(HU) Budapešť
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Benczúr u. => souběžná s Andrássy út, pod kterou jezdí metro M1
Museum of Fine Arts (Szépművészeti Múzeum) => je přímo na Náměstí Hrdinů (Hősök tere), kde je stejnojmenná stanice metra M1
Nastoupí ve směru Vörösmarty tér a dojede až na konečnou.
Vystoupí a vydá se ve směru hlavní nákupní ulice v Pešti - Váci utca - je to pěší zóna. Pak druhou ulicí doleva a je na Szervita tér.
Jednodušší cestu si asi vybrat nemohl
Museum of Fine Arts (Szépművészeti Múzeum) => je přímo na Náměstí Hrdinů (Hősök tere), kde je stejnojmenná stanice metra M1
Nastoupí ve směru Vörösmarty tér a dojede až na konečnou.
Vystoupí a vydá se ve směru hlavní nákupní ulice v Pešti - Váci utca - je to pěší zóna. Pak druhou ulicí doleva a je na Szervita tér.
Jednodušší cestu si asi vybrat nemohl
Dezsö6514
Mkv uz ani jeden nema dopravny stari klbak, na nostalgiu nechali c 100 tridverovy jednosmerny voz co najvjac na objednávka chodi iba na dvojku, na jednjcky- tiez ako nostalgia- nechali 151, 2 x 5 dverovy, obosmerny a stranny vuz, ale podle cestovny poriadok uz nepremáva vsetkych odmontovali, na 1-ke patri 18 KT( a na dvojke tiez 18 E1 ex Wien, 6 vlek c1,
Na youtube.com jsem našel docela zajímavý strarý maďarský dokument A BUDAPESTI METRÓ ÉPITÉSE (stavba budapešského metra)
o stavbě linky M2
1.část http://www.youtube.com/watch?v=BhhqnF14bLE
2.část http://www.youtube.com/watch?v=3vaq8Kgs ... ed&search=
o stavbě linky M2
1.část http://www.youtube.com/watch?v=BhhqnF14bLE
2.část http://www.youtube.com/watch?v=3vaq8Kgs ... ed&search=
cudujem sa....
Zsoltikám, ták tebe sa paci drázdany?Vsak ten Hans-Jürgen Credé, skoro vsetko T4.B4 radikalne vyradi.
Hamburg je asi jediné velké město v Německu (Kiel, nebo Západní-Berlin jsou takové taky, ale situace v Západním Berlina byla "trošku" jíná), v kterém je provoz tramvaje zrušen (já nemám rád toto město, ač ještě nebyl jsem tam ). Když vím dobře, hodně líd postrádají tramvaje tam...
Já bych radší sledoval přiklad měst Köln, Drážďan nebo Stuttgart anebo Francie, (asi: ČR); kde je tzv "renesance" dopravy tramvaje...
Já bych radší sledoval přiklad měst Köln, Drážďan nebo Stuttgart anebo Francie, (asi: ČR); kde je tzv "renesance" dopravy tramvaje...
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Také ne. Například v Hamburku jezdí dvoukloubové autobusy na nejzatíženějších linkách v centru města. Typické jsou třeba na lince 5, která vede v podobné trase jako jedna z posledních tramvajových tratí, zrušených v 70. letech.KZsoci píše:A vím vedle toho, že jsou dvoukloubové autobusy v západní Evropě taky, např. firmy Van Hool a asi Volvo, ale ani nejsou typické pro MHD - kde je tak velká doprava, jezdí tramvaj/LRT.
Ano, opravdu existoval prototyp Ik 293, ale nebyl dobrá konstrukce - vůz byl těžký, pomalý; ohnout bylo nesnadné s tím. Teď jezdí v Teheránu (když ještě existuje).
http://www.freeweb.hu/buszok/ik2932k.jpg
Autobus Volvo z města Göteborg bude přijet k nám na zkušební jízdy...
http://www.freeweb.hu/buszok/ik2932k.jpg
Autobus Volvo z města Göteborg bude přijet k nám na zkušební jízdy...
A vím vedle toho, že jsou dvoukloubové autobusy v západní Evropě taky, např. firmy Van Hool a asi Volvo, ale ani nejsou typické pro MHD - kde je tak velká doprava, jezdí tramvaj/LRT.Sergei-LBC píše:Bogota a Rio jsou města Jižní Ameriky
Ovšem, dvoukloubové autobusy a trolejbusy jsou i v západní Evropě.