Jinak, co se týče vozového parku, je to trochu složitější.
Tramvajová doprava v Grazu se v průběhu 80. let potýkala se zoufalým nedostatkem financí, takže dvounápavové tramvaje s dřevěnou skříní (místní KSW), které měly být podle nějakého zákona vyřazeny do konce 70. let, se tu dočkaly až roku 1988 a jejich plné nahrazení novými vozidly nepřicházelo v úvahu, takže velkou část vozového parku tvořily jeden čas tramvaje odkoupené z Německého Wuppertalu a Duisburgu.
261-283. původní typ, přes 45 let starý. Düwag to není, vyráběl SGP/Lohner, má atypické podvozky s tlapovými motory. Remise I.
graz_1a.jpg
291-293, SGP, původní vídeňské vozy E1 z roku 1967/8
501-510, SGP 1978, prý společná objednávka všech AT provozů, licenčně Düwag typ Mannheim/Duisburg, tyristorové ovládání. Konečná Wetzelsdorf.
graz_7a.jpg
521-537, Düwag 1971-73, původní vozy z Duisburgu, odporové ovládání nepřímým kontrolérem. Konečná St. Peter - Schulzentrum.
graz_6a.jpg
581-584, vlastní výroba 1997-98, původní vozy série 261-283, do kterých byl při velké prohlídce vložen článek z vozů původem z Wuppertalu. Konečná Mariatrost.
graz_3a.jpg
601-612, SGP 1986-7, původně dvoučlánkové vozy, kterým byl v roce 1999 přidán prostřední nízkopodlažní článek od firmy Bombardier. Konečná Hauptbahnhof.
graz_2a.jpg