou být kvalitní v rámci rozlišení.
Problém tedy bude v přístroji, či uživateli...nebo v obojím :roll:

Re: nehoda tram v Lipsku

Napsal: 25.9.2009 22:10
od nk8215
Pokračování...musel jsem ty obrázky prohnat Irfanem, aby se sem vešly, holt 256KB je proklatě nízká hranice...btw to je taky jedna z příčin toho děsu, další je pak podivná optika Samsungu, takhle temně si představují západ slunce, omg [-o< ](*,)

Re: nehoda tram v Lipsku

Napsal: 25.9.2009 22:07
od cwapa
nk8215 píše:No, a takhle to tam vypadá dneska...
Je to děs, myslím ty fotky.

Re: nehoda tram v Lipsku

Napsal: 25.9.2009 21:49
od nk8215
No, a takhle to tam vypadá dneska...

Napsal: 18.5.2006 11:25
od Marek
Reportáž televize MDR (vyžaduje RealPlayer)

Napsal: 17.5.2006 19:47
od izzy.
je ironii, ze ta na obrazku dolni tramvaj ma na strese napsano "Mitten ins Glueck" (cesky neco jako "doprostred stesti")

Napsal: 17.5.2006 15:21
od K-M
Lehce out of topic:
Ty tramvaje jsou ale zezhora hnusný! Nějak se nepočítá, že by tramvaj mohla působit esteticky i z nadhledu - tedy od dob T3...

Napsal: 17.5.2006 14:02
od Tombus
Marek píše:Podle prvních zjištění byla příčinou nehody chyba řidiče.
Zajímalo by mě, jakého.