Stránka 28 z 28

Napsal: 15.7.2005 20:16
od Gagarin
KZsoci_ píše:
Gagarin píše: Jenže pro lidi stejná jako T3. Moderní je jen elektrika.
Vím. Ale klasická T3 je dobrá tram taky. :)
Ale né pro 21. století. :)

Napsal: 15.7.2005 20:16
od KZsoci_
Gagarin píše:
KZsoci_ píše: Co je problem z T3R.P? To zní být dobrá rekonstrukce... Okay, T5C5K je (velmi) dobrá taky, ale máme 80 kus, a už ne. T3R.PV (jak "nová" tramvaj) je pravý zajimavá... Ale aspoň něco...
Jenže pro lidi stejná jako T3. Moderní je jen elektrika.
Vím. Ale klasická T3 je dobrá tram taky. :)

Napsal: 15.7.2005 20:13
od Gagarin
KZsoci_ píše:
Gagarin píše: Hahahaha. :lol: To není pravda, bohužel. Viz T3R.P.
Co je problem z T3R.P? To zní být dobrá rekonstrukce... Okay, T5C5K je (velmi) dobrá taky, ale máme 80 kus, a už ne. T3R.PV (jak "nová" tramvaj) je pravý zajimavá... Ale aspoň něco...
Jenže pro lidi stejná jako T3. Moderní je jen elektrika.

Napsal: 15.7.2005 20:12
od KZsoci_
Gagarin píše:
KZsoci_ píše:V ČR chtějí dělat vše co možná dobře, to není tak jednoznačné při nás... ale: "Greener on the other side" ;) :D
Hahahaha. :lol: To není pravda, bohužel. Viz T3R.P.
Co je problem z T3R.P? To zní být dobrá rekonstrukce... Okay, T5C5K je (velmi) dobrá taky, ale máme 80 kus, a už ne. T3R.PV (jak "nová" tramvaj) je pravý zajimavá... Ale aspoň něco...

Napsal: 15.7.2005 20:07
od Gagarin
KZsoci_ píše:V ČR chtějí dělat vše co možná dobře, to není tak jednoznačné při nás... ale: "Greener on the other side" ;) :D
Hahahaha. :lol: To není pravda, bohužel. Viz T3R.P.

Napsal: 15.7.2005 20:02
od KZsoci_
Gagarin:

bydlím v Budapešťe. byl jsem v ČR jedna týden dlouho, ale co, že seděl jsem, je moc-moc lepší než v Maďarska. Zákaz je moc lepší!! V ČR chtějí dělat vše co možná dobře, to není tak jednoznačné při nás... ale: "Greener on the other side" ;) :D

Radek:

Smlouva je změněná: místo aluminium skříň obdržíme ocelový skříň. A podvozek je jinak taky (doufám lepší).

komuniké od BKV (DP Budapešť):

http://www.bkv.hu/kozlemenyek/089.html

Napsal: 15.7.2005 14:49
od Radek
Člověka docela překvapuje, že si na Combina troufli po tom průšvihu. Možná už byla napsaná smlouva...

Napsal: 15.7.2005 11:09
od Gagarin
KZsoci_ píše:
Gagarin píše:
Takže Budapešť je zase technicky dál než Praha. Aspoň v něčem :) .

Děkujeme za pravidelné informace...
Co?? :D "Než Praha"? "Zase"?? :D Rozumím to správný?

Sorry, ale to zní velmi radostný. :)

V Budapešťe:
-Obecně vmax jen = 50 km/h
-moc pomalý běh (5-10-15 km/h)
-špatné traťy
-špatné výhybky, z staromódní elektroniky
-Síť roztříštěný, ne souvislý
-staromódní vozy (UV, dvojosové přívěsné vozy)
-atd.

Jo, koupíme Siemens-vozy ale to je jen jedinou. V Praze obecně stav je (IMHO) moc lepší... ;)
-stějné
-často stejné
-často stejné
-nevím
-My zas máme T3 z let 1960s
-stejné :)

My zas koupíme vozy od Škody, ale jen pár za rok.

Napsal: 15.7.2005 9:28
od slimman
Tady jsou nějaké informace http://www.siemens.hu/htm/ajanlataink/t ... _%5B%5D=45
54 m, no to je síla, kam se hrabe drážďanská NGTD12DD. :) Na tyhle villamos jsem fakt zvědav. :)

Napsal: 14.7.2005 21:46
od willyjeff
v nejakym drivejsim DP KOntaktu budapest a pragl srovnavali :) tam to vsechno je jak rikas. Sice koupej novy simense, ale na cem budou jezdit...

Napsal: 14.7.2005 21:41
od KZsoci_
Gagarin píše:
Takže Budapešť je zase technicky dál než Praha. Aspoň v něčem :) .

Děkujeme za pravidelné informace...
Co?? :D "Než Praha"? "Zase"?? :D Rozumím to správný?

Sorry, ale to zní velmi radostný. :)

V Budapešťe:
-Obecně vmax jen = 50 km/h
-moc pomalý běh (5-10-15 km/h)
-špatné traťy
-špatné výhybky, z staromódní elektroniky
-Síť roztříštěný, ne souvislý
-staromódní vozy (UV, dvojosové přívěsné vozy)
-atd.

Jo, koupíme Siemens-vozy ale to je jen jedinou. V Praze obecně stav je (IMHO) moc lepší... ;)

Napsal: 14.7.2005 21:11
od Gagarin
KZsoci_ píše:
slimman píše:Zdravím,
dík za odkaz.
Slyšel jsem, že Budapešť má zájem nakoupit Combina od Siemense. Je to pravda ?
Ano. 40 Combina přicházejí. 2 kus letošni rok (doufám). :) Tento tramvajy jsou 54 m dlouho, protože linky 4 a 6 potřebují tak velké vlaky... Ale tento tramvajy nemohou jet na další linky. :?
Takže Budapešť je zase technicky dál než Praha. Aspoň v něčem :) .

Děkujeme za pravidelné informace...

Napsal: 14.7.2005 20:48
od KZsoci_
slimman píše:Zdravím,
dík za odkaz.
Slyšel jsem, že Budapešť má zájem nakoupit Combina od Siemense. Je to pravda ?
Ano. 40 Combina přicházejí. 2 kus letošni rok (doufám). :) Tento tramvajy jsou 54 m dlouho, protože linky 4 a 6 potřebují tak velké vlaky... Ale tento tramvajy nemohou jet na další linky. :?

Napsal: 14.7.2005 20:42
od slimman
Zdravím,
dík za odkaz.
Slyšel jsem, že Budapešť má zájem nakoupit Combina od Siemense. Je to pravda ?

(HU) Budapešť

Napsal: 14.7.2005 20:17
od KZsoci_
Nazdar!

Obrázky, Budapešť, léta 2005: Klick! Česky text! ;) Omluva cesty chyby! :( Nemlúvím česky ještě ne dobře... :( Ale chci se učít!

---

Až máte otázky na budapešťskou (tramvajovou) dopravu, zkusím odepsat. Já studuju dopravku na technické univerzitě Budapešť a teď dělám praktiku v hlavní dilně.